Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 477659 keer)

Offline red28

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3480 Gepost op: jul 28, 2019, 11:44:14 »
Iemand met loyalty points voor Wolves? Zou graag een kaartje willen bemachtigen voor de pot tegen ManU op maandag 19 augustus...!

Alvast bedankt :)

Offline Defender

• Geslacht: Man
« Reactie #3481 Gepost op: jul 30, 2019, 19:36:23 »
Heb 1 ticket over voor premiere van docu maradona morge in kinepolis brussel
Iemand interesse ? Pb
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Offline Defender

« Reactie #3482 Gepost op: jul 30, 2019, 19:47:21 »
Heb 1 ticket over voor premiere van docu maradona morge in kinepolis brussel
Iemand interesse ? Pb
19.30
Vraag er niets voor
Met Pfaff, Veyt en Van der Elst (Mexico 86 spelers die woordje uitleg komen geven )

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #3483 Gepost op: jul 31, 2019, 00:27:49 »
Ik heb een kaartje voor FC Emmen - FC Groningen, maar ik blijk verhinderd te zijn. Mocht iemand 'm voor de originele prijs willen hebben kan dat.

Mocht dit tegen de forumregels zijn beschouw dan dit bericht als niet geplaatst.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Offline Rick

« Reactie #3484 Gepost op: aug 04, 2019, 20:39:57 »
Zou iemand kunnen helpen met 2 kaartjes voor Heerenveen - Feyenoord. Beide clubkaarten die ik had zijn dit seizoen verlopen.

Offline Mokum1900

« Reactie #3485 Gepost op: aug 07, 2019, 14:50:47 »
Iemand die me kan helpen aan een ticket Antwerp - Victoria Plzen ( prijs aub overleggen )
Waar je ook gaat ik volg je overal

Offline ALenstra

« Reactie #3486 Gepost op: aug 07, 2019, 17:04:30 »
Wedstrijd is toch in Brussel? Geen vrije verkoop?

Offline Saltacampos

« Reactie #3487 Gepost op: aug 07, 2019, 21:48:16 »
Wedstrijd is toch in Brussel? Geen vrije verkoop?
Nee, naar ik las in commentaren op internet is volgende hallucinante regeling van kracht:
Enkel online kopen (als je voor een bepaalde datum al bij Antwerp was geregistreerd). Tot hiertoe vrij normaal in beperking, maar nu komt het; als je online koopt, wordt je ticket pas om 16u de dag van de wedstrijd naar je doorgestuurd. Je moet het dan wel nog printen (op de telefoon is niet geldig) en tijdig (in volle spits) op de Heizel raken.
Een subliem idee van het gemeentebestuur van Brussel...
Het belangrijkste voetbal is het amateurvoetbal

Offline spons

« Reactie #3488 Gepost op: aug 07, 2019, 22:10:10 »
Nee, naar ik las in commentaren op internet is volgende hallucinante regeling van kracht:
Enkel online kopen (als je voor een bepaalde datum al bij Antwerp was geregistreerd). Tot hiertoe vrij normaal in beperking, maar nu komt het; als je online koopt, wordt je ticket pas om 16u de dag van de wedstrijd naar je doorgestuurd. Je moet het dan wel nog printen (op de telefoon is niet geldig) en tijdig (in volle spits) op de Heizel raken.

Even een pop-up printshop beginnen tegenover het stadion. Kan je rijk mee worden
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline Saltacampos

« Reactie #3489 Gepost op: aug 07, 2019, 22:14:24 »
Even een pop-up printshop beginnen tegenover het stadion. Kan je rijk mee worden
;p Inderdaad
Ondanks alles toch ruim 16.000 tickets verkocht, dat is al flink meer dan ze in de Bosuil hadden kunnen ontvangen, maar zal kaal ogen in een stadion voor 50.000.
Hoeveel er bij de aftrap tijdig in het stadion zullen geraakt zijn zal wellicht een ander verhaal zijn.
Het belangrijkste voetbal is het amateurvoetbal

Offline Joost

« Reactie #3490 Gepost op: aug 07, 2019, 23:09:02 »
Ik denk dat iedereen wel 1 Antwrrp supporter kent die in Brussel werkt. Dat hele systeem is zo lek als een mandje.

Offline watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #3491 Gepost op: aug 08, 2019, 15:33:40 »

Echt te belachelijk voor woorden dat dit zo mag. Het gaat ook echt wel voor problemen zorgen gezien het wegennet rondom Antwerpen en Brussel vaak een drama is rond de spits.

Het overgaan op e-tickets is voor clubs vooral een kostenoverweging maar in het kader van het milieu kan dit nog wel wat beter. Zorg gewoon dat je scanner een telefoon kan lezen en vraag niet of iedereen zijn ticket uitprint. Dit geldt overigens niet alleen voor voetbalclubs maar ook bij beurzen en concerten hetzelfde verhaal.

Offline Defender

« Reactie #3492 Gepost op: aug 08, 2019, 18:57:10 »
Echt te belachelijk voor woorden dat dit zo mag. Het gaat ook echt wel voor problemen zorgen gezien het wegennet rondom Antwerpen en Brussel vaak een drama is rond de spits.

Het overgaan op e-tickets is voor clubs vooral een kostenoverweging maar in het kader van het milieu kan dit nog wel wat beter. Zorg gewoon dat je scanner een telefoon kan lezen en vraag niet of iedereen zijn ticket uitprint. Dit geldt overigens niet alleen voor voetbalclubs maar ook bij beurzen en concerten hetzelfde verhaal.

Volledig correcte redenering, maar 1 grote troef momenteel is dat het schoolvakantie is waardoor het verkeer in ons Belgenlandje 'iets' vlotter verloopt..
Ga er dus vanuit dat ze daarom hun idee wél hebben doorgevoerd, in een normale werkweekdag moet je zoiets niet doen of je ziet de eerste helft niet als je het mij vraagt

Offline Mokum1900

« Reactie #3493 Gepost op: aug 15, 2019, 08:02:12 »
Neem aan dat als ik de wedstrijd CSKA Sofia - FK Arda   wil bezoeken aankomende zondag geen problemen kan verwachten met aankoop van tickets bij het stadion of moet ik ergens rekening meehouden in zulke landen
Waar je ook gaat ik volg je overal

Offline De publiekswissel

« Reactie #3494 Gepost op: aug 15, 2019, 09:37:40 »
Neem aan dat als ik de wedstrijd CSKA Sofia - FK Arda   wil bezoeken aankomende zondag geen problemen kan verwachten met aankoop van tickets bij het stadion of moet ik ergens rekening meehouden in zulke landen

Gewoon aan de kassa inderdaad. Mooie ouwe bak! Veel plezier
Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb