Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 610654 keer)

Offline Freebird

Re: Vraag het maar...
« Reactie #4590 Gepost op: jun 03, 2019, 20:54:07 »
Kleine kans dat ik morgen nog richting SC Feyenoord zou kunnen gaan voor de wedstrijd tegen Staphorst. Mocht ik toch in de mogelijkheid zijn, een ticket is daar nog wel te vinden waarschijnlijk? Geen idee qua bezettingsgraad tijdens deze wedstrijden, en vanavond niet meer in de mogelijkheid om na te kijken :)

Offline Vinnn

« Reactie #4591 Gepost op: jun 03, 2019, 21:00:04 »
Kleine kans dat ik morgen nog richting SC Feyenoord zou kunnen gaan voor de wedstrijd tegen Staphorst. Mocht ik toch in de mogelijkheid zijn, een ticket is daar nog wel te vinden waarschijnlijk? Geen idee qua bezettingsgraad tijdens deze wedstrijden, en vanavond niet meer in de mogelijkheid om na te kijken :)

Je kan zo door lopen bij de SC. Geen tickets nodig

Offline Vinnn

« Reactie #4592 Gepost op: jun 03, 2019, 21:01:28 »
Heeft er iemand ervaring met een trein reis naar Berlijn? Ik wil er volgend seizoen heen gaan en rijden zie ik niet zitten en zie wel aardige aanbiedingen voor de trein.. Hoe zit het met prijzen van kaartjes voor de trein naar plaatsen rondom Berlijn?

Offline Freebird

« Reactie #4593 Gepost op: jun 03, 2019, 21:10:47 »
Je kan zo door lopen bij de SC. Geen tickets nodig

Bedankt voor de snelle repliek!

Offline Vinnn

« Reactie #4594 Gepost op: jun 03, 2019, 21:19:13 »
Bedankt voor de snelle repliek!

Ik ga er zelf morgen ook heen, als je zin hebt in een meeting moet je ff wat laten weten :)

Offline Freebird

« Reactie #4595 Gepost op: jun 03, 2019, 21:26:10 »
Ik ga er zelf morgen ook heen, als je zin hebt in een meeting moet je ff wat laten weten :)

Zal een late beslissing worden Vinnn, werk- en dochterperikelen. Ik hoop er wel op! Als het lukt geef ik je nog een bericht hier -)

Offline Vinnn

« Reactie #4596 Gepost op: jun 03, 2019, 21:28:31 »
Zal een late beslissing worden Vinnn, werk- en dochterperikelen. Ik hoop er wel op! Als het lukt geef ik je nog een bericht hier -)

Houd er wel rekening mee dat Marco Borsato concerten geeft in de Kuip en je niet daar kan parkeren. Wat je het beste kunt doen is parkeren aan de Olympiaweg of bij tramhalte Prinsenplein. Vanaf die laatste kan je makkelijk met de tram gaan en stap je praktisch voor de deur uit

Offline Freebird

« Reactie #4597 Gepost op: jun 03, 2019, 21:29:05 »
Top, zulke zaken lees ik graag ;)

Offline ALenstra

« Reactie #4598 Gepost op: jun 03, 2019, 21:40:03 »
Heeft er iemand ervaring met een trein reis naar Berlijn? Ik wil er volgend seizoen heen gaan en rijden zie ik niet zitten en zie wel aardige aanbiedingen voor de trein.. Hoe zit het met prijzen van kaartjes voor de trein naar plaatsen rondom Berlijn?
Er is een dagkaart voor de regio Berlijn en Brandenburg: http://www.vbb.de/tickets/group-tickets-brandenburg-berlin-ticket

Offline Sebastiaan_W

• Geslacht: Man
    • Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #4599 Gepost op: jun 03, 2019, 22:00:23 »

Vorige maand nog gedaan en beviel me uitstekend. Vanaf Almelo vier uur en drie kwartier. Wel een plaats van tevoren reserveren. Kost je 4 euro p.p. enkele reis extra, maar essentieel

Offline Vinnn

« Reactie #4600 Gepost op: jun 03, 2019, 22:04:46 »
Vorige maand nog gedaan en beviel me uitstekend. Vanaf Almelo vier uur en drie kwartier. Wel een plaats van tevoren reserveren. Kost je 4 euro p.p. enkele reis extra, maar essentieel

Bedankt voor de tip, dat gaan we dan zeker doen. Met een kaartspel erbij vermaken we ons die 6 of 7 uur wel.

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #4601 Gepost op: jun 07, 2019, 09:28:36 »
Heeft iemand tickets voor het vrouwen WK? Ik kom niet helemaal uit de ticketportal..

Offline willytown79

« Reactie #4602 Gepost op: jun 07, 2019, 09:37:49 »
Heeft iemand tickets voor het vrouwen WK? Ik kom niet helemaal uit de ticketportal..

ja

Offline Olav

• 023 On Tour
« Reactie #4603 Gepost op: jun 07, 2019, 10:05:06 »

Zelf niet gekocht, maar het ticketportal werkt prima bij mij? Helaas is Nederland - Kameroen al uitverkocht, zat nog te kijken om er heen te gaan. Ben bang dat er ook geen kans meer is om aan kaarten te komen.
« Laatst bewerkt op: jun 07, 2019, 10:20:13 door Olav »

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #4604 Gepost op: jun 07, 2019, 10:41:53 »
@ Willytown, ik heb je een PB gestuurd.

@ Olav, ik heb inderdaad tickets voor Nederland - Kameroen, heb een mail gekregen dat de e-tickets in mijn account klaarstaan maar ik kan ze echt nergens vinden.