Wie op dit forum heeft ook de noodzaak de 92, 96 of 116 te doen? Ik zie het zelf niet als een levenswerk om dit te voltooien overigens....
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen de 92 en de 96?
De 92 is het aantal voetbalclubs dat in de hoogste 4 divisies speelt (Premier League + Championship + League One + League Two). Vanaf de 5e divisie is het amateur (Nonleague), al zijn er ook daar wel clubs die fullprof zijn.De 96 is het aantal doden tijdens de Hillsboroughramp.
Het is best opvallend dat er in de afgelopen 10 jaar slechts 2 'members' zijn bijgekomen, terwijl het tegenwoordig veel laagdrempeliger is geworden om in het buitenland voetbal te kijken (Eurotunnel, budgetvluchten, internet).
De 96 is, in deze context, toch het aantal clubs in de piramide voordat de premier league bestond.
Ik denk dat dat ook komt doordat alle 92 clubs erg tijdsintensief is en doordat veel liefhebbers niet 'hardcore' genoeg zijn om ook 24 keer naar de League Two te gaan.Ik had voor de groundhopdag vrij snel een kaartje geregeld maar zit nu met een dubbele agenda, dus moet 'm vrees ik aan mij voorbij laten gaan. Erg jammer want zo'n evenement met zoveel hoppers bij elkaar komt niet vaak voor, maar het is niet anders.
Ik vermoed dat dat te maken heeft dat er steeds meer tripjes gemaakt worden naar andere oorden.Zuid Europa, Oost Europa etc.Als ik zulke tripjes niet gemaakt had dan had ik de 92 al lang voltooid.
Nee, toen waren het er ook al '92. Zijn het niet de '92 leagueclubs + 4 nationale stadions?
Wembley, Millennium, Hampden en iets in NI? Interessante optie!