Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 450926 keer)

Offline ALenstra

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3045 Gepost op: jul 29, 2018, 18:47:14 »
De wet van spons.

Offline Mokum1900

• Geslacht: Man
« Reactie #3046 Gepost op: aug 04, 2018, 12:25:50 »
last minut heeft iemand nog ticket over voor Leuven - kv Mechelen voor vanavond ? had niet opgelet , is geen loket verkoop
Waar je ook gaat ik volg je overal

Offline San Paolo

« Reactie #3047 Gepost op: aug 08, 2018, 21:31:23 »
Iemand ervaring met het kopen van tickets voor Chelsea? Hoe groot is de kans om aan kaarten te komen voor Chelsea - Crystal Palace als je een membership aanmaakt? Zie dat kaarten voor Cardiff City thuis bijvoorbeeld 2 dagen geleden in verkoop zijn gegaan en dat het al uitverkocht is. Of is er toevallig nog iemand die 4 memberships heeft? (#durftevragen).

Offline jdebruin96

« Reactie #3048 Gepost op: aug 09, 2018, 08:58:42 »
Iemand ervaring met het kopen van tickets voor Chelsea? Hoe groot is de kans om aan kaarten te komen voor Chelsea - Crystal Palace als je een membership aanmaakt? Zie dat kaarten voor Cardiff City thuis bijvoorbeeld 2 dagen geleden in verkoop zijn gegaan en dat het al uitverkocht is. Of is er toevallig nog iemand die 4 memberships heeft? (#durftevragen).

Chelsea is echt heel moeilijk, zelfs met een membership! Ik zou een andere wedstrijd proberen en dan in het uitvak gaan zitten (indien mogelijk)
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Offline Vinnn

« Reactie #3049 Gepost op: aug 09, 2018, 11:09:28 »
Klopt het dat je tegenwoordig voor Standard Luik een membership moet hebben om kaarten aan te schaffen?

Offline Vinnn

« Reactie #3050 Gepost op: aug 09, 2018, 11:15:26 »
In een ander licht; ik ben komend weekend in Londen voor Charlton Athletic v Shrewsbury Town op zaterdag. Nu is de zondag nog vrij(tot een uur of 3 want trein op tijd pakken richting vliegveld) en ik zag dat Chelsea U23 ''thuis'' speelt tegen Everton U23. Speelt de development squad hun wedstrijden bij Aldershot of elders? Ik kan weinig info rondom deze wedstrijd vinden.

Offline Joost

« Reactie #3051 Gepost op: aug 09, 2018, 11:50:13 »
In een ander licht; ik ben komend weekend in Londen voor Charlton Athletic v Shrewsbury Town op zaterdag. Nu is de zondag nog vrij(tot een uur of 3 want trein op tijd pakken richting vliegveld) en ik zag dat Chelsea U23 ''thuis'' speelt tegen Everton U23. Speelt de development squad hun wedstrijden bij Aldershot of elders? Ik kan weinig info rondom deze wedstrijd vinden.

https://www.chelseafc.com/en/matches/fixtures/development-squad

Stamford Bridge dit keer.

Offline Saltacampos

« Reactie #3052 Gepost op: aug 09, 2018, 12:00:42 »
Klopt het dat je tegenwoordig voor Standard Luik een membership moet hebben om kaarten aan te schaffen?
Dat was in elk geval vorig seizoen zo, maar je kon die toen (gratis) krijgen aan het stadion als je je ticket kocht.
Het belangrijkste voetbal is het amateurvoetbal

Offline Terranova

« Reactie #3053 Gepost op: aug 10, 2018, 10:23:28 »
Weet iemand hier toevallig of het makkelijk is om bij Brighton kaarten te krijgen voor het uitvak? Ben aan het kijken of het mogelijk is om Everton - Brighton te bezoeken.

Online Nort

« Reactie #3054 Gepost op: aug 10, 2018, 11:25:17 »
Weet iemand hier toevallig of het makkelijk is om bij Brighton kaarten te krijgen voor het uitvak? Ben aan het kijken of het mogelijk is om Everton - Brighton te bezoeken.
Ja, je moet alleen wel een booking history hebben.

Offline Terranova

« Reactie #3055 Gepost op: aug 10, 2018, 11:26:51 »
Ja, je moet alleen wel een booking history hebben.

Van een thuiswedstrijd neem ik aan ;)

Iemand hier die op dit forum zo'n booking history heeft toevallig? Dan stuur ik wel even een PM.

Online Nort

« Reactie #3056 Gepost op: aug 10, 2018, 11:33:43 »
Van een thuiswedstrijd neem ik aan ;)

Iemand hier die op dit forum zo'n booking history heeft toevallig? Dan stuur ik wel even een PM.
Ja dat moet voldoende zijn. Toen ik er was, heeft een vriend de kaartjes geregeld. Zal hem eens vragen of zijn account nog geldig is. 

Offline BLC

« Reactie #3057 Gepost op: aug 10, 2018, 13:25:18 »
Ik wil nogal last-minute naar standard Luik gaan morgen maar ik zie dat je daar een member card voor moet hebben om kaartjes te krijgen..
Iemand tips hoe ik deze nog online kan bestellen ?
Ik krijg de ticketing niet te pakken, alleen een bandje in het Frans..

Offline Freekos79

« Reactie #3058 Gepost op: aug 10, 2018, 14:31:46 »
Ik wil nogal last-minute naar standard Luik gaan morgen maar ik zie dat je daar een member card voor moet hebben om kaartjes te krijgen..

Ik ben member geworden door een mail te sturen. Dit wordt wel erg last minute voor je. Je kan ook aan de kassa kopen bij het stadion.
Volgende wedstrijd: ?

Offline Sander11

« Reactie #3059 Gepost op: aug 10, 2018, 19:32:22 »

Vorige week nog kaarten gekocht  aan de kassa, je moet je gegevens invullen en dan krijg je een membercard thuis.
Ik kom met regelmaat daar... en dit was pas de eerste keer dat ik iets in moest vullen.
HEYA DEN BOSCH!