Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 619625 keer)

Offline casper.eniesee

Re: Vraag het maar...
« Reactie #4620 Gepost op: jun 21, 2019, 23:28:30 »
Iemand die weet of er op dinsdag 6 augustus veel wedstrijden gespeeld zullen gaan worden in de Engelse National League en National League South.

Ik ben daar nameljik tot en met ┬▒woensdagmiddag, en ik zag dat er vorig seizoen in augustus (toen dinsdag 7 augstus) heel veel werd gevoetbald.
Instagram: Groundhopper024

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #4621 Gepost op: jun 22, 2019, 00:48:10 »
Iemand tips voor parkeren bij RWD Molenbeek ? morgen oefenpotje tegen Anderlecht bezoeken

Ik heb bij een tramhalte een stuk verderop geparkeerd en de tram genomen.
Let er ook op dat je je auto moet registeren voordat je Brussel (binnen de ring) in gaat. Kost een stevige boete als je het niet doet, ook al heb je geen diesel van voor 2000-zoveel.

Je zou bijvoorbeeld in Zellik (buiten de ring) kunnen parkeren, te voet (paar 100 m) naar St Agathe Berchem en daar de tram nemen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #4622 Gepost op: jun 22, 2019, 00:51:49 »
Je kunt zelfs tot vlak bij de tramhalte in Berchem komen zonder de zone in te rijden. Zie https://lez.brussels/nl/content/kaart
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline Joost

« Reactie #4623 Gepost op: jun 22, 2019, 01:36:45 »
Iemand die weet of er op dinsdag 6 augustus veel wedstrijden gespeeld zullen gaan worden in de Engelse National League en National League South.

Ik ben daar nameljik tot en met ┬▒woensdagmiddag, en ik zag dat er vorig seizoen in augustus (toen dinsdag 7 augstus) heel veel werd gevoetbald.

Dat is puur gissen. Nog eventjes geduld en dan komt het speelschema uit.

Offline Nik

• Championship-nieuws
« Reactie #4624 Gepost op: jun 26, 2019, 15:59:33 »
Iemand ervaring met parkeren rondom Valenciennes? Zaterdag gaan we er naartoe, en zullen vast wel naar een parkeerplek worden geleid, maar als iemand nog handige tips heeft zijn ze van harte welkom.

Offline Joost

« Reactie #4625 Gepost op: jun 26, 2019, 16:56:12 »
Ik ben er jaren terug geweest tegen Olympique Marseille, toen nog in het oude stadion. Dat was een grote chaos herinner ik me.

Toen heb ik 'm geparkeerd bij de Auchan en daar was het al chaos.

Op Google maps zie ik ook een heel grote parkeerplaats bij de Carrefour en, aan de andere kant van de snelweg van de Carrefour, lijkt een ijsbaan (Valigloo) en bioscoop (Gaumont) te zitten met nogal wat parkeerplaats. Van daar is het nog 2km lopen naar het stadion maar dat lijkt me te overzien.

Offline Mrmtty20

« Reactie #4626 Gepost op: jun 26, 2019, 16:59:54 »
Iemand ervaring met parkeren rondom Valenciennes? Zaterdag gaan we er naartoe, en zullen vast wel naar een parkeerplek worden geleid, maar als iemand nog handige tips heeft zijn ze van harte welkom.
Ik ben vorige week geweest, gps ingesteld naar het stadion en rijden tot ze de straten afzetten met nadarhekkens. Vanaf daar gewoon een plekje zoeken om te parkeren in de wijken daar. Wij stonden op 10min wandelen van het stadion.

Offline ksclgiov282

« Reactie #4627 Gepost op: jun 26, 2019, 18:02:30 »

Ben er in 2013 geweest, de wagen achtergelaten bij een tramstation met parking (Saint-Waast was dat denk ik), en van daar naar halte Nungesser. Wedstrijd ticket geldt als vervoersbewijs.
« Laatst bewerkt op: jun 26, 2019, 18:08:07 door ksclgiov282 »

Offline Nik

• Championship-nieuws
« Reactie #4628 Gepost op: jun 27, 2019, 08:11:46 »
Bedankt allemaal!

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #4629 Gepost op: jun 27, 2019, 09:14:56 »

Wij hebben voor de wedstrijd tegen Kameroen bij parking Poterne geparkeerd. Van daar was het 10 minuten lopen naar de Oranje fanzone mocht je daar graag heen willen en na de wedstrijd ongeveer 30 minuten terug lopen vanaf het stadion.

Online ALenstra

« Reactie #4630 Gepost op: jun 28, 2019, 10:31:40 »

Geen idee, maar op dinsdag 6 augustus staat Portsmouth-Birmingham City op het programma in het kader van de Carabao Cup. Normaal gesproken is de Carabao Cup een week later maar die wedstrijd is naar voren gehaald.

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #4631 Gepost op: jun 28, 2019, 11:46:40 »
Hopelijk worden de definitieve dagen en tijden van de rest van de duels ook gauw bekend gemaakt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Online ALenstra

« Reactie #4632 Gepost op: jun 28, 2019, 12:13:06 »
Als het goed is worden de wedstrijden voor augustus en september eind volgende week vastgesteld. EFL rond 5 juli en PL rond 6 juli. De eerste speeldag is wel vastgesteld.

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #4633 Gepost op: jul 01, 2019, 16:09:40 »
Top! Ik neem aan dat de League Cup dan ook snel zal volgen. Daarvan is de eerste ronde in de week van 12 augustus. De loting is reeds verricht.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Offline Mokum1900

« Reactie #4634 Gepost op: jul 07, 2019, 14:51:33 »
ik neem aan als Lecia Gdansk - Fc Inter /Brondby wil bezoeken ik gewoon aan de kassa terecht kan :)
Waar je ook gaat ik volg je overal