Dit jaar voor het eerst actief met groundhoppen begonnen, dit jaar 9 wedstrijden bezocht voornamelijk amateur wedstrijden. De eerste van het jaar was ook meteen de mooiste en ook de enige prof wedstrijd:
FC Utrecht- Ajax 2-0 (halve finale beker)
DOVO - Willem II O23 5-2 (oefen)
Spakenburg - AVV Swift 2-2 (oefen)
GVVV - VVOG 2-0 (oefen)
AGOVV - sv HTC 3-0 (hier al vaak geweest in de jupiler league, blijft erg mooi sportpark, aanradertje)
Valleivogels - Loosdrecht 2-3 (oefen)
Valleivogels - Roda'46 3-6 (beker)
Robur et Velocitas - vv Voorst 6-0 (beker, mooie tribune)
CSV Apeldoorn - avv Columbia 4-0 (oefen)
Hiervan ben ik alleen bij Robur et Velocitas en CSV Apeldoorn voor het eerst wezen kijken.(bij CSV ooit zelf wel een keer gevoetbald op een bijveld).
Verder heb ik nog 2 leuke tripjes gemaakt zonder wedstrijd. In de zomer vakantie ben ik bij de Wageningse Berg wezen kijken op een dinsdagochtend. Dan lopen daar nog oude Wageningen spelers/supporters, erg leuk om die verhalen te horen en nog een mooie lost ground ook.
Begin november heb ik nog een Limburg tour gedaan, waarbij ik bij Kaalheide ben geweest, jammer dat ik daar nooit een wedstrijd heb gezien. Ook bij Parkstad Limburg stadion geweest, alleen daar is alleen vanaf de buitenkant wat te zien. Toen doorgereden naar Heerlen om Stadion Kaldeborn te bekijken. Op de weg terug naar boven nog naar Venlo geweest om eerst te kijken bij het oude terrein van VVV, De Kraal. Dit gaan ze overigens weer opknappen zodat VVV daar kan gaan trainen. Tenslotte nog bij de Koel wezen kijken, waar het hek wagenwijd openstond en ik binnen kon kijken.
Hoogtepunten dit jaar was dan wel de wedstrijd van FC Utrecht, stadion van Wageningen en de Limburg tour.
Hopelijk komend jaar dat we weer wat vrijheden terug gaan krijgen, dan staan hoog op mijn lijstje Go Ahead, De Graafschap, Helmond Sport(voordat er een nieuw stadion komt) en wellicht wat over de grens meepakken.