Nederland - Frankrijk EK 2024

Gestart door Glory1891, jun 10, 2024, 22:41:56

Vorige topic - Volgende topic

Glory1891

Beste voetballiefhebbers,

Ik bied twee tickets aan voor de wedstrijd Nederland - Frankrijk op 21 juni 2024 in Leipzig, aanvang 21.00 uur.

Deze tickets heb ik bemachtigd tijdens de eerste ronde van de UEFA-loting, toen de speeldagen en locaties bekend waren, maar de tegenstanders nog niet. Wat een geluk dat ik twee tickets heb voor deze topwedstrijd op het EK!

De tickets zijn beschikbaar in de UEFA-app op mijn telefoon en kunnen eenvoudig worden overgedragen. De koper moet ook de UEFA-app installeren om de tickets te ontvangen en toegang tot het stadion te krijgen. Vergeet niet dat deze tickets ook recht geven op gratis openbaar vervoer in Leipzig op de dag van de wedstrijd.

Daarnaast heb ik een hotelkamer geboekt (met tweepersoonsbed) voor de periode van 21 juni tot 23 juni (twee nachten, drie dagen). Deze reservering kan ik nog kosteloos annuleren tot 19 juni. Mocht je ook interesse hebben in de hotelkamer, kan ik de boeking op jouw naam zetten. Deze reservering heb ik via Booking.com gemaakt. Waarschijnlijk komt dit goedkoper uit, aangezien de hotels in Leipzig inmiddels vol zullen zitten met andere voetbalfans.

De originele aankoopprijs van een ticket was €30. Uiteraard wil ik deze tickets doorverkopen met een aanvaardbare winst. Ben je geïnteresseerd of ken je iemand die interesse heeft, neem dan gerust contact met me op. Ik leg je graag alles uit en zorg ervoor dat je zeker weet dat dit geen scam is. Mocht ik de kaartjes niet verkopen, dan ga ik zelf naar de wedstrijd. Maar ik denk dat het voor een Nederlander interessanter is om deze wedstrijd bij te wonen dan voor een Belg.

Je kunt me via PM contacteren. Ik kijk uit naar jullie positieve reacties!

Joost

We hebben al topics voor kaartjes dus een nieuw onderwerp lijkt me overbodig.
Daarnaast wil je winst maken met het verkopen van kaartjes, lijkt me niet de bedoeling.

ALenstra

Tja, een account aanmaken om gekochte kaarten met winst door te verkopen. Lijkt mij ook niet de bedoeling.

KoenvdD

Dit is geen platform om te profiteren van anderen. Lekker op Marktplaats zetten!

spons

Gooi die vent gelijk van dit forum af
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen