Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 704867 keer)

Offline Nort

Re: Vraag het maar...
« Reactie #5040 Gepost op: mrt 06, 2020, 20:09:23 »
Bij FC Utrecht gewoon met je bankkaart betalen (pinnen zoals jullie in Nederland zeggen) of heb je een speciale consumptiekaart nodig ?
Niet direct info hierover gevonden op de website van de club.
Ja dat kan.

Offline Saltacampos

• Geslacht: Man
« Reactie #5041 Gepost op: mrt 07, 2020, 11:47:05 »
Ja dat kan.
Thnx voor de info!
Het belangrijkste voetbal is het amateurvoetbal

Offline dinkelburg19

« Reactie #5042 Gepost op: mrt 08, 2020, 15:59:41 »
Dat is hetzelfde alternatief waar ik voor heb gekozen.
Waar zit je?

Oh shit, zie je bericht nu pas. Ik had staanvak kaarten en stond iets boven de grote groep ultras.

Erg leuke ervaring trouwens, je had totaal niet het besef dat het een derde divisie wedstrijd was, behalve dat 1 kant volledig leeg was op het uitvak na. Het uitvak liet ze ook goed horen en lieten nog een leuk doekje zien.

Voor fotos/filmpjes duisburg https://www.instagram.com/p/B9aH--6gtOs/?igshid=umqtc168zc1j

Prima vervanger uiteindelijk.

zaterdag toen ik naar schalke ging ben ik de staanplaatsen binnen geslopen (liep mee met een groep ultras die ik naar binnen zag stormen). Wat een mooie ervaring was dat.

Foto/filmpjes schalke: https://www.instagram.com/p/B9chvUAH4eR/?igshid=591g8amm464w
Beginnende groundhopper. 52 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Offline MichielB

« Reactie #5043 Gepost op: mrt 09, 2020, 09:29:42 »
Komende zondag een dagje Charleroi, weet hier iemand nog een mooie lost ground in de buurt?

Offline Joost

« Reactie #5044 Gepost op: mrt 09, 2020, 10:04:50 »
Ik heb geen lost ground maar wel een verlaten terrein voor je op dit Nederlandstalig forum ;)
Je zou eens kunnen kijken naar het terrein in Heppignies, Rue Trou a la Vigne.

Altijd leuk op de route is het terrein in Arquet en dat in Eghezee.

Offline Saltacampos

« Reactie #5045 Gepost op: mrt 09, 2020, 11:19:38 »
Ik heb geen lost ground maar wel een verlaten terrein voor je op dit Nederlandstalig forum ;)
Je zou eens kunnen kijken naar het terrein in Heppignies, Rue Trou a la Vigne.

Altijd leuk op de route is het terrein in Arquet en dat in Eghezee.
Heppignies ben ik ooit geweest met Racing Gent en vind ik niet echt de moeite.
Eén tribune en een schuin aflopend veld, dus eerder iets zoals je in provinciale zou vinden.
De omgeving was wel bijzonder met een heel smalle toegangsweg die naast een gracht loopt waar de bus zich moest op zien te houden.
Wat ik wel een mooi stadion vind, is dat van Houdeng.
Het belangrijkste voetbal is het amateurvoetbal

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #5046 Gepost op: mrt 09, 2020, 13:47:35 »
Ik zou op 25-4 graag naar Norwich City - West Ham willen. De General Sale begint op 2 april. Echter, aangezien er nu 2 thuiswedstrijden in de verkoop zijn welke allebei zijn uitverkocht, vraag ik mij af of deze wedstrijd überhaupt de General Sale haalt. Heeft iemand daar een idee van? Of een membership van Norwich City, dat zou helemaal ideaal zijn.

Offline Hunebed on tour

« Reactie #5047 Gepost op: mrt 11, 2020, 17:10:36 »
Iemand enig idee of alleen de vrouwen van FC Twente en de jeugd op sportpark het Diekman speelt of dat er nog andere clubs spelen?

Offline FCT1980

« Reactie #5048 Gepost op: mrt 12, 2020, 10:44:24 »
Die spelen op het terrein van Sportclub Enschede.
Sportclub speelt dar zelf en ook Zuid - Eschmarke speelt haar laatste seizoen daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Joep2002

« Reactie #5049 Gepost op: mrt 15, 2020, 08:54:32 »
Aangezien ik nog tot minimaal 31 maart thuis zit in verband met de sluiting van de universiteiten, en ik nu al weet dat ik mij binnenkort stierlijk ga vervelen (van de hele dag Netflixen en Playstationen word je op een gegeven moment ook moe) wil ik ergens volgende week een keer naar de Wageningse Berg toe. Heeft iemand een idee hoe dat er bij ligt? Nog net zoals op de plaatjes van Wikipedia (lichtmasten, tribune etc.)? En hoe kan je het makkelijkst naar binnen komen?

Offline spons

« Reactie #5050 Gepost op: mrt 15, 2020, 09:37:41 »
Aangezien ik nog tot minimaal 31 maart thuis zit in verband met de sluiting van de universiteiten, en ik nu al weet dat ik mij binnenkort stierlijk ga vervelen (van de hele dag Netflixen en Playstationen word je op een gegeven moment ook moe) wil ik ergens volgende week een keer naar de Wageningse Berg toe. Heeft iemand een idee hoe dat er bij ligt? Nog net zoals op de plaatjes van Wikipedia (lichtmasten, tribune etc.)? En hoe kan je het makkelijkst naar binnen komen?

Ik denk dat je dan op moet schieten. Binnen een paar dagen heb je hier dezelfde toestand als in bijvoorbeeld Italië en Spanje en mag je alleen je huis nog uitkomen voor werk, boodschappen doen en doktersbezoek
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline Joost

« Reactie #5051 Gepost op: mrt 15, 2020, 10:52:44 »
Even uitzoeken wanneer de bijeenkomstdag is.

Offline rogo_breda

« Reactie #5052 Gepost op: mrt 15, 2020, 12:28:44 »
2 maanden terug nog geweest en alles staat er nog. Je kan door het bos aan de achterzijde van de overdekte staantribune komen en daar in de hoek (niet aan de kant van de doorgaande weg, maar  kant van het hotel) zit een gat in het gaas waarlangs je naar binnen kunt sneaken. Zolang je nog de straat op mag inderdaad...

Offline Robbie

« Reactie #5053 Gepost op: mrt 16, 2020, 06:50:25 »
Heeft iemand een idee hoe dat er bij ligt? Nog net zoals op de plaatjes van Wikipedia (lichtmasten, tribune etc.)? En hoe kan je het makkelijkst naar binnen komen?

De januari/februari stormen hebben wat schade aangericht. Ik woon in de buurt en werk nu de hele dag thuis, dus als je een kleine rondleiding wil met nostalgische verhalen uit de goede oude tijd, houd ik mij aanbevolen. Wel met twee meter afstand uiteraard.

Inderdaad o.v.b dat we de straat nog opmogen.