Juist mooi voor een bezoek aan Luton Town FC ;-)
Ik roep al langer dat ik Luton eens in een dagtrip wil zien, zal daar toch eens werk van moeten maken. Wordt wel lastig om met de mogelijke promotie het huidige stadion nog te vincken, vrees ik.
Je kunt altijd in het uitvak gaan zitten als b.v. Hull/Wigan etc. op bezoek komt.
Voorlopig zijn alle thuiswedstrijden helaas uitverkocht. Ik wil 5 mei tegen Oxford gaan, jij denkt dat je daar ter plekke bij het uitvak nog een kaart kan kopen? Of online via Oxford? Ik vraag mij alleen af of ze kaarten dan ook opsturen naar NL? Afhalen in Oxoford wordt lastig namelijk.
Oxford is in principe uitgespeeld, maar de laatste wedstrijd is vaak populair onder de supporters om het seizoen 'feestelijk' af te sluiten. Echter verwacht ik wel dat je online gewoon een kaart kunt kopen en je deze op de wedstrijddag wel kunt ophalen. Gewoon bestellen als de vrije verkoop begint en dan een lief mailtje naar de club sturen (als de optie niet standaard geboden wordt).
Vandaag stond ik bij Viktoria Köln op de tribune. Een mede-groundhopper die ik daar trof vertelde mij dat hij vanuit Arnhem gratis met het OV kon reizen met een Duits voetbalkaartje. Wie weet wat hier de regelementen van? Want ik neem aan dat dat niet voor heel Duitsland geldt..