Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 506539 keer)

Offline FCT1980

• Geslacht: Man
Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3555 Gepost op: okt 25, 2019, 22:49:06 »
Ik zit gewoon op Stamford Bridge

Ik ook alleen een paar weken later ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Kölsche Bosschenaar

« Reactie #3556 Gepost op: okt 28, 2019, 14:35:12 »
Op 9 november speelt Stade Brest thuis tegen PSG. Helaas is het mij vanmorgen niet gelukt om tickets te bemachtigen voor deze wedstrijd. Weet iemand hoe het zit met de zwarte handel rondom het stadion bij Brest? Is er een reële kans om nog een ticket te kunnen kopen daar, of is dat vrij kansloos?
FC Den Bosch
1.FC Köln

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #3557 Gepost op: okt 28, 2019, 20:04:36 »
Op 9 november speelt Stade Brest thuis tegen PSG. Helaas is het mij vanmorgen niet gelukt om tickets te bemachtigen voor deze wedstrijd. Weet iemand hoe het zit met de zwarte handel rondom het stadion bij Brest? Is er een reële kans om nog een ticket te kunnen kopen daar, of is dat vrij kansloos?

Ik ben nog nooit in Brest geweest en kan dus niet putten uit specifieke ervaring. Desondanks is mijn ervaring dat er in Frankrijk eigenlijk altijd een goede zwarte markt is, op basis daarvan denk ik dat je een reële kans maakt.

Offline Mokum1900

« Reactie #3558 Gepost op: nov 15, 2019, 12:21:32 »
weet iemand of er morgen kassaverkoop is voor  Rot weis Essen - Alemania Aachen morgen ? ik heb te lang getwijfeld voor online verkoop nu staan ze  er niet meer tussen :( , of deze wedstrijd uitverkocht ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Offline ALenstra

« Reactie #3559 Gepost op: nov 15, 2019, 12:24:52 »
Volgens de website van Rot Weiss Essen zijn er morgen vanaf 12.30 kassa's open.

Offline Nickky

« Reactie #3560 Gepost op: nov 22, 2019, 00:36:38 »
Ik ga het weekend van 13 december oa naar Charlton - Hull. Met m’n zoontje..

Nu heb ik met een klein glaasje rood in de hand, in eerste instantie, per abuis tickets besteld voor Charlton - Huddersfield. Lach maar.
Dit affiche is een paar dagen eerder, namelijk dinsdag 10 december. Heel verwarrend twee clubs beginnend met ‘Hu.....’
Ik heb getracht de kaarten te annuleren, maar dat is niet gelukt.

Dus als iemand hier twee tickets wil voor Charlton - Huddersfield, 10 december, pb me maar.
Ik hoef er niets voor.

Offline Joost

« Reactie #3561 Gepost op: nov 22, 2019, 11:27:25 »
Ik ga het weekend van 13 december oa naar Charlton - Hull. Met m’n zoontje..

Nu heb ik met een klein glaasje rood in de hand, in eerste instantie, per abuis tickets besteld voor Charlton - Huddersfield. Lach maar.
Dit affiche is een paar dagen eerder, namelijk dinsdag 10 december. Heel verwarrend twee clubs beginnend met ‘Hu.....’
Ik heb getracht de kaarten te annuleren, maar dat is niet gelukt.

Dus als iemand hier twee tickets wil voor Charlton - Huddersfield, 10 december, pb me maar.
Ik hoef er niets voor.

Heb je al gebeld met Charlton om het uit te leggen?

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #3562 Gepost op: nov 22, 2019, 21:47:27 »

Is het nog gelukt in Brest?

Offline Kölsche Bosschenaar

« Reactie #3563 Gepost op: nov 22, 2019, 23:10:17 »
Is het nog gelukt in Brest?
Ja, ik heb tickets kunnen kopen voor het uitvak. Die kaarten gingen bij PSG gewoon in de vrije verkoop. Stade Brest overigens zeker een aanrader.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Offline dinkelburg19

« Reactie #3564 Gepost op: nov 25, 2019, 00:13:05 »
Ik zat te kijken naar 12 januari, Roda JC - MVV
Roda is voor mij alleen mogelijk als het op een zondag speelt, en dan ook nog is een derby ;) oftewel een hele goede reden om er heen te gaan, alleen is het niet makkelijk om aan kaarten te komen.

Natuurlijk zit hier een clubkaart restrictie op, heeft iemand advies om toch aan kaarten te komen?

