Week 22: 27 mei t/m 2 juni 2019

Gestart door De Twaalfde Man, mei 20, 2019, 11:10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Danny

Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

syntric

Citaat van: FCT1980 op mei 26, 2019, 08:10:43
Moet je een lezen wat je schrijft.
Hoe moet iemand met een normale baan een vlucht voor € 600,- boeken dan? Komen alle andere kosten ook nog bij. Voetbal hoort voor alle supporters te zijn, niet enkel voor de middenklasse en elite.

Dat is toch al 20 jaar zo? Voor betaalbaar voetbal moet je naar de lagere afdelingen, het topvoetbal is al decennia verloren aan de commercie.
Groundhopper for life :-)

spons

#47
Citaat van: FC_Emmen op mei 26, 2019, 12:44:33
Ik weet niet wat jullie verdienen daar in de haven, maar € 600 voor enkel nog de vlucht vind ik een behoorlijk hoog bedrag. Ik ken genoeg mensen die trouw zijn aan hun club maar niet zomaar zo'n bedrag op tafel kunnen leggen.

Ik vind € 600 ook een behoorlijk bedrag naar zou voor een Europese finale toch geen seconde twijfelen
Er zullen Ajax supporters zijn geweest die dit seizoen alle Europese wedstrijden zijn geweest en een paar duizend euro hebben uitgegeven
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

bunnet

Citeer
28/05  Vitesse - FC Utrecht

Nort

Citaat van: syntric op mei 26, 2019, 17:40:36
Dat is toch al 20 jaar zo? Voor betaalbaar voetbal moet je naar de lagere afdelingen, het topvoetbal is al decennia verloren aan de commercie.
Dit heeft toch niks met commercie te maken, maar dat de vraag naar vliegreizen groter is dan het aanbod. De prijs van een voetbalkaartje is vaak een klein percentage op het totaal van een Europese trip (vervoer, hotel, eten/drinken op locatie). Sterker nog, op de zwarte markt kun je al een kaartje kopen voor €15 per stuk en op locatie kun je er waarschijnlijk een krijgen voor een halve liter bier.

Als PSV ooit weer eens een Europese finale haalt, dan maakt het me niks uit of de reis me €200, €1.000 of €5.000 kost. Ik zal er bij zijn en daar gaat alles voor wijken.

Voor Arsenal en Chelsea fans lijkt de EL een troostprijs en is het kwalificeren voor de CL belangrijker dan de winst van de EL. Als de CL finale in Bakoe was gespeeld, hadden beide clubs echt wel hun beschikbare kaarten verkocht.


Cyclebob

wo 29/5:  SVV - Deltasport,  Supercup kampioenen Schiedam/Vlaardingen bij Kethel Spaland
zo 2/6:  ROAC'79 Rijpwetering - SVV, nacompetitie 1e/2e klasse, plus een nieuwe ground
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

Citaat van: Cyclebob op mei 27, 2019, 10:05:16
wo 29/5:  SVV - Deltasport,  Supercup kampioenen Schiedam/Vlaardingen bij Kethel Spaland
zo 2/6:  ROAC'79 Rijpwetering - SVV, nacompetitie 1e/2e klasse, plus een nieuwe ground

Hoe is de situatie nu bij SVV? Zou wel wat zijn als de selectie die enkel netjes wil afronden ook nog voor promotie zorgt.

Cyclebob

#52
Citaat van: Joost op mei 27, 2019, 10:48:23
Hoe is de situatie nu bij SVV? Zou wel wat zijn als de selectie die enkel netjes wil afronden ook nog voor promotie zorgt.
Dat is inderdaad een van de mogelijkheden. De huidige trainer T Wolters zal zeker voor zijn zesde promotie in 7 jaar (!) willen gaan, Nadat hij eerder met SVDPW van 4e naar 1e klasse is geklommen totdat daar de zeepbel barstte. SVV heeft inmiddels een voor 1e klasse gediplomeerde trainer voor volgend jaar: Gilbert de Wildt van ex-Leonidas, en en via diverse -social media- kanalen vraag uitstaan voor ambitieuze spelers, zonder budgeteisen. Als het invullen van team onverhoopt  niet lukt, dan gaan we sowieso als club verder op zaterdag, onderaan 4e klasse.  Weetje: de huidige trainer TW heft alleen TC2 papieren en traint daarnaast zaterdag buurman HBSS Schiedam, nu nacompetitie tegen degradatie 3e klasse, maar voor volgend seizoen -toevallig- een berg nieuwe SVV spelers tot zijn beschikking. Never a dull moment in Schiedam...
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

