Clubs die ik een warm hart toedraag: De Graafschap, NAC Breda, Ajax, Telstar, Lazio, Cagliari, Sunderland, Stoke City, Wigan Athletic, Stuttgart, Honvéd Budapest, Sigma Olomouc, Spartak Moskou, Viking FK, Pogon Szczecin, SC Soroksar.
Hiertussen zitten vanzelfsprekend veel verschillen. Zo gaat bij mij een FC Twente, Dukla Banska Bystrica en Sampdoria richting hierboven en een Arsenal hieronder. Wanneer clubs té succesvol worden, krijg ik er ook steeds minder mee, zoals een Celtic, Shaktar, Juventus en Bayern.
Antipathie: in principe niemand, maar clubs die onredelijk veel geld uitgeven heb ik weinig mee. Denk daarbij aan een PSG en Mancity. Vroeger maakte mij dat niet uit, zo was ik altijd enorm Chelsea supporter. Echter nam dat gelijdelijk af nadat al mijn favoriete spelers vertrokken, zoals Branislav Ivanovic en Didier Drogba, plus vertrokken clubhelden Petr Cech en Frank Lampard uiterst pijnlijk naar grote concurrenten. Daarbij kwam er gewoon weer een compleet nieuwe lading op lading aan passanten, dat bleef maar doorgaan en werd mij teveel. Clubs werkelijk haten zit niet in mij en vind ik gewoon dom en een zwaktebod.