Stel ik vraag een clubkaart aan willen ze dan een pasfoto of ID opgestuurd hebben?
Of andere ideeen.
Beginnende groundhopper. 35 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

Offline Jef400

« Reactie #3565 Gepost op: nov 25, 2019, 07:57:54 »
De Roda JC fans hier op het forum lief aankijken. Ondanks dat ze Duits Kallen zijn het in het echte leven prima mensen :)

Offline Koning Kriel

« Reactie #3566 Gepost op: nov 25, 2019, 08:33:10 »
Roda is voor mij alleen mogelijk als het op een zondag speelt, en dan ook nog is een derby ;) oftewel een hele goede reden om er heen te gaan, alleen is het niet makkelijk om aan kaarten te komen.

Natuurlijk zit hier een clubkaart restrictie op, heeft iemand advies om toch aan kaarten te komen?

Stel ik vraag een clubkaart aan willen ze dan een pasfoto of ID opgestuurd hebben?
Of andere ideeen.

MVV fans boycotten op dit moment wel de uitwedstrijden, geen idee of ze voor Roda uit een uitzondering maken (voetbal supporters zeggen veel principes te hebben maar dat valt vaak tegen). Maar dat kunnen de MVV supporters op het forum je vast vertellen.

Offline Joost

« Reactie #3567 Gepost op: nov 25, 2019, 09:38:49 »

Of andere ideeen.

Vraag het hier even na; https://www.facebook.com/SLORodaJC/

Offline dinkelburg19

« Reactie #3568 Gepost op: nov 25, 2019, 10:10:46 »
bedankt joost, zal dat is proberen.

heeft iemand ook ervaring met reizen met het OV naar duitse potjes?

ik heb zelf nu 2 gedaan, gladbach en bayer. en in december ga ik naar BVB.

alleen de wat verdere zoals bijvoorbeeld zou ik ook graag willen, alleen hoe zit het hier mee qua regels als je wedstrijdkaartje laat zien in de trein. aangezien dit nog best een stukje is vanuit station venlo/arnhem.
Beginnende groundhopper. 35 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #3569 Gepost op: nov 25, 2019, 11:01:46 »
bedankt joost, zal dat is proberen.

heeft iemand ook ervaring met reizen met het OV naar duitse potjes?

ik heb zelf nu 2 gedaan, gladbach en bayer. en in december ga ik naar BVB.

alleen de wat verdere zoals bijvoorbeeld zou ik ook graag willen, alleen hoe zit het hier mee qua regels als je wedstrijdkaartje laat zien in de trein. aangezien dit nog best een stukje is vanuit station venlo/arnhem.

Duitsland is voor een groot deel opgedeeld in zogenaamde Verkehrsverbünde. Dat wil zeggen dat kaartjes binnen zo'n gebied geldig zijn voor alle vervoersmiddelen. Als een wedstrijdkaartje als treinkaartje gebruikt kan worden, is het doorgaans geldig voor het hele Verbund waarin de club ligt. Het is dan een kwestie van even uitzoeken waar de grens ligt.

Let op dat niet alle clubs in een Verkehrsverbund liggen waardoor soms alleen in het stadsgebied gereisd mag worden. En ook niet alle clubs hebben een overeenkomst; Bayern München is de bekendste die niet meedoet omdat OV-reizen ten koste van de omzet van de clubeigen parkeergarages gaan...
Verder gelden kaartjes niet in IC/ICE-treinen en is er meestal een tijdslimiet (3 uur voor en na de wedstrijd).

Dortmund ligt in het Verkehrsverbund Rhein-Ruhr. Dat begint al bij Arnhem. Met je wedstrijdkaartje kun je dus vanaf Arnhem naar Dortmund gratis reizen. Neem wel de Abellio stoptrein naar Düsseldorf  en niet de ICE.
In Oberhausen (Regionalbahn) of Duisburg (S-bahn) kun je overstappen naar Dortmund. Vanaf het centrum van Dortmund gaat er een tram naar het stadion. Vanaf Dortmund-Hbf kun je ook met de trein (richting Soest of Iserlohn). Reken er wel op dat je na de wedstrijd een uurtje staat te wachten voordat je weg kunt.

Tenslotte: een papieren ticket geeft direct recht op vrij vervoer, maar een E-ticket meestal niet. Daarvoor moet je een apart E-vervoersbewijs downloaden. Dat wijst zichzelf verder wel op de website.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen