Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Brabo

Is hier toevallig iemand member van Leverkusen die mij kan helpen aan twee tickets voor de DFL supercup tegen Stuttgart? Ik zie dat er vooralsnog geen vrije verkoop wordt gepland.

FCT1980

Hallo allen, ik ben komende zondag in Istrie en wil naar de wedstrijd van HNK Rijeka. Ik kan op één of andere manier die website niet verhalen op mijn telefoon. Weet iemand of ik kaartje aan de poort kan kopen? Wil met m'n zoontje en moet er een auto voor huren dus neem niet de gok om op de bonnefooi te gaan. Gr
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

KoenvdD

Citaat van: FCT1980 op jul 30, 2024, 23:24:09Hallo allen, ik ben komende zondag in Istrie en wil naar de wedstrijd van HNK Rijeka. Ik kan op één of andere manier die website niet verhalen op mijn telefoon. Weet iemand of ik kaartje aan de poort kan kopen? Wil met m'n zoontje en moet er een auto voor huren dus neem niet de gok om op de bonnefooi te gaan. Gr

Van de website:
Kaartjes
Kaarten voor HNK Rijeka-wedstrijden kunnen tijdens werkuren vooraf worden gekocht aan de kassa bij de westelijke ingang van het HNK Rijeka-trainingskamp (Rujevica 10, 51000 Rijeka), wat we later op de officiële website van de club zullen aankondigen.

Op de dag van de wedstrijd kunnen kaartjes worden gekocht bij de westelijke en oostelijke loketten van het HNK Rijeka-stadion op een tijdstip dat we zullen aankondigen, afhankelijk van het tijdstip van de wedstrijd.

Eén lid kan één kaartje kopen tegen de ledenprijs, en één persoon kan vier kaartjes kopen op vertoon van het document van de persoon voor wie hij de kaartjes koopt.

Kinderen tot 16 jaar krijgen 50 procent korting.

U kunt ook online kaartjes kopen voor Rijeka-wedstrijden op www.ulaznice.hr

Voor alle informatie met betrekking tot de kaartverkoop kunt u contact met ons opnemen via 051 563 640 of udnice@nk-rijeka.hr

Luccie

Citaat van: FCT1980 op jul 30, 2024, 23:24:09Hallo allen, ik ben komende zondag in Istrie en wil naar de wedstrijd van HNK Rijeka. Ik kan op één of andere manier die website niet verhalen op mijn telefoon. Weet iemand of ik kaartje aan de poort kan kopen? Wil met m'n zoontje en moet er een auto voor huren dus neem niet de gok om op de bonnefooi te gaan. Gr

Een paar jaar geleden ben ik er geweest tegen Hajduk Split. Er waren toen allerlei restricties.
Op de wedstrijddag ben ik naar de kassa gegaan en hebben ze mij lid gemaakt voor een paar euro. Op basis van het lidmaatschap kon ik twee kaartjes kopen. Totaal was ik, inclusief lidmaatschap van één jaar en kaartjes 15 euro kwijt.
Ik heb "HNK Rijeka" als een sympathieke club ervaren, die zeer welwillend zijn om je te helpen. Samenvattend: ik zou mij niet zoveel zorgen maken en er gewoon naartoe gaan. 

Bakkie

https://www.ulaznice.hr/web/event/60/707

Wellicht heb je hier wat aan. Linksboven kun je op de drie streepjes klikken en de site omzetten in het Engels. Misschien lukt dit wel ipv de site vertalen.

Zoals hierboven al gezegd is. Rijeka is een warme club. Die kaarten gaan wel goed komen. Veel plezier!

KoenvdD

Is er iemand die mij aan een kaart kan helpen voor Go Ahead Eagles - Ajax?

Joep2002

Ik wil 19 oktober graag naar de Derby van Stockholm, Hammarby - Djurgarden, iemand hier ervaring met tickets kopen voor deze wedstrijd? Zou gaan om twee tickets. Enige kans via de reguliere weg of wordt het toch de resale kant op?

Langemannetje

Citaat van: Joep2002 op aug 09, 2024, 14:06:09Ik wil 19 oktober graag naar de Derby van Stockholm, Hammarby - Djurgarden, iemand hier ervaring met tickets kopen voor deze wedstrijd? Zou gaan om twee tickets. Enige kans via de reguliere weg of wordt het toch de resale kant op?
Ik ben in oktober '23 naar Hammarby - Malmö geweest. Destijds had ik tickets in de online voorverkoop, stadion zat goed vol maar was niet uitverkocht. Misschien dat de derby nog meer toeschouwers trekt.
75 grounds in 13 landen

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jesse

Toevallig iemand interesse in 2 tickets voor Osnabruck- Unterhaching a.s. zaterdag? Face value is 33 per ticket.

cornederuiter

Iemand die tips heeft voor tickets Eintracht Frankfurt? Volgens mij komt er nooit iets vrij in de vrije verkoop of wel?

ALenstra

Regelmatig de website in de gaten houden.

Olav

Citaat van: Hunebed on tour op jul 22, 2024, 21:47:41Iemand enig idee hoe ver van tevoren wedstrijden in Albanië, Montenegro en Kosovo bekend worden gemaakt?
De speelschema's van de eerste twee zijn al wel gepubliceerd, maar alles staat nog op dezelfde speeldag en tijd.

Vaak 2/3 weken van tevoren.

In Montenegro landen spelen de teams vaak op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip. Af en toe wordt er een wedstrijd een dag verschoven. Als je twee potjes wilt zien in het weekend, check dan het programma van de tweede divisie.

Appie_M

Citaat van: cornederuiter op aug 21, 2024, 09:38:15Iemand die tips heeft voor tickets Eintracht Frankfurt? Volgens mij komt er nooit iets vrij in de vrije verkoop of wel?

Soms verkopen kleinere clubs hun uitvakken niet uit en dan komen er nog wel eens kaartjes vrij rondom het uitvak zo'n 1 a 2 weken van tevoren. Zelfde verhaal bij doordeweekse wedstrijden tegen kleinere clubs in de Europa League. Dat moet je dus in de gaten blijven houden, dan heb je nog wel een kansje.