Auteur Topic: Walgelijke toneelstukjes op het veld  (gelezen 2228 keer)

Offline TeeZee

• Geslacht: Man
    • GroundhoppersNet
Walgelijke toneelstukjes op het veld
« Gepost op: okt 28, 2007, 11:06:07 »
Het is subjectief natuurlijk, maar ik denk dat ik niet de enige ben bij wie er vrij schadelijke stoffen werden aangemaakt door het eigen lichaam tijdens het aanschouwen van:

- Rivaldo die doet alsof hij in het gezicht geschoten is nadat iemand een bal tegen zijn been schiet
- Dida die doet alsof hij hard in het gezicht geslagen is na een schouderklopje van een supporter
- Wesley Sneijder die wild gebarend ("Wàt, wàt, wàt hàd je nou") een medespeler terecht wil wijzen
- De pinguindans van Steven Pienaar en consorten na de winnende 3-2 tegen het hoog aangeschreven FC Thun

En zo zijn er vast nog duizenden momenten op te noemen.

Offline Erkaa

Re: Walgelijke toneelstukjes op het veld
« Reactie #1 Gepost op: okt 29, 2007, 14:46:01 »
Robinho vorige week na het versieren van een penalty tegen Olympiakos. Ook Suarez was gisteren weer lekker bezig in de Galgenwaard.

Offline Han

Re: Walgelijke toneelstukjes op het veld
« Reactie #2 Gepost op: nov 11, 2007, 16:11:13 »
Ik zag onlangs een clown op doel ter aarde zeigen nadat ie een hand had gekregen van een Celtic-supporter tijdens een wedstrijd in Milaan. Ik zie dat dan toch meer met verbazing en minachting aan dan dat er stoffen vrijkomen.

Ook Suarez laat zich gelden; dan is het wel weer een comfortabele gedachte dat ie wat dát betreft dan wel weer bij de juiste club zit.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed