Week 30: Maandag 20 juli 2020 t/m Zondag 26 juli 2020

Gestart door wekke, jul 19, 2020, 07:17:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: ricodejong4 op jul 21, 2020, 09:09:40
Is deze wedstrijd vrij toegankelijk en wat zijn de restricties? Kan hier op de site niks over vinden.

Zonet beslist dat Zwarte Leeuw - Jong Antwerp zonder publiek moet worden gespeeld.

HeroBero

En Zwarte Leeuw - Lyra-Lierse? Daar zou ik volgende week graag heen gaan, is dat mogelijk als Nederlander?

Saltacampos

Citaat van: HeroBero op jul 25, 2020, 21:56:52
En Zwarte Leeuw - Lyra-Lierse? Daar zou ik volgende week graag heen gaan, is dat mogelijk als Nederlander?
Ik vrees ervoor, de corona-cijfers in de provincie Antwerpen zijn ronduit dramatisch.
Over land and sea

wekke

Citaat van: HeroBero op jul 25, 2020, 21:56:52
En Zwarte Leeuw - Lyra-Lierse? Daar zou ik volgende week graag heen gaan, is dat mogelijk als Nederlander?

Momenteel mogen er 400 toeschouwers zijn, maar de gezondheidsraad had Zwarte Leeuw gisteren ook pas 3 uur voor de wedstrijd aangeraden om geen toeschouwers toe te laten. Hou er trouwens rekening mee dat het aanvangsuur verschoven is van 19u30 naar 18u30.

wekke

Schrap alle Belgische plannen maar. Komende 4 weken alles achter gesloten deuren

Saltacampos

Citaat van: wekke op jul 26, 2020, 13:34:50
Schrap alle Belgische plannen maar. Komende 4 weken alles achter gesloten deuren
Het viel te vrezen met deze cijfers...
Wou net volgend weekend het seizoen openen met de Hofman Cup, maar het zal dan maar verder tuinieren, wandelen en fietsen worden als afwisseling voor Netflix en internet...
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op jul 26, 2020, 14:58:19
Het viel te vrezen met deze cijfers...
Wou net volgend weekend het seizoen openen met de Hofman Cup, maar het zal dan maar verder tuinieren, wandelen en fietsen worden als afwisseling voor Netflix en internet...

Dan moet je maar met je bubbel lekker op café. Of achter een hek kijken want er zijn genoeg terreinen waar dat gemakkelijk kan.

watergatehopper

26 -7 KFC Nijlen - KFC Bevel

Finale van de beker van groot Nijvel
Waarschijnlijk laatste wedstrijd met publiek in Ophoven.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Citaat van: Joost op jul 26, 2020, 18:11:56
Dan moet je maar met je bubbel lekker op café. Of achter een hek kijken want er zijn genoeg terreinen waar dat gemakkelijk kan.
Optie 2 kan ik overwegen, op café gaan doe ik zelden of nooit meer en nu helemaal niet
Over land and sea