Auteur Topic: Servië  (gelezen 19033 keer)

Offline Nort

Re: Servië
« Reactie #60 Gepost op: mrt 06, 2019, 20:18:54 »
4 zelfs!
Bij overige clubs zijn er ook wel problemen onderling, maar idd het is jammer dat ze daar onderling ruzie hebben en 4 verschillende groepen hebben bij Partizan. Bij Rode Ster is dat niet het geval en is het één geheel, wat er super uit zag.

En tja, dat de toeschouwersaantallen wat hoger zijn bij deze wedstrijd heeft als reden dat dit de enigste 'grote' tegenstander in de competitie is, en mij is verteld dat ze door de slechte economische situatie daar ook niet altijd kaarten kunnen veroorloven. En je hebt bij deze wedstrijden erg veel Russen en Grieken op de tribune doordat beide clubs bevriend zijn met clubs uit die landen
Er zijn altijd 1.000 redenen te verzinnen om niet te gaan, maar als er CL gespeeld wordt kan men opeens wel het 12 dubbele van een reguliere kaart betalen.

Die vriendschapsbanden zijn ook niet bevordelijk voor de oprechte support. Die zijn voor 95% ontstaan om lekker over de grens te rellen.

Ieder zijn beleving, maar om nu te stellen dat het de 'beste'beleving is, lijkt me redelijk overtrokken.

Offline John074

« Reactie #61 Gepost op: mrt 06, 2019, 22:24:17 »
Er zijn altijd 1.000 redenen te verzinnen om niet te gaan, maar als er CL gespeeld wordt kan men opeens wel het 12 dubbele van een reguliere kaart betalen.

Die vriendschapsbanden zijn ook niet bevordelijk voor de oprechte support. Die zijn voor 95% ontstaan om lekker over de grens te rellen.

Ieder zijn beleving, maar om nu te stellen dat het de 'beste'beleving is, lijkt me redelijk overtrokken.
Tuurlijk, daar leeft men voor daar. En die vriendschapsbanden, mag ik vragen welke club je zelf support? Want vrijwel elke club heeft vriendschappen over de grens. En ben ook wel benieuwd voor welke club(s) je in het buitenland sympathie hebt..
En ik zei echter alleen dat dit mijn mooiste ervaring ooit was, of je het er nog eens bent of niet, dat is mijn mening.

Offline Nort

« Reactie #62 Gepost op: mrt 06, 2019, 23:15:07 »
Tuurlijk, daar leeft men voor daar. En die vriendschapsbanden, mag ik vragen welke club je zelf support? Want vrijwel elke club heeft vriendschappen over de grens. En ben ook wel benieuwd voor welke club(s) je in het buitenland sympathie hebt..
En ik zei echter alleen dat dit mijn mooiste ervaring ooit was, of je het er nog eens bent of niet, dat is mijn mening.
Ik ben voor PSV en gelukkig doen wij niet aan vriendschapsbanden. Uiteraard ben ik op de hoogte van de relatie tussen de harde kernen van PSV en Charleroi, maar dat kun je en mag je niet serieus nemen.

In het buitenland ben ik neutraal, al staan bijna alle Duitse prof clubs, de topclubs in Europa en de Westerse ultras op de haatlijst.

Voor de rest ben ik niet zn haatdragend persoon :)