Op mijn werk doen de "scrollbalkjes" het wel en heb ik met succes twee tickets kunnen bestellen. Nu nog even de treinreis uitzoeken van Milaan - Genua. Als iemand hiervoor nog nuttige tips heeft verneem ik dat graag!
Ja dat lijkt me wel verstandig dan.Wat een ellende daar toen joh. Alles ging kapot en ze kwamen overal vandaan.
De routeplanner van de Deutsche Bahn (www.bahn.de) werkt voor heel Europa uitstekend.
Dat durven die Parijzenaars tegen een clubje als Twente maar echt niet tegen een Engelse club
Twente heeft die Bolougne groep de hele stad door gejaagd..
www.trenitalia.comKies bij het plannen van je reis niet 'Le Frecce' maar 'Tutti i treni', dan krijg je ook de goedkopere (niet HSL) opties.
In dat geval heb je er in Parijs dus zelf om gevraagd en moet je achteraf niet klagen
Jij snapt er echt niets van he? Praat nou niet over zaken waar je niets van weet joh.
Iemand ervaring met tickets voor de derby van Belgrado? Lees overal wel dat ze hoogstwaarschijnlijk op de dag zelf nog te verkrijgen zijn, maar zou graag voordat ik afreis al iets regelen.Tips zijn welkom.
Ben in november naar Rode Ster - Partizan geweest. Kaarten makkelijk online te bestellen. Ook nog kaarten beschikbaar op de dag zelf. Met Partizan - Rode Ster heb ik geen ervaring. Dat wordt op 26 april iig wel de kraker van het seizoen!
Om die wedstrijd gaat het inderdaad. Afgelopen seizoen waren er 28000 man op deze wedstrijd afgekomen en werd begin mei in ongeveer gelijke omstandigheden gespeeld. Het stadion heeft 32000 plaatsen, dus niet geheel uitverkocht.
Ze houden altijd een buffer aan voor het uitvak. Zou dus best uitverkocht kunnen zijn met 28000 man. Op de "european football weekends" pagina van Facebook staat veel informatie over Belgrado. Je kan daar ook je vraag stellen. Veel leden kunnen je zeker antwoord geven.