Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 499998 keer)

Offline bagger010

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3510 Gepost op: sep 07, 2019, 09:57:03 »
Is er iemand die aan kaarten voor 1. FC Köln kan komen? Zou graag met mijn ouders naar de wedstrijd tegen Paderborn gaan op zondag 20 oktober, maar zie op de website dat de komende wedstrijden allemaal voor de general sale al uitverkocht zijn.
17 september begint de vrije verkoop, geen idee of er dan nog kaarten beschikbaar zijn. https://fc.de/fc-tickets/tageskarten/spieltagsuebersicht/heimspiele/?_ga=2.122397836.626106796.1567842716-1694066479.1565550882

Offline Kölsche Bosschenaar

« Reactie #3511 Gepost op: sep 07, 2019, 11:22:55 »
Het weekend van 21 september ben ik in Israël. Voor Maccabi Tel Aviv vind ik een online verkoop, voor de andere ploegen is dit me iets minder duidelijk. Kan men doorgaans tickets kopen op de dag zelf aan het stadion?
Onlangs in Israël geweest. De sites van de clubs zijn echt een drama. Hoeft je echter geen zorgen te maken over tickets, kun je gewoon voor de wedstrijd kopen. Alleen Maccabi Tel Aviv krijgt zijn stadion nog enigszins goed gevuld.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Offline Gilles

« Reactie #3512 Gepost op: sep 07, 2019, 12:16:04 »
Onlangs in Israël geweest. De sites van de clubs zijn echt een drama. Hoeft je echter geen zorgen te maken over tickets, kun je gewoon voor de wedstrijd kopen. Alleen Maccabi Tel Aviv krijgt zijn stadion nog enigszins goed gevuld.
Maccabi speelt zijn eerste topwedstrijd in het vernieuwde stadion, hier vrees ik dus een beetje voor tickets. De vorige thuiswedstrijd was ook uitverkocht.
Alternatieven voor deze wedstrijd zijn Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba of Sektzia Nes Tziona   - Bnei Yehuda. Enige idee wat het interessantste is? Sektzia Nes lijkt mij een derby te spelen, maar heb er totaal geen gedacht van hoe dat daar leeft.

« Reactie #3513 Gepost op: sep 07, 2019, 12:36:13 »
Maccabi speelt zijn eerste topwedstrijd in het vernieuwde stadion, hier vrees ik dus een beetje voor tickets. De vorige thuiswedstrijd was ook uitverkocht.
Alternatieven voor deze wedstrijd zijn Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba of Sektzia Nes Tziona   - Bnei Yehuda. Enige idee wat het interessantste is? Sektzia Nes lijkt mij een derby te spelen, maar heb er totaal geen gedacht van hoe dat daar leeft.
Moeilijk in te schatten, want ik ben ook niet zo thuis in het Israëlische voetbal. Van wat ik heb ervaren is bij veel clubs buiten de topploegen de publieke interesse niet veel groter dan bij Telstar of TOP Oss. Maccabi Tel Aviv kan tegen Haifa nog wel eens vollopen, dus vooraf tickets bestellen is misschien niet onverstandig. Heb het verbouwde Bloomfield Stadium (helaas zonder wedstrijd) bezocht en is erg fraai geworden. Zeker de moeite waard.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Offline Robbie

« Reactie #3514 Gepost op: sep 07, 2019, 20:53:36 »
Alternatieven voor deze wedstrijd zijn Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba of Sektzia Nes Tziona   - Bnei Yehuda.

Ik zou dan voor Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba kiezen.

Maccabi Netanya heeft relatief veel supporters en ook een redelijk grote harde kern. Het stadion ziet er ook goed uit.

Offline Gilles

« Reactie #3515 Gepost op: sep 08, 2019, 09:15:44 »
Ik zou dan voor Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba kiezen.

Maccabi Netanya heeft relatief veel supporters en ook een redelijk grote harde kern. Het stadion ziet er ook goed uit.
Prima, ik hou het in mijn achterhoofd als de tickets voor Maccabi niet zouden lukken.

