Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 506537 keer)

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
  • Geslacht: Man
Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3585 Gepost op: nov 29, 2019, 13:18:03 »
Het zal ongetwijfeld niet zo ver zijn gekomen omdat ze zich altijd zo netjes gedragen hebben....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline headout

• Groundhop.nl
« Reactie #3586 Gepost op: nov 29, 2019, 14:31:58 »
Het zal ongetwijfeld niet zo ver zijn gekomen omdat ze zich altijd zo netjes gedragen hebben....
Dat is nog altijd geen enkele reden om een hele groep te criminaliseren.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Offline Joost

« Reactie #3587 Gepost op: nov 29, 2019, 16:38:24 »
MVV heeft een vrij dubieus imago, er zijn vaak problemen bij thuisduels. Maar dit gaat vooral qua timing van de beslissingen echt totaal verkeerd.

Offline Zeeuwserat

« Reactie #3588 Gepost op: dec 02, 2019, 09:10:51 »
Vraagje:
21-12-19 zit ik in Liverpool, heb kaarten voor Everton-Arsenal 12.30 uur. Om 15.00 uur speelt Tranmere Rovers thuis tegen Wimbledon, is dit te combineren?
Alvast bedankt.

Offline Nort

« Reactie #3589 Gepost op: dec 02, 2019, 10:21:04 »
Vraagje:
21-12-19 zit ik in Liverpool, heb kaarten voor Everton-Arsenal 12.30 uur. Om 15.00 uur speelt Tranmere Rovers thuis tegen Wimbledon, is dit te combineren?
Alvast bedankt.
Als je de beschikking hebt over een auto (mits strategisch parkeert) of een taxi op voorhand regelt wel. In verband met parkeren bij Tranmere lijkt een taxi het snelste en als je met meerderen bent, kunnen de kosten ook nog wel eens meevallen.

Offline Joost

« Reactie #3590 Gepost op: dec 02, 2019, 10:21:27 »
Vraagje:
Alvast bedankt.

Van Everton naar het station van Kirkdale is zo'n 5 minuten lopen. Van daaruit de trein naar Birkenhead duurt een half uur.
Die gaat om 14:22, 14:29 en 14:37 (onder andere).

Als je bij Everton iets eerder weggaat en die van 14:22 hebt ben je om 14:52 in Birkenhead en moet je nog een kwartiert lopen. Mis je bij Tranmere dus een minuut of tien.

Het kan dus wel maar ik zou het niet doen, tenzij je al heel vaak bij Everton bent geweest. Voor mijn gevoel ga je bij Everton een hoop missen en bij Tranmere ook net teveel. Tenzij je een taxi neemt, die doet er een minuut of 25 over van deur tot deur.

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #3591 Gepost op: dec 02, 2019, 10:59:57 »
Tijdens de MLB wedstrijden in Londen erg goede ervaringen gehad met Uber.
App installeren op je telefoon en een rit aanvragen, dan heb je binnen de kortste keren een taxi voor je neus. Zelfs vlak bij het stadion waar 50000 man uit moest.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat het buiten Londen minder goed/snel werkt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline ksclgiov282

« Reactie #3592 Gepost op: dec 02, 2019, 11:14:01 »
In vogelvlucht liggen beide stadions natuurlijk dichtbij elkaar dus het zou moeten kunnen maar in de praktijk valt dat vaak tegen, dat heb ik ook al enkele malen mogen ondervinden. Die taxi zal ook wel vastzitten in de verkeersknoop na de wedstrijd ben ik bang, er gaan toch zo'n 400000 mensen op die wedstrijd afkomen dus dat gaat langer duren dan als je nu diezelfde rit zou doen. En dan moet je nog dwars door het stadscentrum en de Mersey tunnel en dat op de zaterdag voor kerst, ik weet het nog zo niet.

Offline Kölsche Bosschenaar

« Reactie #3593 Gepost op: dec 02, 2019, 12:55:41 »
Ik zit momenteel te azen op de wedstrijd Aris - PAOK in het eerste weekend van januari. Helaas is de exacte datum en tijd nog niet bekend. Weet iemand wanneer dit ongeveer bekend wordt? Mijn tweede vraag is, hoe ik voor deze wedstrijd aan een ticket zou kunnen komen? Op de site lees ik vaag iets over een clubkaart, maar veel wijzer wordt ik er niet van. Weet iemand hier meer over?
FC Den Bosch
1.FC Köln

Offline FCT1980

« Reactie #3594 Gepost op: dec 02, 2019, 13:00:40 »
Tijdens de MLB wedstrijden in Londen erg goede ervaringen gehad met Uber.
App installeren op je telefoon en een rit aanvragen, dan heb je binnen de kortste keren een taxi voor je neus. Zelfs vlak bij het stadion waar 50000 man uit moest.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat het buiten Londen minder goed/snel werkt.

Ook buiten Londen werkt Uber prima.
Je kunt zelfs vooraf al een tijd afspreken wanneer een taxi moet komen. Als je dat vlak voor tijd doet moet het makkelijk te doen zijn lijkt me.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Freekos79

« Reactie #3595 Gepost op: dec 07, 2019, 10:37:33 »
Kan ik iemand blij maken met een gratis kaartje voor VVV - Emmen vanavond? Eticket.
Volgende wedstrijd: ?

Offline Jef400

« Reactie #3596 Gepost op: dec 07, 2019, 10:55:43 »
Wel een mooie degradatiepot.

Offline Freekos79

« Reactie #3597 Gepost op: dec 07, 2019, 11:30:51 »
Wel een mooie degradatiepot.
Ja voor beide belangrijk. Zeker voor VVV om te winnen.
Volgende wedstrijd: ?

Offline Bakkie

« Reactie #3598 Gepost op: dec 09, 2019, 19:21:52 »
Kan iemand mij helpen aan 2 tickets voor FC Köln - Bremen voor zaterdag 21 december?

Offline Kölsche Bosschenaar

« Reactie #3599 Gepost op: dec 09, 2019, 19:33:28 »
Kan iemand mij helpen aan 2 tickets voor FC Köln - Bremen voor zaterdag 21 december?
Ik zie dat er op dit moment alleen nog losse tickets beschikbaar zijn.
Mijn advies zou zijn om de ticketshop goed in de gaten te houden.
Er komen vaak nog veel tickets terug in omloop.
FC Den Bosch
1.FC Köln