dat is al één reden om niet in Slowakije te gaan hoppen; reden twee is de behoorlijke afstand om er even naar toe te rijden. Reden drie is dat de Slowaakse competitie me niet zoveel doet.
Allereerst wil ik even zeggen dat ik niet voor het Tourist Board van Slowakije werk:-)
Voor wat betreft het schuiven van wedstrijden hoeft Slowakije natuurlijk amper onder te doen voor de Engelse leagues, aangezien men ook daar vandaag de dag vrij laat wedstrijden verschuift ivm live broadcasting.
Verder beschikt Slowakije over een prachtig "stadionlandschap". Naast de reeds in de topic "Floodlights" geplaatste foto's van de stadions in Bratislava en Trnava, tref je elders in Slowakije dergelijke "plaatjes" aan:

Futbalový štadión van MŠK Ružomberok

Na Sihoti van FK Ozeta Trencín
(Helaas heb ik deze foto's niet zelf gemaakt)
Buiten het voetbal om smaakt het gerstenat in Slowakije bijzonder goed en is het vrouwelijke schoon niet voor de poes.
Qua afstand is het ook nog vrij goed te doen, aangezien je er altijd een korte vakantie aan vast kunt knopen. Met name het Tatra gebergte is zeker de moeite van het bezoeken waard.
Kortom; komt allen naar de Slovenská republika!:-)