Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 533085 keer)

Offline Vinnn

Re: Vraag het maar...
« Reactie #4110 Gepost op: mei 08, 2018, 11:14:46 »
Iemand die mij kan helpen aan 2 kaartjes voor FC Dordrecht - Sparta? Club wil niet echt een uitzondering maken.

Ik kon gisteren aan het loket met mijn ID 2 kaarten aanschaffen zonder problemen. Optie voor je om naar het stadion te gaan vandaag/morgen?

Offline Sander11

• Geslacht: Man
« Reactie #4111 Gepost op: mei 08, 2018, 13:17:33 »
Ik kon gisteren aan het loket met mijn ID 2 kaarten aanschaffen zonder problemen. Optie voor je om naar het stadion te gaan vandaag/morgen?

Voor mij geen optie aangezien ik uit Den Bosch moet komen! 
HEYA DEN BOSCH!

Offline Vinnn

« Reactie #4112 Gepost op: mei 08, 2018, 13:22:46 »
Voor mij geen optie aangezien ik uit Den Bosch moet komen!

Ik werk in Dordrecht, ik zal op de weg naar huis even langs rijden om te kijken of ik nog extra kaarten kan kopen. Ik zal vanavond hier nog even een bericht droppen.

Offline casper.eniesee

« Reactie #4113 Gepost op: mei 08, 2018, 15:20:28 »
Iemand die me kan helpen met een booking history bij Hibernian? Gaat om de wedstrijd van aankomende zondag tegen Rangers.
Ik kan je wellicht helpen met kaarten bij NEC en Borussia Mönchengladbach (mitgliederschaft)

Offline Vinnn

« Reactie #4114 Gepost op: mei 08, 2018, 15:27:23 »
Iemand die me kan helpen met een booking history bij Hibernian? Gaat om de wedstrijd van aankomende zondag tegen Rangers.

Heb ik eventueel voor je.

Offline jdebruin96

• Geslacht: Man
« Reactie #4115 Gepost op: mei 08, 2018, 16:10:16 »

Heb ik voor je! Stuur maar berichtje als je die nodig hebt.
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Offline De publiekswissel

« Reactie #4116 Gepost op: mei 08, 2018, 17:20:46 »
Ik werk in Dordrecht, ik zal op de weg naar huis even langs rijden om te kijken of ik nog extra kaarten kan kopen. Ik zal vanavond hier nog even een bericht droppen.

Morgen heeft waarschijnlijk geen zin meer. West is al uitverkocht. Zijn nog een paar voor Noord en Zuid.....
Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb

Offline Vinnn

« Reactie #4117 Gepost op: mei 08, 2018, 19:29:16 »
Morgen heeft waarschijnlijk geen zin meer. West is al uitverkocht. Zijn nog een paar voor Noord en Zuid.....

Daarom wilde ik vanmiddag langs gaan. Helaas stond het verkeer muurvast dus heb ik niet langs kunnen rijden. Wel mooi om te merken dat de stad weer trots is op de club.

Online Nort

« Reactie #4118 Gepost op: mei 09, 2018, 07:23:06 »
Wel mooi om te merken dat de stad weer trots is op de club.
Dat is ook enkel vanwege het, tijdelijke, succes. Volgend seizoen zal er net zoveel (of weinig) volk als andere jaren naar Dordrecht komen, tenzij ze natuurlijk de Eredivisie bereiken.

Offline Vinnn

« Reactie #4119 Gepost op: mei 09, 2018, 08:07:20 »
Dat is ook enkel vanwege het, tijdelijke, succes. Volgend seizoen zal er net zoveel (of weinig) volk als andere jaren naar Dordrecht komen, tenzij ze natuurlijk de Eredivisie bereiken.

Zonder meer waar natuurlijk. Succes trekt altijd mensen aan, of het nou Dordrecht, Ajax, Feyenoord of Real Madrid is. Maar een goed gevulde Krommedijk is (in mijn ogen) prachtig.

Offline casper.eniesee

« Reactie #4120 Gepost op: mei 09, 2018, 11:59:38 »

Nog niet gelukt, dus als er nog iemand is die me uit de brand kan helpen.. Volgens mij gaat het om een booking history van vóór het huidige seizoen.
Ik kan je wellicht helpen met kaarten bij NEC en Borussia Mönchengladbach (mitgliederschaft)

Online Nort

« Reactie #4121 Gepost op: mei 09, 2018, 14:35:26 »
Nog niet gelukt, dus als er nog iemand is die me uit de brand kan helpen.. Volgens mij gaat het om een booking history van vóór het huidige seizoen.
Voor de ingang van het uitvak zul je tientallen spares vinden, zelfs voor Celtic - Rangers kon je voor onder 50% FV naar binnen.

Offline casper.eniesee

« Reactie #4122 Gepost op: mei 09, 2018, 15:14:31 »
Voor de ingang van het uitvak zul je tientallen spares vinden, zelfs voor Celtic - Rangers kon je voor onder 50% FV naar binnen.
Bij het uitvak de grootste kans ja, of misschien in de buurt van het ticket office?

Online Nort

« Reactie #4123 Gepost op: mei 09, 2018, 16:07:28 »
Bij het uitvak de grootste kans ja, of misschien in de buurt van het ticket office?
Ligt aan het duel van morgen. Hibs - Rangers, is een kleine old-firm en Hibs kan evt. de EL plek van Rangers innemen.

Offline casper.eniesee

« Reactie #4124 Gepost op: mei 09, 2018, 16:15:10 »
Ik heb geen ervaring met kaarten kopen bij het stadion op het moment dat het al uitverkocht is, of dat het misschien nagenoeg uitverkocht is en ik geen clubcard/booking history heb. Dus alle tips zijn welkom!