Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

FCT1980

Schalke met de auto is sowieso drama.
Maar verwacht juist druke bij het ov aangezien er nu minder mensen met de auto komen.
Een optie is Marl om vandaar een rechtstreekse tram te pakken. Maar na de wedstrijd wordt het dan ook lastig. Auto ergens parkeren in Erle en op tijd komen is denk ik het beste.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

DylanK

Citaat van: Mrmojorisin op jun 18, 2024, 16:07:52Heeft er iemand parkeertips voor de Veltins-arena?

Ik heb tickets voor de 8e finale in Gelsenkirchen, maar vrees een beetje de drukte daar. Vooral tips om na de match makkelijk weg te geraken zijn welkom.

Alvast bedankt.

Ik ben er in maart nog geweest. Er is een "marktkauf" op 5-10 min lopen en daar zette ik de auto neer (net als veel andere mensen). Ik sluit me zeker aan bij de eerdere tips om op tijd te komen, want het was 2 uur voor de wedstrijd al aardig druk. Wegrijden is ook drama helaas.
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

Bakkie

Citaat van: Mrmojorisin op jun 18, 2024, 16:07:52Heeft er iemand parkeertips voor de Veltins-arena?

Ik heb tickets voor de 8e finale in Gelsenkirchen, maar vrees een beetje de drukte daar. Vooral tips om na de match makkelijk weg te geraken zijn welkom.

Alvast bedankt.

Parkplatz Offene Tür. 10/15 minuten lopen naar het stadion. Na de wedstrijd zit je zo op de snelweg.
Of... Parkplatz Schloss Berge. Die zit 500 m verder dan Offene Tür.

Deze parkeerplaatsen zijn tijdens wedstrijden van Schalke ideaal. Geen idee of dat ook geld tijdens EK wedstrijden. Wellicht wel het proberen waard.

DannyH79

Citaat van: Bakkie op jun 20, 2024, 10:26:13Parkplatz Offene Tür. 10/15 minuten lopen naar het stadion. Na de wedstrijd zit je zo op de snelweg.
Of... Parkplatz Schloss Berge. Die zit 500 m verder dan Offene Tür.

Deze parkeerplaatsen zijn tijdens wedstrijden van Schalke ideaal. Geen idee of dat ook geld tijdens EK wedstrijden. Wellicht wel het proberen waard.

Parkplatz Schloss Berge heb ik hem toen ook neergezet, duurde lang voordat ik weg kon rijden, want om naar de snelweg te komen, komen ze uiteindelijk vanaf 4 kanten op de kruising naar de snelweg. Dat was ongeveer een uurtje na de wedstrijd.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

jdebruin96

Op 3-8 wil ik graag met mijn vader naar Hearts - Rangers gaan. Iemand enig idee of dit gaat lukken qua kaarten?

Vinnn

Ik heb een vraag aan de PSV'ers onder ons hier. Ik kan mij vaag herinneren dat er jaren(misschien wel 5-8?) geleden eens een "proef" is gedaan met vrij vervoer voor de Eindhovenaren(een man of 250/300?) naar Feyenoord - PSV. Is daar ooit enige conclusie uitgetrokken waarom dit niet verder uitgerold is?

Vraag dit kijkend naar de Supercup van vandaag waarbij Feyenoord wederom maar 1600 kaarten kreeg (vorig jaar kreeg PSV er zo'n 3000), mijns inziens had er best wel weer een hele korte zijde aan Rotterdamse fans kunnen worden verkocht gezien de enorme vraag.

spons

Citaat van: Vinnn op aug 04, 2024, 11:56:24Ik heb een vraag aan de PSV'ers onder ons hier. Ik kan mij vaag herinneren dat er jaren(misschien wel 5-8?) geleden eens een "proef" is gedaan met vrij vervoer voor de Eindhovenaren(een man of 250/300?) naar Feyenoord - PSV. Is daar ooit enige conclusie uitgetrokken waarom dit niet verder uitgerold is?

Vraag dit kijkend naar de Supercup van vandaag waarbij Feyenoord wederom maar 1600 kaarten kreeg (vorig jaar kreeg PSV er zo'n 3000), mijns inziens had er best wel weer een hele korte zijde aan Rotterdamse fans kunnen worden verkocht gezien de enorme vraag.

Bij de vorige Supercup in Eindhoven tussen PSV en Feyenoord ( in 2018 ) kreeg Feyenoord ook 4.000 kaarten maar hebben sommige van mijn medesupporters er voor gezorgd dat we toen al dachten dat dat de laatste keer zou zijn geweest
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: Vinnn op aug 04, 2024, 11:56:24Ik heb een vraag aan de PSV'ers onder ons hier. Ik kan mij vaag herinneren dat er jaren(misschien wel 5-8?) geleden eens een "proef" is gedaan met vrij vervoer voor de Eindhovenaren(een man of 250/300?) naar Feyenoord - PSV. Is daar ooit enige conclusie uitgetrokken waarom dit niet verder uitgerold is?

Ik ben bij die wedstrijd geweest met eigen vervoer. Vooraf had Feyenoord een parkeerplaats geregeld op 10 minuten lopen van de Kuip (ook een die gebruikt als bus parkeerplaats tijdens de bekerfinale). Er werd wel geadviseerd om geen zichtbare PSV kleding te dragen. Buiten het stadion heeft zich niets voorgedaan.

