Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 768527 keer)

Offline FCT1980

• Geslacht: Man
Re: Vraag het maar...
« Reactie #5070 Gepost op: mrt 23, 2021, 09:56:20 »
Bij Ajax krijg je alles terug wat je gemist heb , heb je 2 van de 17 wedstrijden in het stadion gezeten krijg je 15/17 terug ,geen enkele wedstrijd krijg je 100 % retour  misschien wel makkelijk lullen omdat Ajax financieel wel voor de wind ga , al kost dit grapje ook gewoon 50 miljoen.

Persoonlijk zie ik af van Compensatie , geld wat ik vorig jaar overgemaakt  ( 320 euro) ga ik niet effe terug vragen , maar ik kan niet in iemand anders portemonnee kijken en lijkt me logisch als je geld terug vraag.

Hoe dan? Kan me niet voorstellen dat het om zo veel geld gaat. Of zitten daar de business seats en dergelijke bij in?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Vinnn

« Reactie #5071 Gepost op: mrt 23, 2021, 14:04:08 »
Hoe dan? Kan me niet voorstellen dat het om zo veel geld gaat. Of zitten daar de business seats en dergelijke bij in?

Zal toch wel. Die 15 miljoen waar bij Feyenoord over gerept wordt zitten in ieder geval wel ook de zakelijke kaarten. Ik hoorde overigens in de wandelgangen, dat wanneer je af ziet van je compensatie waar je recht op hebt bij Feyenoord je een cadeaubon voor een vakantie op een Droomparken locatie krijgt. Die kunnen ze ook wel lekker achterwege laten.

Offline spons

• Geslacht: Man
« Reactie #5072 Gepost op: mrt 24, 2021, 12:22:32 »
Zal toch wel. Die 15 miljoen waar bij Feyenoord over gerept wordt zitten in ieder geval wel ook de zakelijke kaarten. Ik hoorde overigens in de wandelgangen, dat wanneer je af ziet van je compensatie waar je recht op hebt bij Feyenoord je een cadeaubon voor een vakantie op een Droomparken locatie krijgt. Die kunnen ze ook wel lekker achterwege laten.

Bij Feyenoord krijg je het nieuwe uitshirt van komend seizoen als je afziet van compensatie
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline Vinnn

« Reactie #5073 Gepost op: mrt 24, 2021, 13:06:37 »
Bij Feyenoord krijg je het nieuwe uitshirt van komend seizoen als je afziet van compensatie

Ik kreeg het bericht indd gisteren. Leuke geste, in ieder geval beter dan zo'n kut voucher. Ik heb er gelijk voor gekozen, het shirt zal ik niet dragen(draag nooit een voetbalshirt) en gaat naar iemand die het niet breed heeft en er heel gelukkig van zal worden.