Het stadionvoedseltopic

Gestart door Jef400, jul 22, 2019, 10:43:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Tribuneklanten op jul 23, 2019, 13:24:17
Een goeie loempia kar zou nergens misstaan. Voor mij vaak de reden om toch met de vrouw naar Ekkersrijt te gaan. Karretje voor de Praxis is goud!

Bij ons staat de kraam voor de kerk. Als je het niet lekker vindt kun je in de kerk altijd nog een hostie halen
Het ene stadion is het andere niet!

Joelvginkel

Citaat van: FC_Emmen op jul 23, 2019, 14:00:32
Bij ons staat tegenwoordig een kebabkraam in het stadion. Goed te doen :)

Was dit seizoen bij GAE - Helmond Sport. Daar hebben ze ook een kebabkraam. Echt genieten! Daar kunnen BVO's in Nederland nog een voorbeeld aan nemen.

Nort

Bij Mito HollyHock (Japan) stond er ook een kebab kraam die zijn waar promootte als 'delicious & healthy', uiteraard trapte ik er met open ogen in. Het vet drupte letterlijk door de verpakking heen.

Met andere woorden, ik ben er geen fan van :)

Bij GEA had z'n mobiele frietkar ook een schnitzel en die kan ik iedereen aanbevelen.

Vinnn

Citaat van: Tribuneklanten op jul 23, 2019, 13:24:17
Een goeie loempia kar zou nergens misstaan. Voor mij vaak de reden om toch met de vrouw naar Ekkersrijt te gaan. Karretje voor de Praxis is goud!

Zo en hoe. Die is echt geweldig goed haha.

Hugo

Citaat van: Saltacampos op jul 22, 2019, 22:04:18
....Al de rest pas ik voor. Cava-drinkers op de tribunes (zelfs in provinciale) is voor mij het ultieme bewijs dat het echte voetbal om zeep is

Ik vind Cava best te drinken hoor, wat is je bezwaar?

DanielsenAxedal

#35
Bij Valencia 0.0 bier en geen eens koffie te krijgen. Er was verder alleen water en cola... en wat chips. En smerige broodjes ham en ei. Nog nooit zo beperkt gezien. Had het niet zo slecht verwacht.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Joost


San Paolo

Citaat van: Joost op aug 20, 2019, 19:11:52
Geen zonnebloempitten?

Inderdaad ja. Toen ik in Valencia was moest ik denken aan een Naked Gun film waarbij ze deur van de politieauto niet meer open krijgen door de berg zonnebloempitten die ze op hebben gegeten en weggegooid.

In het algemeen is voedsel en stadions een slechte match. Ik nuttig eigenlijk weinig in de stadions, behalve in Duitsland. Bij MVV hebben ze sinds een aantal jaren een hippe koffiekar staan. Deze is wel een echte aanrader wat mij betreft!

Nort

Citaat van: DanielsenAxedal op aug 20, 2019, 18:35:59
Bij Valencia enkel 0.0 bier en geen eens koffie te krijgen. Er was verder alleen water en cola te krijgen. En chips. En smerige broodjes ham en ei. Nog nooit zo beperkt gezien.
Ik vond het broodje ham eigenlijk zeer goed smaken. Ik ben eigenlijk nog nooit bier met alcohol in het Spaanse profvoetbal tegen gekomen, maar AthleticHolanda zal uiteraard weten of dit overal in Spanje is.

DanielsenAxedal

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Koffie moet er voor mij altijd zijn. 
In Italie zijn ze daar meester in kan ik mij herinneren bij Inter en Sampdoria.
Daar waren er zelfs aparte gedeeltes los van de rest, alleen maar voor koffie.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

FCT1980

Citaat van: DanielsenAxedal op sep 11, 2019, 11:33:11
Koffie moet er voor mij altijd zijn. 
In Italie zijn ze daar meester in kan ik mij herinneren bij Inter en Sampdoria.
Daar waren er zelfs aparte gedeeltes los van de rest, alleen maar voor koffie.

Dat heb ik met bier. Meestal is dat ook goed geregeld.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Ligt aan je definitie van goed geregeld. Op een verjaardag word wel eens gezegd. "Jef wil je bier?" waarop ik vraag "Welk bier hebben jullie" en het antwoord dan "Heineken" is. In degelijke gevallen ga ik liever aan het spuitwater.

DanielsenAxedal

Citaat van: Jef400 op sep 11, 2019, 12:02:32
Ligt aan je definitie van goed geregeld. Op een verjaardag word wel eens gezegd. "Jef wil je bier?" waarop ik vraag "Welk bier hebben jullie" en het antwoord dan "Heineken" is. In degelijke gevallen ga ik liever aan het spuitwater.

Soms moet je roeien met de riemen die je hebt, Jef.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Semper Fidelis

Citaat van: Jef400 op sep 11, 2019, 12:02:32
Ligt aan je definitie van goed geregeld. Op een verjaardag word wel eens gezegd. "Jef wil je bier?" waarop ik vraag "Welk bier hebben jullie" en het antwoord dan "Heineken" is. In degelijke gevallen ga ik liever aan het spuitwater.

Niets mis met Heineken!