Auteur Topic: Vraag het maar...  (gelezen 640235 keer)

Offline ksclgiov282

• Geslacht: Man
Re: Vraag het maar...
« Reactie #4875 Gepost op: dec 08, 2019, 22:25:11 »
Liefhebbers,

Begin 2020 (januari) wil ik weer een weekend UK pakken! Voor mij is een levendige uitgaanscultuur even belangrijk als de hele voetbal beleving. Liverpool (Tranmere, Everton en Liverpool), Leeds, London, Rochdale en Sheffield ben ik al geweest. Wat kunnen jullie mij aanraden? Blackpool, Southend-on-Sea en Newcastle lijken qua voetbal/uitgaan de beste papieren te hebben, maar misschien schuilen er nog wel verborgen parels in Engeland.

Qua voetbal en uitgaan kan het mij niet rauw of chavvie genoeg. Fancy en sjiek is niets voor mij.

Cheers!
Ik was een viertal weken terug in Cardiff en dat lijkt me wel in die catergorie te vallen, daar was het wel heel levendig de zaterdagavond in het centrum. Aangename en leuke stad verder.
« Laatst bewerkt op: dec 08, 2019, 22:27:07 door ksclgiov282 »

Offline Jef400

« Reactie #4876 Gepost op: dec 09, 2019, 09:47:02 »
Kan ik onderschrijven, en nog beter. Er zijn veel leuke clubs op reisafstand. Newport is een kwartiertje, Bristol zit je in drie kwartier. Kijken of je Cardiff met Bristol Rovers kan combineren, die combi is me in de zomervakantie geweldig bevallen.

Offline FCT1980

« Reactie #4877 Gepost op: dec 09, 2019, 10:35:38 »
Liefhebbers,

Begin 2020 (januari) wil ik weer een weekend UK pakken! Voor mij is een levendige uitgaanscultuur even belangrijk als de hele voetbal beleving. Liverpool (Tranmere, Everton en Liverpool), Leeds, London, Rochdale en Sheffield ben ik al geweest. Wat kunnen jullie mij aanraden? Blackpool, Southend-on-Sea en Newcastle lijken qua voetbal/uitgaan de beste papieren te hebben, maar misschien schuilen er nog wel verborgen parels in Engeland.

Qua voetbal en uitgaan kan het mij niet rauw of chavvie genoeg. Fancy en sjiek is niets voor mij.

Cheers!

Birmingham!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline red28

« Reactie #4878 Gepost op: dec 09, 2019, 11:43:46 »
Dank tot dusver heren!

Leuk dat er ook kleinere plaatsen voorbij komen als suggestie!

Offline Vinnn

« Reactie #4879 Gepost op: dec 09, 2019, 12:36:24 »
Liefhebbers,

Cheers!

Als de marginalen tent Dick de Vigne's nog bestaat dan zou ik Southend zeker aanbevelen. Aantal keer heel erg hard gelachen daar.

Offline red28

« Reactie #4880 Gepost op: dec 09, 2019, 22:55:04 »
Als de marginalen tent Dick de Vigne's nog bestaat dan zou ik Southend zeker aanbevelen. Aantal keer heel erg hard gelachen daar.

Volgens google bestaat deze chav trekpleister nog! Enkel geopend op vrijdag en zaterdag maar het is een bar zoals ik ze graag zie, een hoog obscuur gehalte...heerlijk!

Offline Defender

« Reactie #4881 Gepost op: dec 11, 2019, 14:14:01 »
Birmingham!!!

Kan de Second City jou nog bekoren?
Ik heb er hoe langer hoe meer minder plezier in in deze stad/uitgaansleven, ofwel ben ik op verkeerde plaatsen en ken ik goede adresjes niet..
-> tips altijd welkom
Wat mij al 2x aangenaam verrast heeft is Swansea, Windstreet.
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Offline Joost

« Reactie #4882 Gepost op: dec 11, 2019, 15:05:34 »
Dank tot dusver heren!

Leuk dat er ook kleinere plaatsen voorbij komen als suggestie!

Alles wat jij zoekt vind je terug in de kleinere provinciesteden. Dus gewoon een wedstrijd zoeken en in een kleine stad in de buurt gaan zitten. Vooral je focus niet op de grote steden leggen.

Offline red28

« Reactie #4883 Gepost op: dec 11, 2019, 15:51:38 »
Alles wat jij zoekt vind je terug in de kleinere provinciesteden. Dus gewoon een wedstrijd zoeken en in een kleine stad in de buurt gaan zitten. Vooral je focus niet op de grote steden leggen.

Nice! Moet ik in de trend van stadjes als Southend-on-Sea en Wakefield denken? Misschien heb jij nog wel tips?

Offline FC_Emmen

« Reactie #4884 Gepost op: dec 11, 2019, 16:08:49 »
Ik heb mij 2x zeer goed vermaakt in Sheffield 's avonds/nachts.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je ’t niet bedenken.'

Offline De publiekswissel

« Reactie #4885 Gepost op: dec 11, 2019, 16:40:51 »
Rauw en chavvie, dan naar Grimsby! Grimsby Town heeft een heel toffe ground. Ben wel op veel plaatsen geweest, maar in Grimsby nog nooit zo vaak de vraag gehad wat ik er überhaubt kwam doen.... Uitgaansleven is meer in Cleethorpes
Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb

Offline Joost

« Reactie #4886 Gepost op: dec 11, 2019, 17:01:24 »
Nice! Moet ik in de trend van stadjes als Southend-on-Sea en Wakefield denken? Misschien heb jij nog wel tips?
Merthyr Tydfil.

Offline Jef400

« Reactie #4887 Gepost op: dec 11, 2019, 17:49:06 »
Zelfs de Poundland is daar failliet ;-)

Offline Nik

• Championship-nieuws
« Reactie #4888 Gepost op: dec 12, 2019, 09:42:33 »
Ik heb mij 2x zeer goed vermaakt in Sheffield 's avonds/nachts.

Ik ook! Vond Sheffield erg prettig, alhoewel het niet in de categorie 'kleine stad' valt. Sterker nog, het is de 4e stad van Engeland. Ondanks dat niet te vergelijken met het massatoerisme zoals bijvoorbeeld in Londen. 

Offline red28

« Reactie #4889 Gepost op: dec 12, 2019, 19:35:51 »
Ik ook! Vond Sheffield erg prettig, alhoewel het niet in de categorie 'kleine stad' valt. Sterker nog, het is de 4e stad van Engeland. Ondanks dat niet te vergelijken met het massatoerisme zoals bijvoorbeeld in Londen.

"like a night out in Sheffield, like a greasy chip butty" ;)