Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 639322 keer)

Offline Bier und Bratwurst

• Geslacht: Man
  • Loat Goan!!
    • groundhopcollection
Re: Vraag het maar...
« Reactie #4650 Gepost op: jul 09, 2019, 20:20:25 »
De rondweg bij Bad Oeynhausen is nu (eindelijk) gereed.

Bedankt voor de aanvulling
Het ene stadion is het andere niet!

Offline Koning Kriel

« Reactie #4651 Gepost op: jul 10, 2019, 07:45:18 »
Bedankt voor het meedenken, maar heb beide stadions al bezocht. Daarnaast ligt het Duits amateurvoetbal nog grotendeels stil als ik het goed heb. Als alternatief zou ik naar Borussia Dortmund II kunnen, maar een beetje uitdaging in het leven kan geen kwaad :)

BVB II is toch geen straf

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #4652 Gepost op: jul 10, 2019, 09:41:21 »
Op 3 augustus ben ik van plan om naar Hannover 96 te gaan i.c.m. FC Twente - PSV. Ik heb z'n 45 minuten speling tussen het einde van de wedstrijd en het begin in Enschede (berekend op 2,5 uur reistijd), maar moet in deze tijd dus nog wel naar de auto lopen en vlot weg zien te geraken in Hannover. In Enschede heb ik een parkeerplek bij het stadion (autocombi).

Nu is mijn vraag, wie is hier ooit met de auto naar Hannover 96 geweest en direct na afloop huiswaarts gekeerd. Waar heb je toen de auto geparkeerd en hoe lang duurde het +- voordat je weer op de (snel)weg zat, berekend vanaf het laatste fluitsignaal? Via Google Maps heb ik een parkeerplaats gevonden aan de Auestrasse (+- 10min lopen naar het stadion), maar nu heb ik geen idee of die op wedstrijddagen 'open' is. De stadionparking mijdt ik liever, tenzij er hier mensen zijn met goede ervaringen.

Vanwege een reisgenoot met invalideparkeerkaart stonden we bijna in het stadion geparkeerd (da's wat overdreven; gehandicapten worden ook in Duitsland minder belangrijk gevonden dan VIP's). Ik kan me niet herinneren dat we er overdreven lang over hebben gedaan om weg te komen (zoals bijvoorbeeld wel in Dortmund of Frankfurt) maar het ging ook weer niet super vlot. En ik moet er nog bij zeggen dat we door de handicap van mijn reisgenoot meestal niet als eerste uit het stadion weg zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline wekke

« Reactie #4653 Gepost op: jul 11, 2019, 09:07:56 »
Zonet een weekendje Warschau geboekt met kameraden. Nu zie ik net dat het dan ook Legia Warschau - Lech Poznan is. Ik neem aan dat die affiche uitverkoopt? Zou het mogelijk zijn om 7 kaarten te fiksen en hoe pak ik dat het beste aan? Is het nog steeds zo dat je je paspoort eerst moet laten registreren in de clubshop?

Andere tips over Warschau zoals bezienswaardigheden, uitgaan en andere activiteiten zijn ook welkom.

Offline Nort

« Reactie #4654 Gepost op: jul 11, 2019, 09:48:52 »
Zonet een weekendje Warschau geboekt met kameraden. Nu zie ik net dat het dan ook Legia Warschau - Lech Poznan is. Ik neem aan dat die affiche uitverkoopt? Zou het mogelijk zijn om 7 kaarten te fiksen en hoe pak ik dat het beste aan? Is het nog steeds zo dat je je paspoort eerst moet laten registreren in de clubshop?

Andere tips over Warschau zoals bezienswaardigheden, uitgaan en andere activiteiten zijn ook welkom.
Het lastige is dat Legia Warschau alleen online kaarten verkoopt aan Poolse identiteitskaarthouders. De fysieke clubcard verplichting is komen te vervallen door de Poolse bond/politie, maar je heb nog steeds een paspoort of ID kaart nodig om een kaartje te kunnen kopen en bij de poorten vinden er ID controles plaats (verplicht door de voetbalbond/politie).

Gezien de bezoekersaantallen bij de wedstrijden is vaak (bijna) uitverkocht, maar wellicht heb je geluk en gaat de wedstrijd naar zondag en zijn er op zaterdag nog kaarten aan de kassa beschikbaar...

