Auteur Topic: Italie  (gelezen 145200 keer)

Offline Koning Kriel

• Geslacht: Man
Re: Italie
« Reactie #615 Gepost op: dec 25, 2018, 15:32:23 »
Milaan is prima te doen als je niet bij de Dom gaat zitten.

Offline Freekos79

• Geslacht: Man
« Reactie #616 Gepost op: dec 25, 2018, 19:02:42 »
Milaan is prima te doen als je niet bij de Dom gaat zitten.
Eens
Volgende wedstrijd: ?

Offline Sinjoor13

« Reactie #617 Gepost op: jan 12, 2019, 06:51:51 »
Begin februari staat er een plezierreisje op het programma richting Noord-Italië.
Emilia-Romagna is naast de cultureel weelderige streek ook een regio die goed vertegenwoordigd is van (mooie) clubs.

Ik ben vooral benieuwd naar de 'grotere' clubs die niet op het hoogste niveau spelen.

-   09/02 15u00 Cremonese – Calcio Padova (Serie B) (Geen E-M, maar Lombardije)
-   10/02 14u30 Modena - Axys Zola (Serie D)
-   10/02 14u30 Cesena – Santarcangelo Calcio (Serie D)
-   10/02 18u30 Piacenza – Albissola 2010 (Serie C)

Na wat opzoekingswerk zag ik dat Modena en Piacenza niet echt meer leven. Ze spelen wel elks nog steeds in een gigantisch stadion voor die reeks (wat natuurlijk niet zo bijzonder is voor Italië). Mijn vraag dus bij deze. Welke wedstrijd(en) kunnen kenners me aanraden? Zie ik misschien nog iets over het hoofd? Zijn er dingen waar ik op moet letten? Vallen er dingen te combineren?

Parma, Bologna en Sassuolo spelen ook thuis. Ik heb ook de indruk dat ticketing geen probleem kan zijn bij al deze clubs! Enkel Sassuolo misschien... Zij spelen dat weekend tegen het grote Juventus. Jammer dat SPAL niet thuis speelt die data!

Online Joost

« Reactie #618 Gepost op: jan 12, 2019, 16:04:09 »
Modena en Piacenza kun je best wel op 1 dag doen.

Let er vooral op dat je aan tickets komt, dat kost in Italië altijd veel meer tijd dan in andere landen. Sites van de clubs geven meestal wel goede informatie over de kaartverkoop maar vaak start het pas in de week voor de wedstrijd dus vooral niet paniekeren. Mocht je ze online kunnen kopen dan zou ik dat in Italie altijd doen.