Groundhopping > Algemeen

Opbergen en sorteren van wedstrijdkaarten

(1/8) > >>

gijscornelissen:
Goedenavond Groundhoppers,

De afgelopen tijd opzoek geweest naar een mooie oplossing voor het sorteren en opbergen van de kaarten van mijn bezochte voetbalwedstrijden.
Voorheen 'verzamelde' ik alle wedstrijdkaarten op een grote hoop in een schoenendoos.

Tijdens het zoeken naar een geschikte oplossing ben ik insteekhoezen tegenkomen waar vrijwel alle kaarten in passen die ik tot nu toe heb verzameld.
Deze insteekhoezen passen in een DIN A4 album, dit is veel gebruikt ringband type.

Zie in de bijlage de foto's van mijn map met insteekhoezen.

Je kan deze insteekhoezen op de volgende site bestellen:
http://www.jboonstra.nl/din_a4/din_losse_set_transparante/din_transparante_bladen_92_x_212

Ik heb hier verder geen financiƫle belangen bij, ik vond het zelf nogal een mooie oplossing daarom wil ik even met jullie delen als tip/idee!

Groeten,

Gijs

edit:
De kaarten in het linkervakje heb ik dubbel, deze kaart zit verderop in de map.
Ik mag de kaart van mijn vriendin altijd hebben als we samen gaan hoppen, zonde om weg te gooien natuurlijk haha.

Nort:
Ik heb een paar jaar geleden ook eens van z'n plastic hoezen besteld (niet deze website), waarvan het 'slijtvrij' zou zijn. Na verloop van tijd begonnen de kaartjes toch te vervagen en ben ik weer overgestapt op de schoenendoos.

gijscornelissen:

--- Citaat van: nort op mrt 31, 2016, 21:37:12 ---Ik heb een paar jaar geleden ook eens van z'n plastic hoezen besteld (niet deze website), waarvan het 'slijtvrij' zou zijn. Na verloop van tijd begonnen de kaartjes toch te vervagen en ben ik weer overgestapt op de schoenendoos.

--- Einde van citaat ---

Aah, ik weet natuurlijk niet of deze slijtvrij zijn, daar moet ik zelf nog achter komen de tijd zal het leren...

Tribuneklanten:
IK gebruik foto papier van de Hema, werkt prima

Niels_Zitterd:
Allereerst scan ik alle kaarten en sla deze op in een aparte map op mijn pc. Sommige kaarten zijn van zo'n slechte kwaliteit, dat op welke manier je ze ook bewaart ze verweren.
Na het scannen gebruik ik foto insteek boeken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie