Auteur Topic: Doing the liga's  (gelezen 1781 keer)

Offline watergatehopper

• Geslacht: Man
  • http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
Re: Doing the liga's
« Reactie #30 Gepost op: okt 10, 2019, 13:22:18 »
Ik maak wat dat betreft een verschil tussen stadion en club.

In jouw geval met Nurnberg zou ik het stadion als bezocht beschouwen maar de club nog niet. Makkelijker voorbeeld is nog de situatie in Brugge. De 1e klasse in België telt 15 stadions, die heb ik alle 15 bezocht, maar de club Cercle Brugge staat nog op de verlanglijst.

Ik ben twee keer bij Club geweest maar de GroundhopperApp telt bij mij een stadion minder omdat ik Cercle niet thuis heb bezocht. Het gekke is dat ik Hoffenheim in het oude stadion heb gezien en de app dan wel Hoffenheim2 telt in de regionalliga.

Offline Wesley10__

« Reactie #31 Gepost op: okt 10, 2019, 15:42:07 »
1.Bundesliga: 8/18
2.Bundesliga: 3/18
3.Liga: 4/19

Regionalliga West: 7/19
Regionalliga Sudwest: 1/18

Nog genoeg werk aan de winkel dus. Eind deze maand weer 3 erbij in 3 dagen (Sandhausen, Freiburg en Kaiserslautern).

Offline Nort

« Reactie #32 Gepost op: okt 10, 2019, 15:54:44 »
Ik ben twee keer bij Club geweest maar de GroundhopperApp telt bij mij een stadion minder omdat ik Cercle niet thuis heb bezocht. Het gekke is dat ik Hoffenheim in het oude stadion heb gezien en de app dan wel Hoffenheim2 telt in de regionalliga.
De app telt het stadion en niet de club. Ergens is dat ook wel logisch, omdat ieder zelf hun eigen wedstrijden kan ingeven.

Offline watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #33 Gepost op: okt 10, 2019, 18:55:50 »
De app telt het stadion en niet de club. Ergens is dat ook wel logisch, omdat ieder zelf hun eigen wedstrijden kan ingeven.

Ja idd. Ik ben benieuwd of hij dan wel als compleet geeft. Voor mij is dat in ieder geval wel zo. 1 van mijn 2 wedstrijden in het Jan Breydel was de stadsderby club - cercle.

Offline Terranova

« Reactie #34 Gepost op: okt 16, 2019, 09:49:02 »
1. Bundesliga: 6/18
2. Bundesliga: 5/18
3. Bundesliga: 5/18

Offline JoeySpiegelaar

• Kämpfen und Siegen
« Reactie #35 Gepost op: okt 17, 2019, 08:54:00 »
1. Bundesliga 10/18
2. Bundesliga 4/18
3. liga 7/20

Regionalliga Nord 3/18
Regionalliga West 6/19

Offline Saltacampos

« Reactie #36 Gepost op: Gisteren om 11:30:17 »
Ik maak wat dat betreft een verschil tussen stadion en club.

In jouw geval met Nurnberg zou ik het stadion als bezocht beschouwen maar de club nog niet. Makkelijker voorbeeld is nog de situatie in Brugge. De 1e klasse in België telt 15 stadions, die heb ik alle 15 bezocht, maar de club Cercle Brugge staat nog op de verlanglijst.
De thuisderby tegen Club is de leukste om te doen, maar die is dit seizoen al geweest en het gaat heel erg slecht met Cercle, een degradatie naar 1B lijkt me een bijna onvermijdelijk scenario, de ploeg bestaat uit ongeïnteresseerde huurlingen en te jonge spelers uit Monaco -door het samenwerkingsverband- en hangt als los zand aan elkaar. Bovendien te weinig kwaliteit voor 1A. Ze hebben in Monaco de moeilijkheidsgraad van het Belgische voetbal zwaar onderschat.
Volgens mij kan enkel een faillissement in Oostende nog soelaas brengen voor Cercle.
Er zijn sowieso veel te veel profclubs in West-Vlaanderen (6 van de 24 Belgische profclubs, 7 als je Moeskroen zou meerekenen), als je ziet dat Oost-Vlaanderen met 300.000 inwoners meer er maar 3 heeft, weet je waar het probleem al voor een deel zit.
Het belangrijkste voetbal is het amateurvoetbal