Auteur Topic: Tips voor wedstrijden/stadions in België  (gelezen 16014 keer)

Offline Tribuneklanten

• Geslacht: Man
  • Twitter; @Tribuneklanten
Re: Tips voor wedstrijden/stadions in België
« Reactie #60 Gepost op: apr 23, 2019, 15:06:16 »
Ik zit komende zondag binnen een straal van 10 kilometer van zowel Esparanza Neerpelt - RC Mechelen als vv Bocholt - Vigor Hamme. Welke is voor de 'neutrale' groundhopper het leukst om te bezoeken? Of zijn er andere leuke opties in de buurt, ik zag bijvoorbeeld ook dat Hasselt thuisspeelt tegen Hades. Ben (nog) niet heel bekend binnen het Belgische amateurvoetbal.

Zowel Neerpelt als Bocholt zijn geen spectaculaire grounds.
Hasselt is dat wel en spelen tegen Hades wat ook uit Hasselt komt. Uit die 3 opties zou ik zeker voor Hasselt gaan.
Mooiste stadion en het vettig hoekske.

Offline Joost

« Reactie #61 Gepost op: apr 23, 2019, 15:41:40 »
Ik zit komende zondag binnen een straal van 10 kilometer van zowel Esparanza Neerpelt - RC Mechelen als vv Bocholt - Vigor Hamme. Welke is voor de 'neutrale' groundhopper het leukst om te bezoeken? Of zijn er andere leuke opties in de buurt, ik zag bijvoorbeeld ook dat Hasselt thuisspeelt tegen Hades. Ben (nog) niet heel bekend binnen het Belgische amateurvoetbal.

RC Mechelen vecht voor haar laatste kans op behoud en zal wel wat volk meenemen. Maar zowel Pelt als Bocholt is qua stadion nu niet echt fantastisch.

Hasselt is qua stadion veel beter maar die wedstrijd gaat helemaal nergens meer om al is het wel een soort van derby. Hoe het leeft kan ik niet inschatten.

In de directe omgeving zie ik niet direct een eindronde wedstrijd in het amateurvoetbal die me voor een leek interessant lijkt.

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #62 Gepost op: apr 23, 2019, 15:44:51 »
Dan denk ik dat ik richting Hasselt ga, bedankt voor de reacties!

Offline Mokum1900

« Reactie #63 Gepost op: jun 21, 2019, 20:53:14 »
iemand parking tips voor RWD molenbeek ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Offline syntric

« Reactie #64 Gepost op: jun 22, 2019, 09:39:34 »
iemand parking tips voor RWD molenbeek ?

Net als Amsterdam heeft ook Brussel een P+R systeem. Ik raad die van COOVI aan, vsndaar is het makkelijk met de metro tot station Beekkant of Ossegem. https://parking.brussels/nl/smart_parking/park-ride-pr
Groundhopper for life :-)

Offline Brussels Groundhopper

« Reactie #65 Gepost op: jun 25, 2019, 11:53:42 »
Niet gemakkelijk om rond het stadion te parkeren maar probeer op Louis Mettewielaan. Anders in zijstraten kan het ook met een beetje geluk. Wijk is veilig, geen probleem op dat vlak.

Offline Mokum1900

« Reactie #66 Gepost op: jun 26, 2019, 13:51:18 »
thanks na een rondje rijden , reed er iemand pal voor het stadion weg !
Waar je ook gaat ik volg je overal