Groundhopping > Algemeen

Gezocht en aangeboden Nederlandstalige voetbalboeken / tijdschriften

<< < (2/10) > >>

Joost:

--- Citaat van: De publiekswissel op jun 05, 2018, 13:37:12 ---Heb je "De republiek wordt uitgeroepen" al? Dat is natuurlijk wel een must. ;-)

--- Einde van citaat ---

Absoluut, leuk boek!

De publiekswissel:

--- Citaat van: Vinnn op jun 05, 2018, 13:49:05 ---Hoeveel stuks zijn daar nog van op voorraad? Mijn vriendin wilde die mij cadeau geven voor m'n verjaardag. Als er nog weinig over zijn koop ik hem zelf wel snel!

--- Einde van citaat ---

Hij is nog te bestellen: https://bit.ly/2Jgoxfv Het is Print on demand, levertijd daardoor wel een week.

(De website is even uit de lucht geweest en er zijn nog technische problemen waardoor je de cover momenteel niet kan zien, betellen kan wel gewoon)

De publiekswissel:

--- Citaat van: Gidoalmelo op jun 05, 2018, 14:17:07 ---Mocht je één van die boeken en tijdschriften die ik nodig heb willen verkopen wil je mij dan een mailtje sturen op gidobloem@gmail.com ? Over de prijs valt wel overeen te komen.

--- Einde van citaat ---

Tot nu toe kan ik alleen De Football toerist vinden. Vrees dat de Panenka's al voor de verhuizing weg zijn gegaan. Dus die heb ik helaas niet,  of ze liggen nog in een nog-te-openen doos. ;-)

Gidoalmelo:

--- Citaat van: De publiekswissel op jun 05, 2018, 20:28:18 ---Tot nu toe kan ik alleen De Football toerist vinden. Vrees dat de Panenka's al voor de verhuizing weg zijn gegaan. Dus die heb ik helaas niet,  of ze liggen nog in een nog-te-openen doos. ;-)

--- Einde van citaat ---

In De Football Toerist ben ik in ieder geval geinteresseerd indien je deze wilt verkopen. Mocht je de Panenka’s nog vinden en tevens willen verkopen dan hoor ik graag van je.

TeeZee:
De Football Toerist en Terraces & Floodlights zijn hetzelfde boek, eerstgenoemde is eigenlijk de tweede druk van T&F en er zijn wat pagina’s met foto’s toegevoegd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie