Week 33: 12 t/m 18 augustus 2019

Gestart door red28, jul 03, 2019, 14:09:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

red28

Aangezien ik nog wat vakantiedagen te besteden heb en deze niet wil vergooien aan hangdagen in Nederland zoek ik nog wat ideeën voor een mini vakantie rond week 33 in combinatie met wat wedstrijden!

Zelf had ik als eventueel idee al genoteerd om Tranmere Rovers - Bolton op 17-8 te pakken en met huurauto Manchester en Sheffield aan te doen om te stad te bezichtigen en te eindigen bij Grimsby Town - Colchester op 20-8.

Ik bezit tevens over een eigen auto! Vind het niet erg om wat langere afstanden te rijden en heb een redelijk budget!

Alle ideeën zijn welkom!

Nort

Citaat van: red28 op jul 03, 2019, 14:09:26
Aangezien ik nog wat vakantiedagen te besteden heb en deze niet wil vergooien aan hangdagen in Nederland zoek ik nog wat ideeën voor een mini vakantie in combinatie met wat wedstrijden!

Zelf had ik als eventueel idee al genoteerd om Tranmere Rovers - Bolton op 17-8 te pakken en met huurauto Manchester en Sheffield aan te doen om te stad te bezichtigen en te eindigen bij Grimsby Town - Colchester op 20-8.

Ik bezit tevens over een eigen auto! Vind het niet erg om wat langere afstanden te rijden en heb een redelijk budget!

Alle ideeën zijn welkom!
Als je voor het voetbal gaat, is het lastig om nu al iets te bepalen. Van bijna alle competities moeten de verschuivingen nog bekend worden voor mid augustus.

red28

Citaat van: Nort op jul 03, 2019, 14:18:57
Als je voor het voetbal gaat, is het lastig om nu al iets te bepalen. Van bijna alle competities moeten de verschuivingen nog bekend worden voor mid augustus.

Ah oké! Wanneer worden deze verschuivingen gemiddeld bekend gemaakt?

Nort

Citaat van: red28 op jul 03, 2019, 14:20:35
Ah oké! Wanneer worden deze verschuivingen gemiddeld bekend gemaakt?
Doorgaans 3-6 weken vooraf voor de west Europese landen. In Oost Europa communiceren ze het soms pas de dag vooraf. Als je puur voor het voetbal gaat, zou ik me midweeks oriënteren op de voorrondes van de CL/EL. Zo heb ik twee jaar geleden Rijeka (woensdag), Osijek (donderdag), Linz (vrijdag) en Unterhaching (zaterdag) meegepakt, waarbij je op zondag natuurlijk ook nog een wedstrijd kunt bezoeken.

De Premier League zou 5 of 6 juli bekend worden (voor de maanden augustus iig) en meestal volgt Football League 1 of 2 dagen later. Schotland wacht meestal ook de PL verschuivingen af.


syntric

Citaat van: red28 op jul 03, 2019, 14:09:26
Aangezien ik nog wat vakantiedagen te besteden heb en deze niet wil vergooien aan hangdagen in Nederland zoek ik nog wat ideeën voor een mini vakantie rond week 33 in combinatie met wat wedstrijden!

Zelf had ik als eventueel idee al genoteerd om Tranmere Rovers - Bolton op 17-8 te pakken en met huurauto Manchester en Sheffield aan te doen om te stad te bezichtigen en te eindigen bij Grimsby Town - Colchester op 20-8.

Ik bezit tevens over een eigen auto! Vind het niet erg om wat langere afstanden te rijden en heb een redelijk budget!

Alle ideeën zijn welkom!

Mooie trip, heb de 92 gedaan en dat zijn allemaal leuke plaatsen
Groundhopper for life :-)

ksclgiov282

Voordeel is wel dat je in een regio bent met een hoop leuke clubs waar je zeker (imo) je gading in kan vinden. En in league 1 en 2 is het aantal verschuivingen heel klein.

red28

Citaat van: ksclgiov282 op jul 03, 2019, 16:30:50
Voordeel is wel dat je in een regio bent met een hoop leuke clubs waar je zeker (imo) je gading in kan vinden. En in league 1 en 2 is het aantal verschuivingen heel klein.

Klopt! Ben goed bekend in Liverpool en Leeds, nachtleven is daar natuurlijk ook fantastisch. Sheffield en Manchester ooit eens vluchtig geweest maar nauwelijks de stad leren kennen. Grimsby lijkt me een heerlijke verpauperde/vergane glorie stad om in rond te dwalen!

Freekos79

Citaat van: red28 op jul 03, 2019, 16:43:17
Klopt! Ben goed bekend in Liverpool en Leeds, nachtleven is daar natuurlijk ook fantastisch. Sheffield en Manchester ooit eens vluchtig geweest maar nauwelijks de stad leren kennen. Grimsby lijkt me een heerlijke verpauperde/vergane glorie stad om in rond te dwalen!

Grimsby vond ik niet veel anders dan andere Engelse stadjes. Het ligt wel in de middle of nowhere.
Volgende wedstrijd: ?

Jef400

#8
13/8 Swansea City - Northampton Town

watergatehopper

17/8 VfB Stuttgart - FC Sankt Pauli (met Luccie)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ksclgiov282

18/8  Union St. Gilloise - Lokeren

Saltacampos

17/8: Montluçon-Ain Sud (National 3 Gr.M)
Over land and sea

Mokum1900

13 augustus Ajax- POAK
17 augustus VVV-Ajax
Waar je ook gaat ik volg je overal

Denniss

17/8 AFC Wimbledon - Accrington Stanley

Sebastiaan_W

Citaat van: Mokum1900 op jul 31, 2019, 13:43:38
13 augustus Ajax- POAK
17 augustus VVV-Ajax

Het is PAOK. Dacht eerst aan een schrijffout, maar ook bij de uitwedstrijd heb je het over POAK.