Groundhopping > Algemeen

Gezocht en aangeboden Nederlandstalige voetbalboeken / tijdschriften

(1/10) > >>

Gidoalmelo:
Hallo,

Zover ik weet zijn veel groundhoppers tevens verzamelaars van planken vol met boeken over voetbal(cultuuur). Zelf ben ik één van die verzamelaars en ben ik nog op zoek naar een aantal Nederlandstalige boeken en tijdschriften.

Het hoogst op mijn verlanglijstje staan:

• Terraces and Floodlights - Joris van de Wier
• De Football Toerist - Joris van de wier
• Panenka Magazine - editie 1,2 en 4

Mocht er iemand zijn die mij hieraan kan helpen voor een juiste prijs dan hoor ik dit graag.
Mocht een ander nog het een en ander zoeken lijkt dit mij tevens een goed topic om elkaar verder te helpen.

De publiekswissel:

--- Citaat van: Gidoalmelo op jun 05, 2018, 12:42:43 ---Hallo,

Zover ik weet zijn veel groundhoppers tevens verzamelaars van planken vol met boeken over voetbal(cultuuur). Zelf ben ik één van die verzamelaars en ben ik nog op zoek naar een aantal Nederlandstalige boeken en tijdschriften.

Het hoogst op mijn verlanglijstje staan:

• Terraces and Floodlights - Joris van de Wier
• De Football Toerist - Joris van de wier
• Panenka Magazine - editie 1,2 en 4

Mocht er iemand zijn die mij hieraan kan helpen voor een juiste prijs dan hoor ik dit graag.
Mocht een ander nog het een en ander zoeken lijkt dit mij tevens een goed topic om elkaar verder te helpen.

--- Einde van citaat ---

Volgens mij heb ik de Football Toerist, of die andere.
Ik heb een aantal Panenka liggen, deel 1 en 2 sowieso.
Zal vanavond eens kijken voor je.

Heb je "De republiek wordt uitgeroepen" al? Dat is natuurlijk wel een must. ;-)

Vinnn:

--- Citaat van: De publiekswissel op jun 05, 2018, 13:37:12 ---Volgens mij heb ik de Football Toerist, of die andere.

--- Einde van citaat ---

Hoeveel stuks zijn daar nog van op voorraad? Mijn vriendin wilde die mij cadeau geven voor m'n verjaardag. Als er nog weinig over zijn koop ik hem zelf wel snel!

Gidoalmelo:

--- Citaat van: De publiekswissel op jun 05, 2018, 13:37:12 ---Volgens mij heb ik de Football Toerist, of die andere.

--- Einde van citaat ---

Mocht je één van die boeken en tijdschriften die ik nodig heb willen verkopen wil je mij dan een mailtje sturen op gidobloem@gmail.com ? Over de prijs valt wel overeen te komen.

WillyK:
Mochten er meerdere personen zijn die van Panenka Magazine 1,2 en/of 4 af willen, houd ik mijzelf aanbevolen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie