De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ricodejong4

Citaat van: jdebruin96 op apr 30, 2018, 09:07:33
Hoe was het in het Südstadion?

Leuk stadion met een zeer gemoedelijk sfeer. Ook het uitvak van Hansa was lekker fanatiek, echter na een kwartier stormde de politie binnen en was het knokken. Daarna was de helft van het Hansa vak leeg, wat de sfeer helaas niet ten goede kwam. Geen idee wat er precies aan de hand was. Het stadion zelf is echter lekker oldskool.

watergatehopper

Citaat van: ricodejong4 op apr 30, 2018, 11:03:11
Leuk stadion met een zeer gemoedelijk sfeer. Ook het uitvak van Hansa was lekker fanatiek, echter na een kwartier stormde de politie binnen en was het knokken. Daarna was de helft van het Hansa vak leeg, wat de sfeer helaas niet ten goede kwam. Geen idee wat er precies aan de hand was. Het stadion zelf is echter lekker oldskool.

Mijn advies dus niet opgevolgd? Ik zei toch dat het daar te doen zou zijn. Doel ik overigens wel op de sfeer en niet op het matten.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ricodejong4

Was inderdaad het meer sfeervollere vak, maar had niet zo'n zin in een overmacht aan politie + er zou enkel alcoholvrij bier in het uitvak zijn. Tevens hadden we vanaf de zijkant van de staantribune een mooi overzicht over het volle uitvak.

Jef400

Jarenlang ging het goed. Goals vielen als rijpe appelen en per jaar zag ik er honderden. Totdat dit seizoen begon was er op dat vlak niets te klagen. De eerste twee wedstrijden in het seizoen 19-20 lag de de droogte te loeren. Daar er in Meppen en Utrecht met veel pijn en moeite nog 2 goals vielen, vonden de heren in Bristol het nodig om bij de plaatselijke Rovers tegen Wycombe een 0-0 klaar te spelen. Nota bene bij mijn Britse debuut

Joost

Toch maar geen Pompey?

Jef400

Nope, ik heb geen zin om hele middagen in de trein te zitten en daardoor steden te missen. Nu kon ik even lekker meerdere stadswandelingen doen in Bristol. Door desolate wijken heen, langs volkstuintjes enzo.

Jehoentelaar

Best een leuke stek om te debuteren op het eiland.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

DanielsenAxedal

Had er opeens twee wel heel dicht bij elkaar.

27-07 Miedz Legnica 0 - 0 Odra Opole
12-08 Jong AZ 0 - 0 Telstar

Zo vroeg in het seizoen al twee. En dat terwijl ik er de afgelopen twee jaar pas twee had meegemaakt.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

hgrm

Zo heb ik eens een hele doelpuntloze weekendtrip naar Hamburg gehad... HSV-Cottbus 0-0 en de volgende dag Altona-Holstein Kiel 0-0. Met notabene een gemiste strafschop.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hunebed on tour

Na een reeks van 48 wedstrijden elke keer doelpunten gezien te hebben is het vanavond dan toch weer eens gebeurd. De graafschap tegen almere city, 0-0.

HeroBero

Vorige week, de Betuwse derby tussen de Bataven en Bemmel in de 1e klasse.. Veel strijd, weinig doelpunten...

Semper Fidelis

Na een reeks van 18 wedstrijden gisteren bij Hannover 96 - VfL Osnabrück weer de ellende van een 0-0 mogen ervaren. Het was opzich best een leuk duel en had absoluut de indruk dat er wel gescoord zou worden, maar helaas.

Hugo

Citaat van: HeroBero op okt 21, 2019, 10:42:14
Vorige week, de Betuwse derby tussen de Bataven en Bemmel in de 1e klasse.. Veel strijd, weinig doelpunten...

Er is wel een verschil tussen weinig doelpunten en geen doelpunten.

Saltacampos

Vorig seizoen geëindigd met een 0-0 die de derde van het seizoen was op 29 wedstrijden.
Dit seizoen al een reeks van 12 wedstrijden zonder.
Over land and sea

HeroBero

Citaat van: Hugo op okt 21, 2019, 12:25:30
Er is wel een verschil tussen weinig doelpunten en geen doelpunten.
Haha, je hebt helemaal gelijk