De logos van het wk90 waren nog steeds zichtbaar aan de buitenkant.De sintelbaan was het enige in het stadion dat nieuw uitzag, hij was namelijk felblauw
heeft iemand (goede) ervaringen met mpestero.com zojaa vertel het me
Ja, heb ik.Is betrouwbaar, je besteld online je kaarten en haalt ze af bij hun ticket point aan het stadion. Je betaald alleen een paar euro meer.
Dat was in 2009 wel anders!
Jazeker ben ik nog geweest, was een mooie ambiance.Volgens soccerway waren er 4500 toeschouwers. Maar mijns inziens was dit veel hoger. Ik schat ongeveer 15000, zeker omdat de club zelf aangeeft 11.000 seizoenskaarten verkocht te hebben en de eerste ring voor 3 kwart vol zat.
15.767 volgens http://www.stadiapostcards.com/B12-13.htm Dat is ook het hoogste aantal in de serie B dit seizoen!
Wat een dramatische aantallen!
Inderdaad. Verona steekt er met kop en schouders bovenuit. Maar als ik dan bijvoorbeeld Ascoli zie die vorig jaar nog in de hoogste klasse balden.... tsja.....Zag pasgeleden trouwens ook een serie A tabel. Daar werd ik ook niet vrolijk van.
Volgende maand voor het eerst naar Italië om precies te zijn Milaan.iemand nog goede tips met wel of te doen bij Italiaanse wedstrijden!? Wel of geen kroegen zoals Engeland België en Duitslsnd!! Brand los zou ik zeggen!
Aankomende zaterdag tot maandag naar Milaan. voor de wedstrijd Ac Milan - Juventus.. Iemand nog tips voor tijdsverdrijf in milaan of omgeving( Bezienswaardigheden kroegjes etc) ben benieuwd naar jullie tips! alvast wederom bedankt!