Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 639160 keer)

headout en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Koning Kriel

• Geslacht: Man
Re: Vraag het maar...
« Reactie #4845 Gepost op: nov 22, 2019, 11:27:17 »
In principe is alleen via Tottenham Hotspur betrouwbaar. Of Liverpool voor het uitvak.

Dat is wel heel zwart wit. Als je 100% betrouwbaar wil is dat de optie. Er zijn echt wel hele betrouwbare organisaties die kaarten aanbieden, dat de meeste hier vinden dat zij veel te veel vragen is een ander verhaal. Als je ergens boekt moet je goed zoeken naar de voorwaarden en naar de reviews. Ik heb zelf bijvoorbeeld prima ervaringen met seatwave. Die hebben daarnaast in hun voorwaarde dat als je niet binnenkomt zij op kosten van de verkoper een ander kaartje regelen of dat je je geld terug krijgt. Zonde dat je dan alsnog in Londen staat maar het geeft wel een hoop zekerheid. Gelukkig hebben de twee keer dat ik via hun kaarten heb gekocht (Romeinse derby en derby van Milaan) de kaarten gewoon gewerkt.

Offline Joost

« Reactie #4846 Gepost op: nov 22, 2019, 11:32:17 »
Een vriend van me gaat begin januari met zijn zoontje naar Londen en wil graag naar Tottenham- Liverpool. Hij is in de gelukkige omstandigheid dat hij kan zeggen: ‘een beetje extra betalen is geen probleem.....’

Mijn vraag is, weet iemand een manier, desnoods een website die betrouwbaar is, om kaarten te kunnen kopen. Er zijn allerlei partijen op internet die van alles aanbieden, maar wat is betrouwbaar?

Als hij in die categorie valt dan is het wellicht interessant om eerst een One Spurs Membership aan te schaffen voor 48 pond. Daarmee kun je via Spurs kaartjes krijgen via de ticketexchange. Dan koop je de kaartjes gewoon tegen de normale prijs.

Online Nort

« Reactie #4847 Gepost op: nov 22, 2019, 11:41:35 »
Maar is dat een reële optie? Of kan hij dat maar beter uit z’n hoofd zetten?
Dat is niet reëel zonder membership (als dit al voldoende is) of connecties. Websites als Stubhub en Viagogo zijn betrouwbaar. Krijg je de tickets niet, dan krijg je het geld terug. Al betaal je daar natuurlijk wel de hoofdprijs voor. Rond het stadion zal er vast ook wel zwarte verkoop zijn, maar ook dat zal niet goedkoop zijn i.v.m. de tegenstander en de populariteit van Spurs op dit moment.

Offline Nickky

« Reactie #4848 Gepost op: nov 22, 2019, 13:02:28 »
Dank jullie voor de nuttige tips!

Online headout

• Groundhop.nl
« Reactie #4849 Gepost op: nov 22, 2019, 13:41:31 »
Stubhub is uiterst betrouwbaar. Kaarten van de verkoper worden geblokkeerd; zelf haal je de kaarten daarna af bij het stadion. Tenminste, zo werkt het bij Everton. Of dit ook zo werkt voor Tottenham, weet ik niet.
Spurs - Liverpool: twee kaarten naast elkaar vanaf €238 p/s. Of dat binnen "een beetje extra betalen" valt is aan je vriend natuurlijk.
https://www.stubhub.nl/tottenham-hotspur-tickets-london-tottenham-hotspur-stadium-11-1-2020/event/104177210/?sort=price+asc&qty=2
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Offline ALenstra

« Reactie #4850 Gepost op: nov 22, 2019, 16:35:23 »
Mijn god, wat een prijzen.

Offline onzemichael

« Reactie #4851 Gepost op: nov 26, 2019, 21:04:58 »
Ik kom er net achter dat mijn rijbewijs komende zaterdag  gaat verlopen, dus moet nu zondag met het OV naar Gladbach toe voor Borussia MG - Freiburg.

Net even gekeken en de treinrit van Eindhoven naar Gladbach is 1u38m, dus dit is nog wel te doen. Weet iemand welk station ik het best uit kan stappen in Mönchengladbach?  MG Hbf ? Of toch een andere?

Offline ALenstra

« Reactie #4852 Gepost op: nov 26, 2019, 22:07:10 »
Hbf. Daarvandaan vertrekken speciale bussen.

Offline onzemichael

« Reactie #4853 Gepost op: nov 26, 2019, 23:01:55 »

Thanks!

Offline Joost

« Reactie #4854 Gepost op: nov 27, 2019, 11:08:40 »
Maar Rheindalen ligt toch veel dichterbij?

Offline Sebastiaan_W

• Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #4855 Gepost op: nov 27, 2019, 11:39:12 »
Of onzemichael zoekt het zelf even uit op de site van BMG. Daar is alle info vast te vinden.

Offline ALenstra

« Reactie #4856 Gepost op: nov 27, 2019, 13:17:12 »
Joost: Rheindalen is een klein stationnetje aan een zijlijntje. Niet erg nuttig om snel in Borussia Park te komen.

Het is heel simpel. Komende vanuit Venlo of Roergebied kan je het beste naar Mönchengladbach Hbf gaan en daar de speciale bus pakken. Die vertrekt vanaf de achteruitgang van het station. Kom je uit Keulen of Aken dan stap je het beste uit op Rheydt Hbf waarvandaan ook speciale bussen vertrekken.

Offline Freekos79

« Reactie #4857 Gepost op: nov 27, 2019, 20:08:18 »

Ga zeker een uur van te voren met de bus, anders kom je in de file.
Volgende wedstrijd: ?

Offline onzemichael

« Reactie #4858 Gepost op: nov 28, 2019, 11:04:12 »
Joost: Rheindalen is een klein stationnetje aan een zijlijntje. Niet erg nuttig om snel in Borussia Park te komen.

Het is heel simpel. Komende vanuit Venlo of Roergebied kan je het beste naar Mönchengladbach Hbf gaan en daar de speciale bus pakken. Die vertrekt vanaf de achteruitgang van het station. Kom je uit Keulen of Aken dan stap je het beste uit op Rheydt Hbf waarvandaan ook speciale bussen vertrekken.

Bedankt voor de info! Ik twijfelde tussen deze stations, maar kom uit Venlo dus ga voor Mönchengladbach Hbf

Of onzemichael zoekt het zelf even uit op de site van BMG. Daar is alle info vast te vinden.
Wijsneus, reageer dan niet…

Online Nort

« Reactie #4859 Gepost op: nov 28, 2019, 11:47:15 »
Wijsneus, reageer dan niet…
Of neem zelf een beetje moeite..