Auteur Topic: De 0-0-nachtmerrie  (gelezen 52502 keer)

Offline ricodejong4

• Geslacht: Man
    • Het Trapveldje
Re: De 0-0-nachtmerrie
« Reactie #255 Gepost op: apr 30, 2018, 11:03:11 »
Hoe was het in het Südstadion?

Leuk stadion met een zeer gemoedelijk sfeer. Ook het uitvak van Hansa was lekker fanatiek, echter na een kwartier stormde de politie binnen en was het knokken. Daarna was de helft van het Hansa vak leeg, wat de sfeer helaas niet ten goede kwam. Geen idee wat er precies aan de hand was. Het stadion zelf is echter lekker oldskool.

Offline watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #256 Gepost op: apr 30, 2018, 12:14:20 »
Leuk stadion met een zeer gemoedelijk sfeer. Ook het uitvak van Hansa was lekker fanatiek, echter na een kwartier stormde de politie binnen en was het knokken. Daarna was de helft van het Hansa vak leeg, wat de sfeer helaas niet ten goede kwam. Geen idee wat er precies aan de hand was. Het stadion zelf is echter lekker oldskool.

Mijn advies dus niet opgevolgd? Ik zei toch dat het daar te doen zou zijn. Doel ik overigens wel op de sfeer en niet op het matten.

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #257 Gepost op: apr 30, 2018, 12:30:08 »
Was inderdaad het meer sfeervollere vak, maar had niet zo'n zin in een overmacht aan politie + er zou enkel alcoholvrij bier in het uitvak zijn. Tevens hadden we vanaf de zijkant van de staantribune een mooi overzicht over het volle uitvak.