Afgelopen zondag nog naar de Trappers geweest. Hal was goed vol (bijna uitverkocht). Sfeer is fanatiek maar afhankelijk van de wedstrijd. Helaas hebben ook de Trappers tegenwoordig een sfeervak waarin ze het nodig vinden de hele wedstrijd op een trommel te slaan en eentoninge liedjes te zingen.Maar het blijft hoe dan ook een aanrader, zeker in de play offs dadelijk.
Ik heb het dit seizoen minder gevolgd, mag Trappers dit jaar wel promoveren?
De afspraak was het eerste jaar niet promoveren dus in theorie is het mogelijk. Vorig jaar toen Trappers verrassend kampioen werd was er behoorlijk veel weerstand, er waren zelfs berichten dat promotie ook in de komende jaren tegengewerkt zou worden. Weer iets later zou DEL2 al bij Trappers geinformeerd hebben of ze openstonden voor een promotie omdat er één team wegviel uit de competitie, uiteindelijk is die plek naar de degradant gegaan volgens mij. Kortom (mochten ze weer kampioen worden natuurlijk) promotie is in theorie mogelijk maar de groene tafel is net zo aanwezig als in het Belgische voetbal ;).
Ik heb ook gezocht inmiddels, op diverse plekken staat dat de hoogst geeindigde Duitse ploeg promoveert dit seizoen. Jammer.
In de Oberliga Nord moet ook flink gereist worden. En helemaal als je ver komt in de playoffs.