Offline bunnet

« Reactie #3516 Gepost op: sep 09, 2019, 13:58:02 »
Volgende maand staat er een Engeland-trip op het programma.

22 en 23 oktober zijn Sheffield Wednesday - Stoke City (di) en Huddersfield - Boro (woe) de beoogde matches.
Maandag is Sheffield United - Arsenal, qua kaartverkoop de lastigste.
Per mail een standaardreactie gehad dat er minimaal 300 loyalty points zijn vereist, als de wedstrijd nog niet is uitverkocht (GS met 300 als minimum dus).

De vraag is: heeft er wellicht iemand een history met 300 loyalty points die mij (ons) aan twee kaarten zou kunnen helpen?

Everton heeft iets als Stubhub, maar volgens mij heeft United niet iets vergelijkbaars. Dus ook dat zal geen optie zijn.

Ik hoor graag! 

Offline Nik

• Championship-nieuws
« Reactie #3517 Gepost op: sep 09, 2019, 14:56:50 »
Ik kan wel aan 1 kaart komen qua loyalty points. Mocht je daar iets aan hebben, DM me t.z.t. maar.

Ik zou mijn vader erg blij maken met een kaart voor AZ- Manchester United (in het ADO stadion). Op de site is er nog geen kaartverkoop informatie, maar wellicht kan iemand mij op voorhand vertellen wat mijn kansen zijn? Het zou om 1 of 2 kaart(en) gaan.
« Laatst bewerkt op: sep 09, 2019, 15:00:28 door Nik »

Offline bunnet

« Reactie #3518 Gepost op: sep 09, 2019, 23:18:32 »
Dank voor je snelle reactie! Ik heb je een DM gestuurd

Offline Olav

• 023 On Tour
« Reactie #3519 Gepost op: sep 16, 2019, 22:58:56 »
Is er iemand hier lid bij Borussia Monchengladbach? Zou graag een kaart willen voor de wedstrijd tegen AS Roma in november!

« Reactie #3520 Gepost op: sep 19, 2019, 21:47:46 »
Weet iemand hoe ik een ticket kan kopen voor Dudelange - Sevilla? Op de site van Dudelange zie ik alleen de mogelijkheid om een passe partout te kopen.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Offline casper.eniesee

« Reactie #3521 Gepost op: sep 20, 2019, 12:21:28 »
Is er iemand hier lid bij Borussia Monchengladbach? Zou graag een kaart willen voor de wedstrijd tegen AS Roma in november!

Ik heb je een PM gestuurd.
Instagram: Groundhopper024

Offline ALenstra

« Reactie #3522 Gepost op: sep 20, 2019, 13:12:23 »
Weet iemand hoe ik een ticket kan kopen voor Dudelange - Sevilla? Op de site van Dudelange zie ik alleen de mogelijkheid om een passe partout te kopen.
Ik heb eens op de site gekeken maar volgens mij worden alleen passe partouts verkocht. In deze link kun je de pdf vinden met informatie.
http://f91.lu/news/prevente-uefa-europa-league-18735/ 
« Laatst bewerkt op: sep 20, 2019, 13:14:38 door ALenstra »

Offline De Twaalfde Man

• Geslacht: Man
  • Football Culture, Groundhopping and more...
    • De Twaalfde Man
« Reactie #3523 Gepost op: okt 03, 2019, 10:31:05 »
Kan iemand mij helpen mrt een booking history bij Hearts? Ik wil graag twee kaarten halen voor Hearts - Hibs op 2e Kerstdag.

Offline Rob1977_PSV

• Geslacht: Man
« Reactie #3524 Gepost op: okt 03, 2019, 15:25:53 »
Deze week even kaarten scoren via de website van FC Sevilla, maar weet iemand van jullie of Sevilla werkt met e-tickets of dat online gekochte kaarten bij het stadion moeten worden afgehaald? Hierover vind ik niets op hun website en bij alle wedstrijden die ik tot op heden in La Liga gezien heb, zijn de kaarten gewoon aan de stadionkassa aangeschaft.

Iemand ervaring hiermee?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!