Auteur Topic: Weekend Londen  (gelezen 28673 keer)

Offline PetenSjaal

Re: Weekend Londen
« Reactie #150 Gepost op: jul 24, 2019, 16:21:18 »
Speelt Brentford nu al in het nieuwe stadion? Zo ja, is et nog de moeite waard om een bezoek te brengen aan?

Offline Tribuneklanten

• Geslacht: Man
  • Twitter; @Tribuneklanten
« Reactie #151 Gepost op: jul 24, 2019, 16:22:43 »
Laatste seizoen Griffin Park, nieuwe stadion vanaf seizoen 20/21

Offline spons

« Reactie #152 Gepost op: jul 24, 2019, 16:47:34 »
Speelt Brentford nu al in het nieuwe stadion? Zo ja, is et nog de moeite waard om een bezoek te brengen aan?

Dit wordt het laatste seizoen in het oude stadion. Echt een aanrader, als je de kans hebt zou ik het nog bezoeken voordat het te laat is
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline PetenSjaal

« Reactie #153 Gepost op: jul 24, 2019, 16:56:43 »
Het hele seizoen nog? Ik kan eigenlijk alleen terug vinden dat het stadion vertraging heeft opgelopen. Zo jammer als ze halve wege het seizoen over gaan en ik net aan de verkeerde kant van die helft zit.

Offline jdebruin96

« Reactie #154 Gepost op: jul 24, 2019, 17:09:38 »
Het klopt dat ze vertraging hebben, anders speelden ze niet meer in Griffin Park. Er wordt er nog 1 volledig seizoen in gespeeld 
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Offline Van pogo tot popo

« Reactie #155 Gepost op: jul 29, 2019, 10:06:28 »
Op de website van Brentford staat ook bij de wedstrijden in april nog Griffin Park
https://www.brentfordfc.com/fixtures/

Offline Joost

« Reactie #156 Gepost op: jul 29, 2019, 10:43:10 »
Het hele seizoen nog? Ik kan eigenlijk alleen terug vinden dat het stadion vertraging heeft opgelopen. Zo jammer als ze halve wege het seizoen over gaan en ik net aan de verkeerde kant van die helft zit.

Ik ben wel benieuwd wat je dan gezocht hebt. Tik bij Google in Brentford New stadium opening, en je vind een miljoenmiljard links die zomer 2020 bevestigen. Zo’n project is nooit eerder klaar dan gepland.

Online Lukasz

« Reactie #157 Gepost op: Gisteren om 11:24:02 »
Ik zie een hoop reacties met betrekking tot Griffin Park. Dat is mooi, want we hopen deze 14 december voor Brentford - Fulham te kunnen bezoeken. Voor die tijd moeten we het nog wel voor elkaar krijgen om tickets te bemachtigen. Heeft iemand hier ervaring met de aanschaf van een Membership en aanschaf van kaarten daarmee of nog beter: heeft iemand de beschikking over een membership waarvan wij gebruik zouden kunnen maken?

Edit: inmiddels geregeld via jdebruin96, top!
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 08:39:21 door Lukasz »