Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 567892 keer)

Offline ksclgiov282

• Geslacht: Man
Re: Vraag het maar...
« Reactie #4440 Gepost op: jan 09, 2019, 20:50:01 »
Alweer even geleden dat ik hier ben geweest maar ben weer gelijk heel enthousiast geraakt van alle verhalen. Heb zelf een tripje naar Milaan in april op het oog. Maar de wedstrijd van Inter tegen Juventus begint 20:30 op 27 april. Het vliegtuig, dat ik dan wil pakken, landt rond 17.00 uur in Bergamo. Is dit een beetje te doen qua tijd denken jullie?

Ik denk dat je beter/sneller af bent met de shuttlebus Bergamo luchthaven>Milaan die stopt bij het centraal station, rit duurt iets meer dan een uur volgens google. Ben afgelopen seizoen naar diezelfde wedstrijd gegaan, ook vanuit Bergamo maar wij waren al van voor de middag in Milaan. Ik vrees dat je een beetje krap bij tijd gaat zitten, zeker als je eerst bvb nog naar hotel moet. Verwacht grote drukte in metro en bij de toegangspoorten van het stadion. Geweldige ervaring wel.

Offline Freekos79

« Reactie #4441 Gepost op: jan 09, 2019, 22:21:53 »
Alweer even geleden dat ik hier ben geweest maar ben weer gelijk heel enthousiast geraakt van alle verhalen. Heb zelf een tripje naar Milaan in april op het oog. Maar de wedstrijd van Inter tegen Juventus begint 20:30 op 27 april. Het vliegtuig, dat ik dan wil pakken, landt rond 17.00 uur in Bergamo. Is dit een beetje te doen qua tijd denken jullie?
De shuttle bus is inderdaad de snelste manier om naar hartje Milaan te komen. De trein gaat ook, naar dan moet je eerst nog naar het station van Bergamo.
Met een beetje geluk ben je om 19:00 op Milaan Centraal. Dan nog een uurtje met metrohectiek en je zou om 20:00 uur bij het stadion kunnen zijn. Moet wel alles goed gaan en alleen met handbagage reizen. Naar binnen komen kan ook nog wel even duren, dus het wordt sowieso krap aan.
Volgende wedstrijd: ?

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #4442 Gepost op: jan 09, 2019, 22:45:26 »
Het kost wat meer dan het OV maar ik zou een taxi nemen (of combi taxi-trein-taxi). En inderdaad, zonder ruimbagage vliegen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline spons

« Reactie #4443 Gepost op: jan 09, 2019, 22:47:03 »
Het kost wat meer dan het OV maar ik zou een taxi nemen (of combi taxi-trein-taxi). En inderdaad, zonder ruimbagage vliegen.

Gewoon een auto huren in Bergamo en rechtstreeks naar het stadion rijden. Er ligt een gigantisch parkeerterrein naast
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline Freekos79

« Reactie #4444 Gepost op: jan 09, 2019, 22:50:31 »
Gewoon een auto huren in Bergamo en rechtstreeks naar het stadion rijden. Er ligt een gigantisch parkeerterrein naast
Auto van A naar B is inderdaad het aller snelst.

Offline GiertjeNL

« Reactie #4445 Gepost op: jan 13, 2019, 21:13:35 »
4 tm 6 maart in Madrid voor het Ajax potje.
Iemand een idee wanneer het programma bekend wordt gemaakt voor het weekend ervoor.
Ik zie dat er altijd een wedstrijd op de maandag staat en er spelen drie "Madrileense" ploegen thuis.

Offline bunnet

« Reactie #4446 Gepost op: jan 21, 2019, 10:14:44 »
Zaterdag staat Millwall - Everton op het programma. Vanaf morgen kunnen supporters met een purchase history kaarten aanschaffen.

Is er iemand met zo'n history die mij aan 2 kaarten zou kunnen / willen helpen?

Offline jdebruin96

« Reactie #4447 Gepost op: jan 21, 2019, 12:07:40 »
Zaterdag staat Millwall - Everton op het programma. Vanaf morgen kunnen supporters met een purchase history kaarten aanschaffen.

Ik heb een boekingsgeschiedenis van Millwall. Dm maar als je nog hulp nodig hebt.
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Offline FC_Emmen

« Reactie #4448 Gepost op: jan 21, 2019, 13:06:28 »

Die kaartverkoop is al gestart. Ik heb al kaarten kunnen kopen zonder een bookinghistory.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je ’t niet bedenken.'

Offline bunnet

« Reactie #4449 Gepost op: jan 21, 2019, 13:24:25 »
Ik heb een boekingsgeschiedenis van Millwall. Dm maar als je nog hulp nodig hebt.

Top! Ik zal je een bericht sturen.

Offline bunnet

« Reactie #4450 Gepost op: jan 21, 2019, 13:25:19 »
Die kaartverkoop is al gestart. Ik heb al kaarten kunnen kopen zonder een bookinghistory.

Mij lukt het niet... Net ook telefonisch contact gehad, maar ik zal een history of een membership moeten hebben.

Offline samvdl

« Reactie #4451 Gepost op: jan 27, 2019, 23:54:26 »
Het weekend van 2 maart ga ik met mijn vader naar Londen. Op zaterdag gaan we naar Brentford, de dag erna willen we naar Fulham - Chelsea of Watford - Leicester. Voor Fulham heb ik een aankoopgeschiedenis, maar denk dat dat lastig wordt. Watford ben ik nog nooit geweest. Is er iemand die misschien een aankoopgeschiedenis, connecties of andere tips heeft?

Offline Freekos79

« Reactie #4452 Gepost op: jan 28, 2019, 09:15:12 »
Het weekend van 2 maart ga ik met mijn vader naar Londen. Op zaterdag gaan we naar Brentford, de dag erna willen we naar Fulham - Chelsea of Watford - Leicester. Voor Fulham heb ik een aankoopgeschiedenis, maar denk dat dat lastig wordt. Watford ben ik nog nooit geweest. Is er iemand die misschien een aankoopgeschiedenis, connecties of andere tips heeft?
Als je member bij Fulham wordt, moet het wellicht wel lukken. Maar dit is van oudsher dé wedstrijd voor ze, dus het kan lastig worden. Watford lijkt me geen probleem. Stuur eens een mailtje naar de club, het kan zo maar zijn dat ze je de kaarten klaarleggen.

Offline Sander11

« Reactie #4453 Gepost op: jan 28, 2019, 11:43:28 »

Kan je denk wel helpen
HEYA DEN BOSCH!

Offline De publiekswissel

« Reactie #4454 Gepost op: jan 28, 2019, 15:10:05 »
Watford is eenvoudig via de website. Even in de gaten houden wanneer de verkoop begint. Verkoopt ook niet altijd uit

Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb