Auteur Topic: Documentaires  (gelezen 68988 keer)

Offline Wesley10__

• Geslacht: Man
Re: Documentaires
« Reactie #75 Gepost op: apr 09, 2020, 08:56:30 »
Wat een onthutsend slechte film.

Heb werkelijk nog niemand gehoord die het wel wat vond.. Meteen ook de rede dat ik hem zelf nog niet bekeken heb. Uberhaupt iemand hier die hem wel aanraadt?

Offline Sebastiaan_W

• Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #76 Gepost op: apr 09, 2020, 09:34:50 »
Heb werkelijk nog niemand gehoord die het wel wat vond.. Meteen ook de rede dat ik hem zelf nog niet bekeken heb. Uberhaupt iemand hier die hem wel aanraadt?

Pubertjes die geilen op de laatste vijf minuten. Toen was er een clash. Was ook totaal niet boeiend.

Offline Tribuneklanten

• Twitter; @Tribuneklanten
« Reactie #77 Gepost op: apr 09, 2020, 16:02:10 »

Het enige toffe is de verpauperde Napolitaanse omgeving, voor de rest echt heel slecht.

Offline FCT1980

« Reactie #78 Gepost op: apr 09, 2020, 16:22:37 »
Het enige toffe is de verpauperde Napolitaanse omgeving, voor de rest echt heel slecht.

Dat is ook echt het enige idd.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Hunebed on tour

« Reactie #79 Gepost op: apr 09, 2020, 22:25:00 »
Gisteren de docu/film over Diego Maradona gezien. Inhoudelijk vrij globaal allemaal. De beelden maken echter alles goed. Veel mooie shots van stadions, supporters, jaren 80 sfeer etc. Wat mij betreft een aanrader.

Er is ook een nieuwe documentaire van Diego Maradona tijdens zijn Mexicaanse avontuur Dorados de Sinaloa. Ik vond het persoonlijk best een leuke documentaire.

Offline Rick

« Reactie #80 Gepost op: mei 03, 2020, 21:55:33 »
Voor diegenen met Netflix:

Losers: The jaws of victory (aflevering 2 uit een reeks van 8) over de redding van Torquay United op de laatste dag van het seizoen 1986-87, met dank aan een politiehond. Duurt slechts 25 minuten maar wel zeer leuk stukje Britse voetbal folklore.

Zojuist gekeken, was erg leuk inderdaad. Die keeper en spits zijn ook wel types zeg haha