Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 626685 keer)

Offline Sebastiaan_W

• Geslacht: Man
    • Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
Re: Vraag het maar...
« Reactie #4665 Gepost op: jul 12, 2019, 10:11:17 »
Volgens mij ging de opbrengst naar een goed doel. Eerlijk gezegd lijkt me daar niets mis mee!

Dacht dat het 50/50 was

Offline watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #4666 Gepost op: jul 12, 2019, 10:41:21 »
Al het voetbal vind nu plaats op de drie naastgelegen velden. Die hebben ook verlichting en dat heeft het stadionveld niet meer. Jong Roda speelt sowieso haar wedstrijden in het PLS.

Ik ga eens een balletje opgooien bij wat mensen of ze er niet eens kunnen oefenen.

In het verleden was Roda - Alemannia toch een voorbereidingswedstrijd daar?
Als die nog eens komt zou ik Kaalheide ook wel willen vincken.

Offline Joost

« Reactie #4667 Gepost op: jul 12, 2019, 12:11:49 »
In het verleden was Roda - Alemannia toch een voorbereidingswedstrijd daar?
Als die nog eens komt zou ik Kaalheide ook wel willen vincken.

Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat die na de verhuis nog op Kaalheide geweest is.
Het was ooit wel een keer de bedoeling maar toen werd uiteindelijk (in januari) gespeeld op Tivoli.
De oude zelfs, en volgens mij is dat de laatste keer dat het 1e van Alemannia daar een wedstrijd heeft gespeeld.

Offline Tribuneklanten

• Twitter; @Tribuneklanten
« Reactie #4668 Gepost op: jul 12, 2019, 16:18:24 »
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat die na de verhuis nog op Kaalheide geweest is.
Het was ooit wel een keer de bedoeling maar toen werd uiteindelijk (in januari) gespeeld op Tivoli.
De oude zelfs, en volgens mij is dat de laatste keer dat het 1e van Alemannia daar een wedstrijd heeft gespeeld.

Roda JC - TSV Alemannia Aachen is in 2014 op Kaalheide gespeeld.
https://rodajclive.wordpress.com/2014/07/22/verhitte-burenruzie-op-kaalheide-eindigt-onbeslist/

Offline Joost

« Reactie #4669 Gepost op: jul 12, 2019, 16:41:55 »
Toen was ik op vakantie :D

Offline Ontour49

« Reactie #4670 Gepost op: jul 15, 2019, 20:33:10 »
Klein vraagje over Duitse club mitglieders.

Kunnen deze naast het kopen van een eigen kaartje, ook kaarten halen voor andere (niet mitglieders) tijdens het voorverkooprecht?
Het gaat om Eintracht Frankfurt.
« Laatst bewerkt op: jul 15, 2019, 20:34:59 door Ontour49 »

Offline Nort

« Reactie #4671 Gepost op: jul 15, 2019, 20:38:33 »
Klein vraagje over Duitse club mitglieders.

Kunnen deze naast het kopen van een eigen kaartje, ook kaarten halen voor andere (niet mitglieders) tijdens het voorverkooprecht?
Het gaat om Eintracht Frankfurt.
Afhankelijk van de voorwaarden, ja. Vergelijk het met een clubcard in Nederland, waarbij je soms één kaart en soms vier kaarten per clubcard kan kopen.

Offline Ontour49

« Reactie #4672 Gepost op: jul 15, 2019, 20:44:23 »
Afhankelijk van de voorwaarden, ja. Vergelijk het met een clubcard in Nederland, waarbij je soms één kaart en soms vier kaarten per clubcard kan kopen.
Oke duidelijk, dankjewel!

Offline Joost

« Reactie #4673 Gepost op: jul 16, 2019, 08:22:59 »
Ik zou graag nog eens een wedstrijd op Kaalheide bezoeken, maar dat zit er niet meer in denk ik? Had gehoopt dat Roda daar nog een wedstrijd in de voorbereiding zou spelen, maar helaas. Jong Roda speelt daar ook niet meer, toch? Wordt het complex niet meer voor voetbal gebruikt?

De tribune is afgekeurd en de faciliteiten zijn ondermaats. Er zal niet meer gespeeld worden op het hoofdveld helaas.

Offline rogo_breda

« Reactie #4674 Gepost op: jul 17, 2019, 08:25:52 »
Jammer, dank voor het navragen.

Offline bagger010

« Reactie #4675 Gepost op: jul 22, 2019, 19:16:01 »
Iemand ervaring met het kopen voor kaarten bij Osasuna? Op 31aug ben ik in Pamplona en spelen ze tegen barca, kans die ik niet kan laten lopen.

Offline Nort

« Reactie #4676 Gepost op: jul 22, 2019, 21:12:45 »
Kaartjes krijg je wel, maar tegen Barcelona/Real Madrid gaan de prijzen x3/4. Dus reken op minstens €80 voor een kaart.

Offline DS_Noot

« Reactie #4677 Gepost op: jul 29, 2019, 22:57:24 »
Hallo allemaal,

Helaas heb je een membership nodig om kaarten te kopen voor Standard Luik. Mailtje aan de club met verzoek om kaarten heeft helaas niet geholpen. Iemand die mij kan helpen aan 1 (evt 2) kaarten voor Luik - Zulte aanstaande zaterdag?

Offline Freekos79

« Reactie #4678 Gepost op: jul 30, 2019, 07:52:38 »
Hallo allemaal,

Helaas heb je een membership nodig om kaarten te kopen voor Standard Luik. Mailtje aan de club met verzoek om kaarten heeft helaas niet geholpen. Iemand die mij kan helpen aan 1 (evt 2) kaarten voor Luik - Zulte aanstaande zaterdag?

Aan de kassa moet geen probleem zijn.
Volgende wedstrijd: ?

Offline maikelll043

« Reactie #4679 Gepost op: jul 30, 2019, 09:22:30 »
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist even voor je gekeken, maar voor deze wedstrijd is er geen online verkoop.
Je zult dus moeten gokken op de kassaverkoop op de wedstrijddag zelf. Daar kun je binnen 2 minuten een memberschip aanmaken en tickets kopen.
Als je graag naar deze wedstrijd wilt adviseer ik je om vroeg aanwezig te zijn voor het kopen van kaarten. Standard heeft dit seizoen namelijk 23.000+ abonnementhouders  dat houd in dat er per thuiswedstrijd ''slechts'' 1000 kaarten te koop zijn.