Groundhopping > Algemeen

Vraag het maar...

(1/1011) > >>

TeeZee:
Stel een vraag aan een andere groundhopper, die na antwoord gegeven te hebben weer aan iemand anders een groundhopping-gerelateerde vraag mag stellen.

Ik begin.

Denniz1974, wat is jouw meest verschrikkelijke groundhopervaring geweest?

Maroboduus:
Jaja, het is weer komkommertijd!

hoevenen lion:

--- Citaat van: Denniz1974 op jul 01, 2008, 14:35:38 ---Mijn vraag is voor hoevenen lion:

Je bent een RAFC-supporter ... Welk stadion vind je mooier, dat van Anderlecht of van de Kielse Ratten ? ;)

--- Einde van citaat ---
Leuke vraag. Natuurlijk kies ik voor Anderlecht. Het stadion is gewoon leuker. Het kiel is gewoon een saai blok beton zonder sfeer. Vraag maar aan Joost die kan dit bevestigen.

Vraag voor Han:

Door jouw fantastische topic Images Of Ninety-Two droom ik wel is weg en vraag ik me af hoe het vroeger was.

Wat is voor jouw de leukste trip en stadion uit deze topic?

Sebastiaan_W:

--- Citaat van: Denniz1974 op jul 01, 2008, 14:35:38 ---
--- Citaat van: TeeZee op jun 30, 2008, 21:46:14 ---Stel een vraag aan een andere groundhopper, die na antwoord gegeven te hebben weer aan iemand anders een groundhopping-gerelateerde vraag mag stellen.

Ik begin.

Denniz1974, wat is jouw meest verschrikkelijke groundhopervaring geweest?

--- Einde van citaat ---

Mijn meest verschrikkelijke groundhopervaring ... Dat is een makkie:

Dessel Sport - Tubize in de 2e Klasse van België: 0-0
Geen sfeer, een stadion van niets, veel te vroeg aanwezig, bang als ik was dat het UITVERKOCHT zou zijn, dus voor de wedstrijd circa 2.5 uur door Dessel gelopen en na afloop als een speer naar huis, vast besloten om er nooit meer terug te komen.

--- Einde van citaat ---

ha ha dit gevoel ken ik bij Dessel, alleen had ik dit bij de thuiswedstrijd van Dessel Sport tegen Deinze en vielen er nog wat goals. Ook veel te vroeg aanwezig en het viel allemaal erg tegen. Wel ontzetten gelachen om de accomodatie.

Nog in het supporterscafé op de hoek bij de rotonde geweest?

Han:

--- Citaat van: hoevenen lion op jul 01, 2008, 15:53:20 ---Door jouw fantastische topic Images Of Ninety-Two droom ik wel is weg en vraag ik me af hoe het vroeger was.

Wat is voor jouw de leukste trip en stadion uit deze topic?
--- Einde van citaat ---
Ik koester herinneringen aan elke bijdrage in dat topic; merk ik als ik de foto's upload in photobucket en ze vervolgens plaats. Bij vrijwel elke wedstrijd hoort een anekdote, een glimlach of een mijmering. Die beleving is te divers om van ranglijstgevoel te spreken. De approach naar de Racecourse Ground precies zó uitrekenen dat je auto stilstaat bij de laaste toon van Nessun Dorma. Overmand door melancholie rond de Victoria Ground dolen, godzijdank alleen; uit de tannoy system 'I will always love you' horen zingen als je voor het eerst Deepdale verlaat; een verhitte en werkelijk hilarische discussie over de positie van een stand achter de goal op Filbert Street, hollen bij Millwall, gelegenheidsfotograaf op Fratton Park, de completing of the 92 meebeleven van geestverwanten, de belevenissen van reisgenoten, Sir Tom Finney ontmoeten, in de press box van de Trinity Road Stand, etc.

Het meest bijzondere is 'Die Vollendete' op Boundary Park waar mij een warm applaus deel mocht vallen op de middenstip voorafgaand aan de wedstrijd na een kleine rede van Oldham Athletic striker Clyde Wijnhard.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie