Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Ik ben het overigens met Freek eens dat Loftus Road echt ondergewaardeerd is.
Wordt eigenlijk nooit genoemd terwijl het voor een relatief klein stadion echt perfect is.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Citaat van: Nort op okt 01, 2019, 21:21:18
Kwart voor 6 op en half 11 thuis is voor een Engelse wedstrijd heel geschappelijk.
Ik kan me herinneren dat mijn dagtrip toch iets kortere was, en ook ik moest de grens over.

Koning Kriel

Citaat van: FCT1980 op okt 02, 2019, 08:14:38
Ik ben het overigens met Freek eens dat Loftus Road echt ondergewaardeerd is.
Wordt eigenlijk nooit genoemd terwijl het voor een relatief klein stadion echt perfect is.

Loftus road vond ik ook echt een pareltje.

Tribuneklanten

Citaat van: Koning Kriel op okt 04, 2019, 09:32:33
Loftus road vond ik ook echt een pareltje.

Met een beetje pech is Loftus Road straks het cult stadion van Londen.

Sebastiaan_W

Citaat van: FCT1980 op okt 02, 2019, 08:14:38
Ik ben het overigens met Freek eens dat Loftus Road echt ondergewaardeerd is.
Wordt eigenlijk nooit genoemd terwijl het voor een relatief klein stadion echt perfect is.

Eens. Ik kan me herinneren dat je voor en na de wedstrijd prima kan eten op Uxbridge Road.

Mokum1900

Dit is geen persoonlijke aanval maar kunnen de heren die Hier naar Nederlands elftal gaan zeggen wat hier leuk aan is ? Nederlands publiek staat toch bekend om het grote carnaval gehalte. Persoonlijk als ik Nederland - Noord Ierland kijk , gunde ik bijna de Ieren de overwinning,
Waar je ook gaat ik volg je overal

Joep2002

Ik ga 19 november met een groep van 6 vrienden naar Nederland - Estland, niet per se voor de wedstrijd zelf, maar gewoon voor het uitje op zich (Met z'n allen in de trein, biertje drinken, ff koekeloeren bij de Johan Cruijff Arena etc.)

Je kon makkelijk kaarten krijgen (ook met z'n zessen naast elkaar) dus vandaar dat we deze wedstrijd uit hadden gekozen. En mijn vrienden zijn ook weer niet zo gek van voetbal dat ze mee willen naar bijvoorbeeld de Spakenburgse Derby, wat ik dan wel mooi vind. Dus vandaar dat we een potje Nederlands elftal meepakken.

Jef400

Citaat van: Mokum1900 op okt 13, 2019, 10:43:59
Dit is geen persoonlijke aanval maar kunnen de heren die Hier naar Nederlands elftal gaan zeggen wat hier leuk aan is ? Nederlands publiek staat toch bekend om het grote carnaval gehalte. Persoonlijk als ik Nederland - Noord Ierland kijk , gunde ik bijna de Ieren de overwinning,
Juist dat carnavaleske heeft soms wel weer wat. Als ik in Amsterdam rond loop op interlanddagen levert het wel een specifieke sfeer op. Niet alleen in de metro en het stadion, maar ook op de straten in de stad.

ALenstra

Tja, wat is het verschil tussen die carnavallende Oranjefans en die Ajax fans uit de provincie met hun grote mond.

Joep2002

Alkmaar valt toch wel mee qua provinciegehalte?

Sebastiaan_W

Citaat van: Mokum1900 op okt 13, 2019, 10:43:59
Dit is geen persoonlijke aanval maar kunnen de heren die Hier naar Nederlands elftal gaan zeggen wat hier leuk aan is ? Nederlands publiek staat toch bekend om het grote carnaval gehalte. Persoonlijk als ik Nederland - Noord Ierland kijk , gunde ik bijna de Ieren de overwinning,

1. Ik ben Nederlander en het Nederlands Elftal een warm hart toe draag.

2. Omdat het carnavalsgebeuren wel heel erg uit zijn verband wordt getrokken. Dat is wat de media vooral wil laten zien, net als er een keer ergens ongeregeldheden bij het voetbal zijn.

3. Er geen clown door een microfoon loopt te tetteren om de boel op te zwepen en tientallen gedresseerde vaak in het zwart geklede schaapjes dit slaafs opvolgen. Er hangt een relaxde sfeer rondom wedstrijden van Oranje, al mag de sfeer wel iets fanatieker.


Jef400

Citaat van: ALenstra op okt 13, 2019, 11:10:35
Tja, wat is het verschil tussen die carnavallende Oranjefans en die Ajax fans uit de provincie met hun grote mond.
Die vraag kun je ook wel weer terecht stellen. Ik moet zeggen dat ik me als halve mokummer (Ik ben 5 dagen per week minimaal 8 uur in de stad) prettiger voel bij Oranje dan met Ajax. Juist door minder incidenten en prettiger volk.

FCT1980

Afgelopen vrijdag voor het eerst bij een ijshockey wedstrijd geweest.
Kölner Haie - Augsburger Panter. Vooraf had ik geen enkel idee wat ik er van kon verwachten maar het viel me allemaal reuze mee.
De wedstrijd was in de eerste 10 minuten bijna niet te volgen maar naar mate de tijd verstreek ging dat steeds beter.
Ik moet zeggen dat ik me echt prima heb vermaakt. De entourage in de Lanxess Arena leek met een groepje ultras wel wat op voetbal en de mensen om ons heer waren lekke relaxed. Als ik ooit weer in een speelstad ben en er wordt niet gevoetbald dan ga ik zeker weer.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op okt 13, 2019, 19:53:08
Afgelopen vrijdag voor het eerst bij een ijshockey wedstrijd geweest.
Kölner Haie - Augsburger Panter. Vooraf had ik geen enkel idee wat ik er van kon verwachten maar het viel me allemaal reuze mee.
De wedstrijd was in de eerste 10 minuten bijna niet te volgen maar naar mate de tijd verstreek ging dat steeds beter.
Ik moet zeggen dat ik me echt prima heb vermaakt. De entourage in de Lanxess Arena leek met een groepje ultras wel wat op voetbal en de mensen om ons heer waren lekke relaxed. Als ik ooit weer in een speelstad ben en er wordt niet gevoetbald dan ga ik zeker weer.

Ja IJshockey vond ik ook gaaf! Ik heb dec eerste in Memmingen gezien! Vond het een mooie ervaring
Het ene stadion is het andere niet!

Jef400

In Memmingen nog wel? Hoe dat zo? Ik heb daarnaast mijn eerste Duitse voetbalvinck gezet