Beker van België 2019-2020

Gestart door Joost, jul 01, 2019, 17:09:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KRCM1904

Citaat van: Joost op aug 27, 2019, 12:08:20
Hoe is het toch mogelijk dat een club zoals Eendracht Aalst met voldoende supporters op de tribune dan zo'n moeite heeft om de bovenkant van 1e Amateur te bereiken.

Je moet tegenwoordig ook meegaan met de tijd qua accommodatie. En als je daar de financiële middelen niet voor vindt, gaat het vroeg of laat toch berg af met je club. Bezorg Eendracht Aalst een stadion dat voldoet aan de huidige normen en je zal ook zien dat die terug meer publiek trekken en de sportieve prestaties ook zullen volgen.

Ik denk ook niet dat er momenteel veel Eendracht Aalst supporters zijn die denken dat de bekerwedstrijd tegen AA Gent in eigen stadion gaat afgewerkt worden. Kortelings zal er wel één of andere melding komen dat om veiligheidsredenen de wedstrijd in het Ghelamcostadion van AA Gent gaat gespeeld worden.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Saltacampos

Citaat van: KRCM1904 op sep 07, 2019, 11:09:56
Je moet tegenwoordig ook meegaan met de tijd qua accommodatie. En als je daar de financiële middelen niet voor vindt, gaat het vroeg of laat toch berg af met je club. Bezorg Eendracht Aalst een stadion dat voldoet aan de huidige normen en je zal ook zien dat die terug meer publiek trekken en de sportieve prestaties ook zullen volgen.

Ik denk ook niet dat er momenteel veel Eendracht Aalst supporters zijn die denken dat de bekerwedstrijd tegen AA Gent in eigen stadion gaat afgewerkt worden. Kortelings zal er wel één of andere melding komen dat om veiligheidsredenen de wedstrijd in het Ghelamcostadion van AA Gent gaat gespeeld worden.
Dat zou me heel sterk verwonderen.
Er is een apart bezoekersvak en het is nu ook niet zo dat er een gigantische rivaliteit is tussen beide clubs.
Ik denk dat sommige wedstrijden in 1 Amateur meer risico inhouden dan deze. Is het vorig seizoen tegen RWDM niet volledig fout gegaan ?
Over land and sea

Defender

Citaat van: Saltacampos op sep 08, 2019, 12:55:39
Dat zou me heel sterk verwonderen.
Er is een apart bezoekersvak en het is nu ook niet zo dat er een gigantische rivaliteit is tussen beide clubs.
Ik denk dat sommige wedstrijden in 1 Amateur meer risico inhouden dan deze. Is het vorig seizoen tegen RWDM niet volledig fout gegaan ?
Daar waren toch verschillende beelden van terug te vinden op sociale media en youtube.
Uit goede bron te horen gekregen van RWDM - Aalst dat toen de Aalstsupporters toekwamen met hun bussen ze compleet verrast en bekogeld werden.
Zelfde verhaal vorig seizoen met FC Luik en Seraing waar geen tickets aan de kassa werden verkocht uit voorzorg.
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

wekke

Seraing doet dat wel vaker. Met Lierse moesten we ook steeds tickets in voorverkoop regelen omdat het de bezoekerskassa gesloten hield.

@fcbisart: zouden er voor Ronse - Genk kaarten aan de kassa te verkrijgen zijn? Als het werk het toe laat, wil ik last minute misschien nog wel gaan.

fcbisart

Info over de ticketverkoop is nog niet gekend

rogo_breda

Ronse-Genk
Francs Borains-Club Brugge

Eén van deze wedstrijden lijkt me zeer de moeite. Iemand van plan hier heen te gaan. Ronse heeft nog geen ticketinfo, Francs heeft al voorverkoop maar alleen aan het stadion met ID bewijs.

Hugo

Citaat van: Saltacampos op sep 06, 2019, 22:47:17
Zo hoort dat. Support your local club.

Dit geval lijkt mij meer de categorie successupporter.

fcbisart

ik zit  toch wel af en toe eens op de tribunes bij SK Ronse