Groundhopping > Algemeen

Verlanglijst/vooruitzicht 2018-2019

(1/29) > >>

De Twaalfde Man:
Het seizoen 2017-2018 nadert al weer zijn einde. De laatste play-offs her en der voor promotie/degradatie plus een enkel kampioenschap wat nog beslist moet worden.

Langzaam maar zeker kan het vooruitkijken naar aankomend seizoen beginnen. Wat staat op je wensenlijst of gaat zeker op de planning gezet worden?

Voor mij is dit komend seizoen:
Tirana - Partizan
HSV - Sankt Pauli
Magdeburg - Dynamo Dresden
Metz - Nancy
ARIS- PAOK
Ujpest - Ferencvaros
Drita - Gjilani
Jeunesse d'Esch - Fola Esch
NK Maribor - Olimpija
Real Betis - Servilla FC of Rayo Vallecano - Atletico/Real
Slavia - Sparta
FC Zurich - Grasshoppers

En afhankelijk van de ontwikkelingen in Polen, mogelijk ook nog een potje voetbal daar.

Daarnaast ook wat wedstrijden in de Tweede en Derde divisie, waaronder Spakenburg - IJsselmeervogels en Katwijk - Rijnsburgse Boys.

Jeje:
Ik verblijf aankomend seizoen een halfjaar in Sheffield voor mijn studie. Genoeg leuke clubs daar in de buurt, dus ben van plan veel clubs te bezoeken. Komend voetbaljaar zal ik waarschijnlijk een persoonlijk record gaan vestigen wat betreft het aantal bezochte voetbalwedstrijden in 1 seizoen. Erg veel zin in! Mocht iemand nog tips hebben voor non-leagues in omgeving Sheffield hoor ik ze graag :)

Top 5 die ik zeker ga bezoeken:

Sheffield United
Sheffield Wednesday
Leeds United
Nottingham Forest
Liverpool

Rest van het verlanglijstje waarvan ik waarschijnlijk niet alles zal kunnen bezoeken ivm tijd maar zeker een paar zal bezoeken:

Barnsley
Manchester United
Manchester City
Bradford
Notts County
Wolverhampton Wanderers

Nort:

--- Citaat van: Jeje op mei 14, 2018, 11:25:09 ---Ik verblijf aankomend seizoen een halfjaar in Sheffield voor mijn studie. Genoeg leuke clubs daar in de buurt, dus ben van plan veel clubs te bezoeken. Komend voetbaljaar zal ik waarschijnlijk een persoonlijk record gaan vestigen wat betreft het aantal bezochte voetbalwedstrijden in 1 seizoen. Erg veel zin in! Mocht iemand nog tips hebben voor non-leagues in omgeving Sheffield hoor ik ze graag :)

Sheffield United
Sheffield Wednesday
Leeds United
Nottingham Forest
Liverpool

Rest van het verlanglijstje waarvan ik waarschijnlijk niet alles zal kunnen bezoeken ivm tijd maar zeker een paar zal bezoeken:

Barnsley
Manchester United
Manchester City
Bradford
Notts County
Wolverhampton Wanderers

--- Einde van citaat ---
In +- 20 weken, zou je anders toch wel een boel wedstrijden moeten kunnen vincken. Zeker gezien de vele Championship en Premier League clubs die naar de vrijdag en zondag verplaatst worden.

Op dit moment is de planning summier:
- Cowdenbeath
- Witgoor Dessel
- Shelbourne

FC_Emmen:

--- Citaat van: Jeje op mei 14, 2018, 11:25:09 ---Ik verblijf aankomend seizoen een halfjaar in Sheffield voor mijn studie. Genoeg leuke clubs daar in de buurt, dus ben van plan veel clubs te bezoeken. Komend voetbaljaar zal ik waarschijnlijk een persoonlijk record gaan vestigen wat betreft het aantal bezochte voetbalwedstrijden in 1 seizoen. Erg veel zin in! Mocht iemand nog tips hebben voor non-leagues in omgeving Sheffield hoor ik ze graag :)

Sheffield United
Sheffield Wednesday
Leeds United
Nottingham Forest
Liverpool

Barnsley
Manchester United
Manchester City
Bradford
Notts County
Wolverhampton Wanderers

--- Einde van citaat ---
Non-League zou ik dan iig gaan voor Sheffield FC en Hallam FC

De Twaalfde Man:

--- Citaat van: Jeje op mei 14, 2018, 11:25:09 ---Sheffield United
Sheffield Wednesday

--- Einde van citaat ---
Ga je dan bij bijvoorbeeld Wednesday ook een historie opbouwen om bij de derby aanwezig te kunnen zijn? Mocht je dat van plan zijn, dan houd ik me bij dezen alvast aanbevolen voor een derby kaartje in Hillsborough mocht dat mogelijk zijn. Ik wilde die derby afgelopen seizoen bezoeken en had een account met historie dankzij @FC_Emmen, maar die had een historie van één wedstrijd wat niet genoeg bleek te zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie