Auteur Topic: Londen 28 t/m 31 maart met school  (gelezen 720 keer)

Offline Joep2002

• Geslacht: Man
Londen 28 t/m 31 maart met school
« Gepost op: feb 04, 2019, 10:54:43 »
Beste allemaal,

Ik ben een 16-jarige 6 gymnasium leerling en van 28 maart t/m zondag 31 maart 2019 zijn wij met school een paar dagen in Londen, nu was het eerst het plan om naar Arsenal - Newcastle United te gaan, maar deze wedstrijd is verplaatst naar s'avonds waardoor wij hier niet meer heen kunnen. Heeft één van jullie misschien een andere tip om toch nog een potje mee te pakken? Hoeft niet per se Premier League te zijn.
Andere ideeën waren misschien:
Fulham - Manchester City of Crystal Palace - Huddersfield Town

De tweede vraag is dat wij ook graag ergens een stadiontour willen doen (Het liefst gaan we natuurlijk naar alle stadions, maar we zitten ook nog vast aan het schoolprogramma helaas). Daarom kunnen we maar 1 of 2 stadions gaan bezoeken. Heeft iemand misschien ervaring met een stadiontour? Wij hebben namelijk geen idee welk stadion het gaafste/mooiste/leukste is om te bezoeken.

Wij horen het graag van jullie!

Met vriendelijke groet,
Joep
« Laatst bewerkt op: feb 04, 2019, 11:01:17 door Joep2002 »

Offline Nort

Re: Londen 28 t/m 31 maart met school
« Reactie #1 Gepost op: feb 04, 2019, 11:18:57 »
Met hoeveel man zijn jullie? Voor groepen groter dan vier is het ingewikkeld om kaarten voor Fulham of Crystal Palace te regelen. Mocht je toch naar een van deze clubs willen, zul je een booking history (of zelfs een membership) nodig hebben. Nu zitten er bij Fulham z'n 100 NL'ers per wedstrijd, dus moet dat nog wel kunnen lukken.

In de Championship speelt Queens Park Rangers thuis tegen Bolton Wanderers en zij zullen wel een groot aantal kaarten voor jullie willen en kunnen reserveren. Het stadion ligt bovendien aan een metro station, wat wellicht voor jullie ideaal is.

Andere opties in London zijn Charlton - Bradford of Barnet - Leyton (Leyton zal veel uitsupporters meenemen).

Bij de grote clubs (Chelsea, Arsenal, Wembley, West Ham) zul je ongetwijfeld via de website een stadiontour kunnen boeken. Z'n stadiontour is vaak een standaard tour rond de kleedkamers, veld, museum en eindigt steevast in de fanshop. Het is echter wel de enige manier om de tribunes van binnen te zien.

Voor een stadion tour bij een kleinere club zou ik de club gewoon even contacteren en wellicht heb je geluk en kun je voor niks even de tribunes bekijken (minus de kleedkamers dan).

Offline John074

« Reactie #2 Gepost op: feb 05, 2019, 19:37:54 »
Beste allemaal,

Ik ben een 16-jarige 6 gymnasium leerling en van 28 maart t/m zondag 31 maart 2019 zijn wij met school een paar dagen in Londen, nu was het eerst het plan om naar Arsenal - Newcastle United te gaan, maar deze wedstrijd is verplaatst naar s'avonds waardoor wij hier niet meer heen kunnen. Heeft één van jullie misschien een andere tip om toch nog een potje mee te pakken? Hoeft niet per se Premier League te zijn.
Andere ideeën waren misschien:
Fulham - Manchester City of Crystal Palace - Huddersfield Town

De tweede vraag is dat wij ook graag ergens een stadiontour willen doen (Het liefst gaan we natuurlijk naar alle stadions, maar we zitten ook nog vast aan het schoolprogramma helaas). Daarom kunnen we maar 1 of 2 stadions gaan bezoeken. Heeft iemand misschien ervaring met een stadiontour? Wij hebben namelijk geen idee welk stadion het gaafste/mooiste/leukste is om te bezoeken.

Wij horen het graag van jullie!

Met vriendelijke groet,
Joep
Als je stadiontours gaat doen in Londen; doe het sowieso bij Chelsea. Heb in de zomer bij vrijwel elke club in Londen een 'stadiontour 'gehad, maar Chelsea verraste mij positief het meeste op Craven Cottage na. Echte Chelsea fans die je rondleiden, prachtig oud stadion, en makkelijk te bereiken met de metro.
En natuurlijk Craven Cottave, daar wordt volgens mij maar één tour per dag gegeven. Beide stadions liggen dichtbij van elkaar, Craven Cottage is nog wel zo'n 20 minuten lopen van het metrostation, maar het is het absoluut waard!
Olympisch stadion is met afstand het verschrikkelijkste 'stadion' waar ik een tour heb gehad. Ging enkel over de olympische spelen. Kon nauwelijks merken dat West Ham hier speelde.

Arsenal is wel te doen, maar genoot meer van de restanten van highbury.
Bij de overige clubs in Londen zul je denk ik wel even moeten mailen of bellen voor een tour, of dat je überhaupt het stadion in mag

Offline FCT1980

« Reactie #3 Gepost op: feb 05, 2019, 19:43:32 »
Bij de kleinere clubs met wat oudere stadions moet je gewoon langs gaan en proberen een open deur te vinden.
Is me echt al heel vaak gelukt om dan gewoon lekker rond te lopen en even ergens op een tribune te gaan zitten. Ergste is dat ze je weg sturen maar als je zegt dat je uit Nederand komt en interesse hebt in hun club krijg je er vaak een persoonlijke rondleiding bij.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Joep2002

« Reactie #4 Gepost op: mrt 05, 2019, 16:15:31 »
Helaas geen tijd om een wedstrijd te bezoeken (we gaan zaterdagmiddag weer weg). We gaan hoogstwaarschijnlijk een tour bij Arsenal en bij Chelsea doen.