Afgelopen zondag aanwezig geweest bij Differdange - Dudelange.
Had het vrouwtje meegenomen dus eerst even Klein zwitserland verkennen en nog even het veld van US Berdorf Consdorf gevonden. Volgens mij speelt het 1e van USBC overigens niet op dit veld in Berdorf maar in Consdorf.

Hierna snel door naar de Thillenberg! Differdange wist voor zo'n 800 toeschouwers kampioen Dudelange af te troeven en won verdiend met 3-1. Ondanks dat ik niet verwacht dat één van beide ploegen soepel in de Jupiler League mee zou kunnen draaien, kon de vrouwelijke grensrechter het totaal niet belopen haha!
Helaas was door de wedstrijd tegen PSG alle sjaals nog steeds uitverkocht dus helaas geen souvenir :( Het mooie weer en de schitterende ligging van dit stadionnetje maakte veel goed.

Dag na de wedstrijd nog even in Luxemburg stad geweest, maar het oude centrum van de stad vond ik toch interessanter dan het afhoppen van verschillende lege stadionnetje. Wel nog langs het Josy Barthel gekomen.

Op de terugweg nog even in Zitterd gestopt om de Witte Leeuwen na een kansloos eerste half uur met 2-5 te zien winnen, dus toch nog een tweede wedstrijd en tevens nieuw stadion gepakt dit weekend :)

Chapeau op maandagavond heren uit Velsen!