syntric

Groundhopper for life :-)

rogo_breda

#54
02-06 KSK Ronse - CS Visé (promotie play-off finale)

Joost

Citaat van: Cyclebob op mei 27, 2019, 11:46:24
   Dat is inderdaad een van de mogelijkheden. De huidige trainer T Wolters zal zeker voor zijn zesde promotie in 7 jaar (!) willen gaan, Nadat hij eerder met SVDPW van 4e naar 1e klasse is geklommen totdat daar de zeepbel barstte. SVV heeft inmiddels een voor 1e klasse gediplomeerde trainer voor volgend jaar: Gilbert de Wildt van ex-Leonidas, en en via diverse -social media- kanalen vraag uitstaan voor ambitieuze spelers, zonder budgeteisen. Als het invullen van team onverhoopt  niet lukt, dan gaan we sowieso als club verder op zaterdag, onderaan 4e klasse.  Weetje: de huidige trainer TW heft alleen TC2 papieren en traint daarnaast zaterdag buurman HBSS Schiedam, nu nacompetitie tegen degradatie 3e klasse, maar voor volgend seizoen -toevallig- een berg nieuwe SVV spelers tot zijn beschikking. Never a dull moment in Schiedam...
Lekker chaos...

Joost

Citaat van: rogo_breda op mei 27, 2019, 14:02:22
02-06 KSK Ronse - CS Visé (promotie play-off finale)

Neem ook zeker even een kijkje in het Maurice Vandewielestadion aan de Viermaartlaan 105 in Ronse, niet ver van het huidige stadion van KSK Ronse.

En ze spelen tegen URSL Visé ;)

Mokum1900

Citaat van: spons op mei 26, 2019, 17:48:41
Ik vind € 600 ook een behoorlijk bedrag naar zou voor een Europese finale toch geen seconde twijfelen
Er zullen Ajax supporters zijn geweest die dit seizoen alle Europese wedstrijden zijn geweest en een paar duizend euro hebben uitgegeven


Was een vrouwtje van Ajax 1.nl  die had al 4500 euro uitgegeven aan een seizoen aan Ajax , die was maar 5 tripjes gegaan en stuk of 6 uitwedstrijden nationaal  moet u nagaan als je ze alle 9 ben geweest en ook alles nationaal ben gegaan + oefenwedstrijdjes ( niet Amerika)


29/5 Hoek VVSB
29/90 VVSB - Hoek
29/5 OFC - ASWH


p.s en nog een vlucht naar Madrid hebt geboekt na de 2-0 , maar dat geld vind ik niet belangrijkste
Waar je ook gaat ik volg je overal

Bier und Bratwurst

Citaat van: Mokum1900 op mei 28, 2019, 12:39:39

Was een vrouwtje van Ajax 1.nl  die had al 4500 euro uitgegeven aan een seizoen aan Ajax , die was maar 5 tripjes gegaan en stuk of 6 uitwedstrijden nationaal  moet u nagaan als je ze alle 9 ben geweest en ook alles nationaal ben gegaan + oefenwedstrijdjes ( niet Amerika)


29/5 Hoek VVSB
29/90 VVSB - Hoek
29/5 OFC - ASWH


p.s en nog een vlucht naar Madrid hebt geboekt na de 2-0 , maar dat geld vind ik niet belangrijkste

Als je geld zat hebt is dat ook geen probleem
Het ene stadion is het andere niet!

GroundhoppersVeldhoven

Iemand die een wedstrijd heeft gevonden voor aanstaande vrijdag 31/05/2019?