Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 495230 keer)

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
  • Geslacht: Man
Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3105 Gepost op: sep 22, 2018, 00:54:59 »
In de omliggende woonwijken gaat het volgens mij prima.
Bijvoorbeeld omgeving Joh. v Oldenbarneveldlaan of omgeving van Limburg Stirumstraat
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline Ontour49

« Reactie #3106 Gepost op: sep 23, 2018, 00:33:35 »
Ik ga ook regelmatig naar Villa. Home and away. Dus voor tips of tickets stuur maar een pm.
Thanks!

Offline Langemannetje

« Reactie #3107 Gepost op: sep 26, 2018, 14:03:29 »
Sinds ik zelfstandig ben en iedere dag enkele 10tjes wegtank, stapelen de AirMiles zich op. 10.000 AirMiles is nu 100 eu korting op een KLM package deal (vlucht en verblijf) waardoor een 3daagse Gdansk in het weekend van 8 - 10 december me nu nog maar 50 eu kost. Het speelschema van de Ekstraklasa is me goed gezind, Lechia Gdansk - Legia Warschau staat voor dat weekend op het programma.

Hoe werkt het in Polen? Is er een systeem van Clubcards oid actief? Is er online verkoop of kan ik het net zo goed aan het loket proberen?

Bij voorbaat dank.
60 grounds in 9 verschillende landen

Offline Nort

« Reactie #3108 Gepost op: sep 26, 2018, 15:37:38 »
Sinds ik zelfstandig ben en iedere dag enkele 10tjes wegtank, stapelen de AirMiles zich op. 10.000 AirMiles is nu 100 eu korting op een KLM package deal (vlucht en verblijf) waardoor een 3daagse Gdansk in het weekend van 8 - 10 december me nu nog maar 50 eu kost. Het speelschema van de Ekstraklasa is me goed gezind, Lechia Gdansk - Legia Warschau staat voor dat weekend op het programma.

Hoe werkt het in Polen? Is er een systeem van Clubcards oid actief? Is er online verkoop of kan ik het net zo goed aan het loket proberen?

Bij voorbaat dank.
Je moet je bij de club registeren (gratis) voordat je kaarten mag kopen. Zover ik weet, moet je dit persoonlijk aan het stadion doen (en kan dus niet online). Het is geen probleem om bij meerdere clubs geregistreerd te staan.
Tip: Doe het bij voorkeur ver voor de wedstrijd, gezien de wachttijd rond de wedstrijd soms wel oploopt tot 60 minuten (zelfs bij nietszeggende wedstrijden).

Offline DanielsenAxedal

• Boerenkoolvoetbal
    • BOERENKOOLVOETBAL
« Reactie #3109 Gepost op: sep 26, 2018, 16:44:55 »
Bij de drie clubs die ik bezocht in Polen afgelopen zomer wilde ze alles van je weten en schreven ze je hele ID kaart over. Vriend van ons kwam later en we wilde al halen voor hem, mocht niet. Je staat er zo tien minuten en de Poolse mensen naast je zijn in een kleine minuut klaar. Wees dus echt op tijd bij het stadion, verder zouden er geen problemen moeten zijn. Hadden wij in ieder geval niet bij Arka Gdynia, Pogon en een club in de buurt van Warschau.
« Laatst bewerkt op: sep 26, 2018, 16:48:13 door DanielsenAxedal »

Offline DanielsenAxedal

• Boerenkoolvoetbal
    • BOERENKOOLVOETBAL
« Reactie #3110 Gepost op: sep 26, 2018, 16:46:57 »
Oja en bij Pogon moest het ergens in het centrum, de kaarten kopen. En diende we direct een clubkaart aan te laten maken.

Offline Langemannetje

« Reactie #3111 Gepost op: sep 27, 2018, 06:04:25 »
Duidelijk. We gaan er maar gewoon op tijd heen en dan zal het wel goed komen. Was dit niet de wet van spons?

Offline jona93

« Reactie #3112 Gepost op: sep 27, 2018, 10:52:16 »
Iemand ervaring bij atletico Madrid voor tickets kameraad wou tickets bestellen voor de wedstrijd tegen Club Brugge van aanstaande woensdag blijkt dat er een blokkering staat op buitenlandse creditcards. Zou men op de dag van de wedstrijd ter plaatse nog tickets kunnen kopen?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Offline Joost

« Reactie #3113 Gepost op: sep 27, 2018, 11:33:22 »
Iemand ervaring bij atletico Madrid voor tickets kameraad wou tickets bestellen voor de wedstrijd tegen Club Brugge van aanstaande woensdag blijkt dat er een blokkering staat op buitenlandse creditcards. Zou men op de dag van de wedstrijd ter plaatse nog tickets kunnen kopen?

Dat heb ik vorig jaar ook gehad toen ik kaartjes wilde bestellen voor Atletico v Bayer Leverkusen.

Uiteindelijk had ik toen als oplossing om het via Entradas.com te bestellen voor dezelfde prijs als bij de club. Dat is de spaanse site van Ticketmaster.

Op dit moment staan daar geen tickets van Atletico te koop.

Op de site van Atletico staat wel dit;
Wanda Metropolitano Ticket Office: Monday-Thursday from 9 a.m.- 7 p.m and Friday 9 a.m.- 3p.m. On the day of the match starting at 10 a.m.

Offline Jef400

« Reactie #3114 Gepost op: sep 27, 2018, 14:50:12 »
Buitenlandse of alleen Belgiƫ?

Online ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #3115 Gepost op: okt 01, 2018, 09:13:27 »
Ik ben op zoek naar tickets voor Schalke - Werder op 20 oktober, maar ik lijk op mijn account niet de juiste rechten te hebben om deze te kopen. Is er iemand die mij kan helpen? Bvd!

Offline Semper Fidelis

« Reactie #3116 Gepost op: okt 01, 2018, 11:03:39 »
Ik ben op zoek naar tickets voor Schalke - Werder op 20 oktober, maar ik lijk op mijn account niet de juiste rechten te hebben om deze te kopen. Is er iemand die mij kan helpen? Bvd!

Weet niet of ik zelf de rechten heb, maar als ik inlog en kaarten wil kopen voor deze pot, is er niets beschikbaar. Lijkt er dus op dat het uitverkocht is.

Online ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #3117 Gepost op: okt 01, 2018, 11:11:26 »
Weet niet of ik zelf de rechten heb, maar als ik inlog en kaarten wil kopen voor deze pot, is er niets beschikbaar. Lijkt er dus op dat het uitverkocht is.

Was ik al bang voor.. Thanx voor het opzoeken in ieder geval!

Offline Hafenstr.

« Reactie #3118 Gepost op: okt 03, 2018, 23:48:20 »
Hello Forum,

could someone help me to get two tickets for the match Heracles Almelo - Feyenoord (11.11.2018)?

I already wrote a Mail to Heracles, but they told me that there is only a sale for season card holders...

I'm grateful for any advice!

Offline Langemannetje

« Reactie #3119 Gepost op: okt 06, 2018, 05:14:26 »
Hey Hafenstr.,

On this Forum, it is common use to introduce yourself, as well as your passion for football before you ask for anyone's favour to buy tickets. Little chance someone here will help you now I guess, especially because it is your first post here. I am so curious about your stories!