Offline wekke

« Reactie #4655 Gepost op: jul 11, 2019, 10:07:50 »
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik heb net ook een ex-collega aangesproken die regelmatig naar Legia gaat en de restricties zijn blijkbaar echt wel stevig. Hopen dat hij iets kan regelen via zijn Poolse connecties, anders zal het erg lastig worden.

Offline rogo_breda

« Reactie #4656 Gepost op: jul 11, 2019, 10:13:18 »
Ik zou graag nog eens een wedstrijd op Kaalheide bezoeken, maar dat zit er niet meer in denk ik? Had gehoopt dat Roda daar nog een wedstrijd in de voorbereiding zou spelen, maar helaas. Jong Roda speelt daar ook niet meer, toch? Wordt het complex niet meer voor voetbal gebruikt?

Offline Joost

« Reactie #4657 Gepost op: jul 11, 2019, 11:00:36 »
Ik zou graag nog eens een wedstrijd op Kaalheide bezoeken, maar dat zit er niet meer in denk ik? Had gehoopt dat Roda daar nog een wedstrijd in de voorbereiding zou spelen, maar helaas. Jong Roda speelt daar ook niet meer, toch? Wordt het complex niet meer voor voetbal gebruikt?
Als je 22 jongens kunt optrommelen dan kun je wellicht zelf een wedstrijd organiseren daar en gaan kijken. Anders ben ik bang dat je hooguit een training kunt bezoeken.

Offline rogo_breda

« Reactie #4658 Gepost op: jul 11, 2019, 11:29:51 »
Dat dacht ik al ja... zonde!

Offline Joost

« Reactie #4659 Gepost op: jul 11, 2019, 11:40:20 »
Dat dacht ik al ja... zonde!

Al het voetbal vind nu plaats op de drie naastgelegen velden. Die hebben ook verlichting en dat heeft het stadionveld niet meer. Jong Roda speelt sowieso haar wedstrijden in het PLS.

Ik ga eens een balletje opgooien bij wat mensen of ze er niet eens kunnen oefenen.

Offline rogo_breda

« Reactie #4660 Gepost op: jul 11, 2019, 11:56:48 »
Goed plan. Ik had verwacht dat Roda hier elke zomer nog even zou terugkeren.
Een oefenwedstrijd zou mooi zijn. Of zo iets als in Beringen? :)
https://www.indehekken.net/groundhoppers-opgelet-zet-deze-unieke-vinck/

Offline Joost

« Reactie #4661 Gepost op: jul 11, 2019, 13:16:36 »
Goed plan. Ik had verwacht dat Roda hier elke zomer nog even zou terugkeren.
Een oefenwedstrijd zou mooi zijn. Of zo iets als in Beringen? :)
https://www.indehekken.net/groundhoppers-opgelet-zet-deze-unieke-vinck/

In Beringen zijn het nogal aan het uitmelken, daar wordt ondertussen jaarlijks wel 2 a 3 keer gespeeld.

Als ik iets hoor laat ik het je weten.

Offline Jef400

« Reactie #4662 Gepost op: jul 11, 2019, 18:49:22 »
Mijn sympathie was al weg dat ze geld vroegen om eerder foto's te mogen maken. Kun je beter naar AGOVV gaan en vragen of je na afloop het veld op mag. Heb je nog competitievoetbal ook.

Offline Nort

« Reactie #4663 Gepost op: jul 12, 2019, 08:22:21 »
Mijn sympathie was al weg dat ze geld vroegen om eerder foto's te mogen maken. Kun je beter naar AGOVV gaan en vragen of je na afloop het veld op mag. Heb je nog competitievoetbal ook.
Er is toch niks mis om met de golf mee te varen? Ik geef ze groot gelijk, zo houd je er als club of in dit geval stadionbestuur er tenminste nog iets aan over. Die mensen van groundhoppers Apeldoorn organiseren bij AGOVV toch ook een betaalde 'stadiontour'?

Offline Luccie

• Hopping Rob
« Reactie #4664 Gepost op: jul 12, 2019, 09:36:18 »

Volgens mij ging de opbrengst naar een goed doel. Eerlijk gezegd lijkt me daar niets mis mee!