Na afloop was het amateurisme ten top. De stewards waren vergeten om de deuren van het uitvak dicht te maken, dus stond iedereen na afloop op de binnenplaats. Dat gaf veel bekijks, waar ook het mindere volk op af kwam. De ME moest charges uitvoeren om het niet uit de hand te laten lopen (aan Feyenoord zijde).

Op enig moment werd besloten in een splitsecond dat de PSV fans met vrij vervoer binnendoor konden lopen om het stadion aan de fanatieke Feyenoord zijde te verlaten. Zonder begeleiding van stewards of politie. Iedereen was te verbaasd, wij konden zo het Maasgebouw in en op de korte zijde waren supporters hun sfeeractie aan het opruimen. Uiteindelijk gebeurde er niets, maar het had zo anders kunnen zijn...

Dus door het amateurisme aan de politie/steward zijde, zal de proef wel negatief beoordeeld zijn...

Hunebed on tour

Iemand tips voor het OV om bij het Parc des Princes te komen?
Voor aankomend weekend heb ik tickets voor de finale en het lijkt me onmogelijk/onwenselijk om met de auto een beetje in de buurt van het stadion te komen.

Mezergame

Citaat van: Hunebed on tour op aug 07, 2024, 22:30:58Iemand tips voor het OV om bij het Parc des Princes te komen?
Voor aankomend weekend heb ik tickets voor de finale en het lijkt me onmogelijk/onwenselijk om met de auto een beetje in de buurt van het stadion te komen.
Met de auto is het inderdaad geen doen, de hele buurt is afgezet. De meeste mensen komen aan met de RER via station Pont du Garigliano en lopen de overige 15/20 minuten naar het stadion. Als het goed is rijdt er ook een speciale bus maar daar heb ik zelf geen gebruik van gemaakt.

Vinnn

Citaat van: Nort op aug 07, 2024, 21:20:46Ik ben bij die wedstrijd geweest met eigen vervoer. Vooraf had Feyenoord een parkeerplaats geregeld op 10 minuten lopen van de Kuip (ook een die gebruikt als bus parkeerplaats tijdens de bekerfinale). Er werd wel geadviseerd om geen zichtbare PSV kleding te dragen. Buiten het stadion heeft zich niets voorgedaan.

Na afloop was het amateurisme ten top. De stewards waren vergeten om de deuren van het uitvak dicht te maken, dus stond iedereen na afloop op de binnenplaats. Dat gaf veel bekijks, waar ook het mindere volk op af kwam. De ME moest charges uitvoeren om het niet uit de hand te laten lopen (aan Feyenoord zijde).

Op enig moment werd besloten in een splitsecond dat de PSV fans met vrij vervoer binnendoor konden lopen om het stadion aan de fanatieke Feyenoord zijde te verlaten. Zonder begeleiding van stewards of politie. Iedereen was te verbaasd, wij konden zo het Maasgebouw in en op de korte zijde waren supporters hun sfeeractie aan het opruimen. Uiteindelijk gebeurde er niets, maar het had zo anders kunnen zijn...

Dus door het amateurisme aan de politie/steward zijde, zal de proef wel negatief beoordeeld zijn...

Dank voor de uitleg Nort! Volgens mij hebben ze er nog steeds geen leer uitgetrokken, dat kleine kut hekje tussen de bosjes in wordt nog steeds gebruikt als ingang voor supporters die met vrij vervoer mogen komen.

Toch zonde dat het niet verder gegaan is - maar met de huidige Instagram rellen posten generatie van nu zal het er wel nooit meer van komen.

woutertwente

Iemand ervaring met tickets kopen bij Fiorentina? Ik probeerde het via de website maar moet op een gegeven moment mijn Fidelty Card number invullen. Daar loop ik vast, want dit heb ik niet. Weet iemand meer?

FCT1980

Gewoon naar het stadion gaan en kaartje kopen kan daar wel.
Zit een ticket shop één straatje van het stadion af.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Olav

Ik heb een paar jaar geleden een Fidelity Card aangevraagd, dat moest voor de wedstrijd tegen Inter. Ik weet niet wie de tegenstander is, maar het kan zijn dat deze kaart verplicht is. Het zit nooit 100% vol, maar de vraag is of je dat allemaal wil gaan regelen op de dat van de wedstrijd. Ticket en Fidelity Card zijn wel persoonsgebonden.

https://acffiorentina.vivaticket.it/index.php?nvpg%5Bsellshow%5D=&cmd=ShowTdtListType&qubsq=c69c9fe9-54de-4163-aedc-4fbbfd7bdcdf&qubsp=c649ffa9-999f-471a-b96a-749e349aa87b&qubsts=1723536371&qubsc=bestunion&qubse=2023vivabshow3spec&qubsrt=Safetynet&qubsh=5a5e63710864980919db96954d1ed857

Bakkie

Op 15 februari word de Sarajevo derby gespeeld een week later die van Mostar.

Iemand enig idee hoe ik voor beide wedstrijden aan kaarten komen? Of ben ik bij voorbaat al kansloos...