Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 640097 keer)

Offline Its Matchday

• Geslacht: Man
Re: Vraag het maar...
« Reactie #1020 Gepost op: aug 13, 2013, 13:49:08 »
ADO - Vitesse heeft geen clubcard verplichting ...
http://adodenhaag.nl/tickets/kaartverkoop/kaartverkoop-thuisduel/375-ado-vitesse

Bedankt voor het meehelpen! Zit alleen met een dilemma, Madness treed dan ook op in NL...

Baal er wel van dat AZ nog niks bekend heeft gemaakt, wedstrijd is over 2,5 week. Ik ga voor de zekerheid een clubcard aanvragen.
@ViezeVis

Offline Sander11

« Reactie #1021 Gepost op: aug 13, 2013, 19:23:12 »
Zondag naar Standard Liege.. nu las ik dat er altijd moeilijkheden zijn rondom het parkeren van het stadion iemand nog nuttige tips??
HEYA DEN BOSCH!

Offline voetbalfan

• B49/135
« Reactie #1022 Gepost op: aug 13, 2013, 20:10:42 »
Over de brug van de maas is genoeg parkeergelegenheid, je moet nog wel tien minuutjes stappen maar hebt wel een magnifiek uitzicht over de Luikse industrie en over het stadion, echt de moeite waard en ten zeerste aan te raden!

Offline rwdm

« Reactie #1023 Gepost op: aug 15, 2013, 22:47:41 »
Vraag aan stadiongebod :

Ik ben wat bezig met het verlaten stadion van KSK Hoboken (mooie ground )

Waarom werd het stadion niet meer gebruikt ?

Offline Sander11

« Reactie #1024 Gepost op: aug 17, 2013, 13:13:04 »
Over de brug van de maas is genoeg parkeergelegenheid, je moet nog wel tien minuutjes stappen maar hebt wel een magnifiek uitzicht over de Luikse industrie en over het stadion, echt de moeite waard en ten zeerste aan te raden!
[/quote

Oke bedankt we gaan morgen eens kijken...ben erg benieuwd!
HEYA DEN BOSCH!

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #1025 Gepost op: aug 26, 2013, 19:20:47 »
Iemand nog een tip voor een wedstrijd a.s. woendagavond in de buurt van Waalwijk?

Offline Joost

« Reactie #1026 Gepost op: aug 26, 2013, 19:57:43 »
Iemand nog een tip voor een wedstrijd a.s. woendagavond in de buurt van Waalwijk?

In de KNVB Beker; OJC Rosmalen v Hoek of Kozakken Boys v Be Quick 1887.
Volkel v Rijnsburgse Boys is ook dichtbij maar weinig spektakel want dat is een vierdeklasser.

Als je niet in Nederland wilt blijven, Turnhout speelt ook thuis.

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #1027 Gepost op: aug 26, 2013, 22:00:59 »
In de KNVB Beker; OJC Rosmalen v Hoek of Kozakken Boys v Be Quick 1887.
Volkel v Rijnsburgse Boys is ook dichtbij maar weinig spektakel want dat is een vierdeklasser.

Als je niet in Nederland wilt blijven, Turnhout speelt ook thuis.

Bedankt.

Offline Berend11

« Reactie #1028 Gepost op: aug 28, 2013, 17:47:30 »
Ik kijk normaal gesproken altijd Sportschau zaterdags, maar af en toe mis ik dat door mijn eigen wedstrijd of door een wedstrijd van PEC. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik deze uitzending terug kan kijken? B.v.d.

Offline Joost

« Reactie #1029 Gepost op: aug 28, 2013, 19:31:34 »
Misschien is het te downloaden?

Offline Berend11

« Reactie #1030 Gepost op: aug 28, 2013, 20:21:38 »
Bedankt voor je antwoord.

Ik zal even kijken, anders maar filmpjes van de wedstrijden los bekijken. Nu ik toch bezig ben, wanneer wordt het speelschema van de 2. Bundesliga verder bekend, ik wil namelijk graag naar FC Koln - FC Kaiserslautern op 22 september. En wat is een mooie plek in het stadion?

Online ALenstra

« Reactie #1031 Gepost op: aug 28, 2013, 22:04:07 »
Het schema voor de 2e bundesliga is allang bekend. Maar ik neem aan dat je wil weten  op welke dag en tijd er gespeeld wordt? Geen idee, al denk ik ergens in de 1e week van september. Maar pin me er niet op vast.

Offline 3434

• Grounds: 92 / 88 met wedstrijd
« Reactie #1032 Gepost op: aug 30, 2013, 12:37:12 »
Vraag: Waarom?

Zelf ben ik bij Fulham geweest in 2010, achter de goal. Het was een heerlijke avond voetbal in een geweldig stadion. Europees duel tegen Wolfsburg (dat jaar dat Fulham erg ver raakte). Nu zie ik dit op indehekken.  nl  voorbij komen:

Telt echt alleen de betaaltelevisie nog? :(
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Offline Its Matchday

« Reactie #1033 Gepost op: sep 04, 2013, 08:43:56 »
Heb m'n zinnen gezet op 2 november BVB-Stuttgart. Paar keer gekeken op de momenten wanneer andere wedstrijden in VVK(HSV & Freiburg) gingen, die waren direct uitverkocht.
Ik acht daarom de kans klein dat ik via de officiƫle ticketshop tickets kan bemachtigen.
Daarom hierbij mijn vraag: Zijn er Vereinsmitglieder aanwezig die mij hierbij kunnen helpen of mensen met tips om op een andere manier aan kaarten te komen? (muv Viagogo).
@ViezeVis

Offline watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #1034 Gepost op: sep 04, 2013, 08:56:29 »
Heb m'n zinnen gezet op 2 november BVB-Stuttgart. Paar keer gekeken op de momenten wanneer andere wedstrijden in VVK(HSV & Freiburg) gingen, die waren direct uitverkocht.
Ik acht daarom de kans klein dat ik via de officiƫle ticketshop tickets kan bemachtigen.
Daarom hierbij mijn vraag: Zijn er Vereinsmitglieder aanwezig die mij hierbij kunnen helpen of mensen met tips om op een andere manier aan kaarten te komen? (muv Viagogo).

Ik heb geen lidmaatschap ofzo maar ben wel een aantal keer tegen hetzelfde probleem aangelopen. Als wedstrijden uitverkocht zijn komen er soms kort (een week of 2) voor aanvang toch weer kaarten online. Dit zijn kaartjes vaak boven het uitvak die door uitsupporters niet/ gedeeltelijk verkocht zijn. Je zit dan wel in een gemengd familievak maar je kunt toch de wedstrijd zien.  Succes!